Katso äänestykset tulokset: Ducati vs. japanilaiset - tyhmä äänestys

Äänestäjät
121. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ennen oli japseja, nyt on Ducati

38 31,40%
  • Ducati jäi, nyt ajetaan japanilaisella

25 20,66%
  • Molemmin päin on tullut vaihdettua

12 9,92%
  • Ducatin ostan heti kun massit riittää...

46 38,02%
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 94:sta
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 18 2005,00:26) kirjoitti
    Sitten mua aina jaksaa ihmetyttää toi olettamus että ducatin ostaa vain sellainen jolla on sitä massia... Pöh ja pöh... Jossain täällä kuulin jopa sanan EKSKLUSIIVINEN... Pisti kyllä hymyilyttään välitömästi
    Kyllä sen Ducatin voi ostaa myös esim. p*rsaukinenkin opiskelija kuten minä. Eikä ne perus-Ducatit nyt niin paljon kalliimpia ole ylläpitää kuin esim. japanimopot, ainakaan omasta mielestäni.

Tietty kaikkihan maksaa jos tarpeeksi yrittää, eikä tyhmä ole se joka pyytää vaan se toinen. Ducatin maahantuojan "virallisten" huoltamoiden hintataso on järkyttävä ja totta on, että jos (tällä hetkellä) tahtoo pitää Ducatissaan takuut voimassa se on näihin rahareikiin vietävä...

Tarkastelen omaa pyörääni ihan pyöränä, en minkään Ducati-lasien läpi. Mielestäni tuo on kaikin puolin (ajettavuus, fiilis, äänet jne) mahtava moottoripyörä ja valitsisin sen vaikka sen kyljessä lukisi Hyosung GLXEFICDIGTI-RR 750 Supermonsterbike.. tai vaikka kyljessä ei lukisi mitään.. jos se vaan näyttäisi samalta ja antaisi samat sävärit kuin tuo nykyinen..
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
    Paitsi, että jos mopon kyljessä lukisi Hyosung, ei sitä olisi tullut edes kokeiltua, jolloin se olisi kauppaan jäänyt.

Pidän itseäni ennakkoluulottomana yleensä, mutta pakko myöntää, että ei sitä ihan ole...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (Antti80 @ Loka. 18 2005,03:05) kirjoitti
    Kyllä sen Ducatin voi ostaa myös esim. p*rsaukinenkin opiskelija kuten minä.
    Liityn joukkoon.

Moottoripyöräilyn harrastaminen maksaa minulle tulotasooni suhteutettuna todellakin omaisuuksia. Oikeastaan kaikki, mitä on irrottaa uppoaa pyörään, joka tällä hetkellä on Ducati. Pyörä on kyllä suhteellisen harvinainen ja herättää ihmisissä tunteita puoleen ja vastaan. Huoltoasemilla onneksi kuitenkin poikkeuksetta puolesta, suunsoittajien kantti taitaa jäädä näppäimistölle.

Pyörän maahantuoja on samanlainen euroimuri, kuin muidenkin valmistajien, joten köyhä tekee itse ja etsii osansa, mistä löytää. Pyörä oli samanhintainen, kuin Hondan CBR 600, joka varmaankin yleisarvosanaltaan paras ajamani moottoripyörä, mutta minä tykästyin Ducatiin. Vielä vuosi takaperin ihmettelin itsekin, että eivätkö nämä ole hiukan kalliita, en ollut vielä koeajanut. Tosin rankkaa SS-fanitusta jo vuodesta 1999.
    Desmo Jugend
    Lainaa (verner @ Loka. 18 2005,10:51) kirjoitti
    Liityn joukkoon.

Moottoripyöräilyn harrastaminen maksaa minulle tulotasooni suhteutettuna todellakin omaisuuksia. Oikeastaan kaikki, mitä on irrottaa uppoaa pyörään, joka tällä hetkellä on Ducati. Pyörä on kyllä suhteellisen harvinainen ja herättää ihmisissä tunteita puoleen ja vastaan. Huoltoasemilla onneksi kuitenkin poikkeuksetta puolesta, suunsoittajien kantti taitaa jäädä näppäimistölle.

