Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kuinkas moni .orgin bmw herroista aikoo suunnata etustefat kohti garmish-partengircheniä 1-3.07 itse tod.näk suuntaan 3 pyörän seurueessa vaikka en bemarilla ajakkaan.

pyörää vailla.
    Aika hiljaiselta näyttää tällä rintamalla. Itse lähtisin mielelläni, mutta lomat pukkaa vasta myöhemmin. Tyytynen kotimaan matkailuun, Telelever kohti pohjoista.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Minäkin olen varannut vaimolle lentomatkan Muncheniin vasta 12.7., joten kokoontuminen on vähän liian aikaisin.
    Ellen sitten jo lähtisi hyvissä ajoin, jotta ennätän kentälle ajoissa?
    olen lähdössä su. 26.06 tallinan kautta ja siitä. *finjetillä rosctokkiin.ajelen torstai illaksi garmisch:iin ja leiriydyn telttaan.paluu sit 09.07
    No minäkin kävin siellä mun R1100 GS:llä.

Meitä oli neljä Bemaria porukassa. Hieno reissu.

Ensi vuonna uudestaan.

Nyt vasta liityin tähän Motorgiin, niin en ole aikaisemmin kommentoinut asiaa.

Pekka
    Pekka
  6.  
    Tervetuoa Pekkavee!
    Sinä näytät ylläpitävän matkaendurot.net sivustolla BMW-tietoutta yllä. Sinua tarvitaan myös täällä .orgissa, kun osalla meistä peukalon paikasta ei ole varmuutta.

Minuakin himottaa ko. kokoontuminen. Jospa saisin järjestettyä Euroopan turneen ensi kesänä oikeaan ajankohtaan, kun en raskinut karata pojan rippijuhlista. Niin ja nuo "halpalentoliput" eivät olleet siirrettävissä.