Ennen oli japseja, nyt on Ducati
Ducati jäi, nyt ajetaan japanilaisella
Molemmin päin on tullut vaihdettua
Ducatin ostan heti kun massit riittää...
Minusta kyllä noi edellämainitut on ihan hienoja pyöriä, mutta vähän ne on pieniä noin niinku fyysisesti.(750S @ Loka. 19 2005,09:30) kirjoitti
Mut moottoripyöriltä noikin näyttää, ihan niinku toi MT-01 kans...
Voee... saamari sentäs...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Tallin maalaamomestaria lainaten; moottoripyrässä on kannet, mopoissa kansi![]()
![]()
minulla on ollut jokunen kymmenen moottoripyörää, kawoja, hondia, suzuki ja ducati. Huonoin näistä kaikista on selkeästi laadultaan ducati, jopa kaksitahtiset , kolmisylinteriset seiskyt luvun kawat ovat varmempia kuin desmot....niillä pääsee sentää kymmeniä tuhansia kilometrejä ilman mitään erikoisempaa perustavaalaatua olevaa koneremonttia, ducatissa 996/998 pitää ensimmäinen koneremontti *tehdä jo alle kymmenessä tuhannessa. minulla remontti olisi noin 3000 euroa alle 10 tkm ajon jälkeen. ventttiilikoneisto hajoaa, vauhtipyörät irtoilee, kytkinlevyt hajoaa alle 5000 km, kone ei lähde käyntii, kun akku ei jaksa pyörittää konetta, *kytkinkello vaurioituu alle 10 tkm, je jne...on se italialainen, ja paska, *mutta hauskahko ajaa. nyt minulla on pari kawaa ja ducati.älä osta ducea jos et halua vaikeuksia.
kokeile jotai brittiä seuraavaksi, tuolta -50 luvulta siis.. ei vais, kyllähän harrastevälineet panostusta vaatii toimiakseen, aseetkaan ei pitkään toimi jos niitä ei huolla ja putsaa. harrastepyörät ja käyttörottelot erikseen sano(macci @ Marras. 08 2005,23:25) kirjoitti
![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.