Omat kokemukset ko. liikkeestä valitettavan negatiiviset. Vein sinne pyöräni huhtikuun lopussa, ja siihen piti suorittaa moottorin vaihto, jonka maksaisi vakuutus yhtiö. Noh, kuukaudet kuluu eikä mitään saada aikaan, tuttuun tapaan lupaillaan aina viikon parin päähän ja valitetaan tehtaan *sylinteri pulasta.
Heinäkuussa alan olemaan aika hiilenä odottamiseen, ja siitä plussaa että päättävät yrittää ratkaista ongelman käytetyllä sylinterillä. Koko heinäkuun he sitä yrittävät hommata, ja kun vihdoin se saadaan ja näinollen pyörä ajokuntoiseksi onkin jo elokuun alku. Iloseisena menenkin sitten hakemaan pyörää ja aika muhkea lasku siitä piti maksaakkiin. Ehdin sitte sinä perjantaina varata loppupäivän ajamiselle.
Ongelmat alkavat kuitenkin heti liikkestä lähdettäessä, pyörästä puuttuu n. puolet tehosta ja väännöstä. Muutenkin tukkoisen tuntuinen. No ajattelin että ne on laittanut kiinni jonkun ikälopun sylinterin ja että saisivat sitten aikanaan vaihtaa sen kun saavat niitä UUSIA. Mutta kuinka ollakkaan viiden tunnin jälkeen kuuluu naps ja pyörä leikkaa kiinni. Vihainen soitto cellenille ja sanovat että tuo takas (ei kuulemma itse voineet hakea). Samalla sanoin että saavat vaihtaa laakerit.
Parin viikon päästä he ovat saaneet kiinni uuden KÄYTETYN sylinterin ja pyörä on valmiina haettavaksi taas. Liikkeessä alkavat sitten pyytää maksua ja lopulta piti maksaa että sain pyörän ulos. 200e pyysivät siitä mistä jäivät kuulemma jopa tappiolla mutta mielestäni tottakai heidän pitää omat mokansa hoitaa ihan ilmaiseksi joten tein kuluttaja virastoon jutun. (Ne laakerit jotka he vaihtoivat menivät muuten samantien hajalle ja piti mennä takavanteen kanssa TAAS takasin liikkeeseen jossa vaihtoivat sentään tällä kertaa ilmaiseksi ne kunnolla).
Jutun kuitenkin mielestäni kruunaa se kun tuossa viikko sitten soitin Cellenille koska tarvitsin uutta kaasarin kumikaulaa, niin he päättivät ilmottaa että koska olen nostanut jutun heidän toiminnastaan niin eivät myy minulle mitään? Onko tämä ihan normaalia toimintaa?
Ei ole normaalia. Kukaan normaali ihminen ei mene aina uudestaan ja uudestaan liikkeeseen josta on saanut paskaa palvelua.(turpis @ Loka. 18 2005,02:47) kirjoitti
...ja uuden jäsenen eka viesti...
Reality will kill your dreams...
With only one exception...
-1000RR-
---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
Tässä olet oikeassa että sinne en astuisi jalallakaan, mutta kyseessä oli siis soitto liikkeeseen kympin maksavan osan postilla tilauksella. Kuitenkin jostain arvasivat(?) ja kysyivät onko x sukunimeni ja sitten kertoivat etteivät myy...(Talttapää @ Loka. 18 2005,11:11) kirjoitti
No ei se kyllä ollut kova vaiva soittaa toiseen liikkeeseen mutta kuitenkin.
Ja onko sillä väliä onko tämä eka viestini .ORGissa, ajattelin vaan sen takia kirjoittaa koska tämä on varmaankin ainoa samantyyppinen aihealue netissä. *
Ihan ensimmäinen ajatus mikä herää kun joku kirjoittaa ensimmäiseksi viestikseen ylistys/valitusvirren jostakin firmasta tänne ORGiin...(turpis @ Loka. 18 2005,15:44) kirjoitti
Mietippä mikä se on?
Reality will kill your dreams...
With only one exception...
-1000RR-
---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
Ei sinällään, mutta ainahan se herättää epäilyksiä. Täällä on nähty turhan monta kertaa teitä ensimmäistä viestiään kirjoittavia tapauksia, jotka joko julistavat ilosanomaa jonkun firman puolesta tai haukkuvat sen maanrakoon. Vuodatuksensa jälkeen kyseisistä henkilöistä emme sitten enää kuulekaan koskaan mitään paitsi sitten kun on taas aika jatkaa ilosanoman levitystä/paskanheittoa.(turpis @ Loka. 18 2005,15:44) kirjoitti
Tästä johtuen uskottavuutesi on vähän niin ja näin vielä tässä vaiheessa. Mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti. Jos viestimäärä kasvaa muissakin osioissa niin kohta olet yhtä uskottava kuin me muutkin ja voit alkaa ruoskimaan erästä nimeltä mainitsematonta mp-kauppaa siinä missä me muutkin.![]()
itse aikoinaan asioin jokusen kerran ko.firmassa lähinnä crossien kanssa..ja sain aina hyvää palvelua..
oli jopa ainoa josta sain käypäsen tarjouksen kun vein kaksi crossia,omani ja pojan ,vaihtoon uuteen mopoon..
ja kun kävi niin kivuttomasti...jätin mopon taasen vuoden päästä myyntitiliin...ja myytiin viikossa..
joten olen itse ollut täysin tyytyväinen=))
metsä vastaa kuten sinne huudetaan..
kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
Jeps, itsekkin mietin että haittaako eka postaus edellä mainitun syyn takia mutta päätin silti tehdä... Kyllä tätä foorumia tulee jonku verran seurailtuakin että eiköhän tästä pääse aloittamaan basselisti postailunkin(Wasserschwein @ Loka. 18 2005,16:00) kirjoitti
![]()
nyt ainakin vähän huonoa palvelua saa , uusi omistaja pihalla kuin lumiukko, asiointia vaan ihan pakottavissa tilanteissa
saa nähdä koskakohan alkaisi asiat toimimaan mut ainahan toivotaan parasta
![]()
<p>filhos da puta </p>
Sitä saa mitä tilaa! Mulla ainakin asia linja kun olen asioinut.![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
no ei sentään huonosti käyttäytynyt , esim. mut ku ei oikein tiedä mikä osa 3:sta kuuluu tiettyyn vuosimalliin(wexi70 @ Loka. 22 2005,21:20) kirjoitti
![]()
<p>filhos da puta </p>