Pyörän maahantuoja on samanlainen euroimuri, kuin muidenkin valmistajien, joten köyhä tekee itse ja etsii osansa, mistä löytää. Pyörä oli samanhintainen, kuin Hondan CBR 600, joka varmaankin yleisarvosanaltaan paras ajamani moottoripyörä, mutta minä tykästyin Ducatiin. Vielä vuosi takaperin ihmettelin itsekin, että eivätkö nämä ole hiukan kalliita, en ollut vielä koeajanut. Tosin rankkaa SS-fanitusta jo vuodesta 1999.
    Käytännössä ihmiset aina tykkää mopoista luonnossa ja Ducatista hyvin paljon.

Tietokoneen ääressä asiat on vaan käsitteellisiä ja paljon jää pelkän mielikuvituksen varaan.

On niin eri asia, kun saapuu paikalle sen kuuluisan jyrinän säestyksellä. Siinä yleensä jää kaikki epäolennainen jupina taka-alalle.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 18 2005,11:06) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Loka. 18 2005,10:51) kirjoitti
    Liityn joukkoon.

Käytännössä ihmiset aina tykkää mopoista luonnossa ja Ducatista hyvin paljon.

Tietokoneen ääressä asiat on vaan käsitteellisiä ja paljon jää pelkän mielikuvituksen varaan.

On niin eri asia, kun saapuu paikalle sen kuuluisan jyrinän säestyksellä. Siinä yleensä jää kaikki epäolennainen jupina taka-alalle.
    tähän sopii se vanha puhelinmainos jossa hemmo sanoo kaverillensa et HOMMAA SÄÄKIN KUNNON VEHKEET NIIN EI TARTTE KAAAAILOTTAA!!!!!
    No joo, komsiikomsaa... Jos riisikupin omistaja mollaa spagettiraketteja niin ihan samalla lailla nämä wannabee mokkakikkelit kyllä soimaa meitä "tusinamotoristejakin". * Sitten mua aina jaksaa ihmetyttää toi olettamus että ducatin ostaa vain sellainen jolla on sitä massia... Pöh ja pöh... Jossain täällä kuulin jopa sanan EKSKLUSIIVINEN... Pisti kyllä hymyilyttään välitömästi *

Mä voisin kyllä itekkin tuollasen 996.sen laittaa kakkospyöräksi ja ajella sillä vain todella hienoissa keleissä. Mut en kyllä siltikään menis väittämään itteäni jotenkin, miten se nyt meni... eksklusiiviseksi motoristiksi. *
    Hohhoijaa... vaihda nyt jo hyvä mies levyä. * *
    Suurin osa noistakin asioista tapahtuu lähinnä omassa päässäsi.

Noin yleisen keskustelun lomassa tapahtuvat pienet heitothan on normaalia ja se onkin asia erikseen. Mikähän se semmoinen mokkakikkeli nyt sitten onkaan. Jutun pointti oli siis edelleen se, että eipä niitä kyseisiä mokkapintaisia elimiä siellä honta- ja jamahatalkeissa juuri näy samaan tahtiin tulkuttamassa.

Niin ja sitten tuo ihmetys ja kummastus, no ihmettele ihan rauhassa vaan, pieni kulkija, mutta tuokin olettamus on ilmeisesti lähtöisin sieltä peilistä tuijottavan otuksen kupolista. Ainakaan minä en moista ole koskaan kuulutkaan, vaikka asiasta on jopa hiukan nk. omakohtaista kokemusta.

Mitä tulee tuohon usein väärinkäytettyyn lainasanaan eksklusiivinen, en ole jaksanut kaikkia ketjuja kokonaan läpi käydä, mutta enpäs muista missään tavallisissa asiaketjuissa moiseen termiin ja nimenomaan ko. merkin omistajan sanomana törmänneeni. Toki joukkoon mahtuu kaikennäköistä mopoilijaa ja tahallista sarkasmiakin, mutta noin muuten tuokin asia taitaa olla ongelma vain omassa 'ekslusiivisessa' päänupissasi.
    Sitäpaitsi ko. sanan useista merkityksistä vain yksi viittaa seurapiirimäiseen 'hienouteen' ja kalleuteen. Minäkin tunnen pari melkoisen 'eksklusiivista' mopoilijaa, jotka ajelevat Hondilla. *
    Tuo Italon kommentti - "On niin eri asia, kun saapuu paikalle sen kuuluisan jyrinän säestyksellä. Siinä yleensä jää kaikki epäolennainen jupina taka-alalle." pitää kieltämättä paikkansa. Aikoinaan kun ajoi Demari Hondalla paikkaan, jossa oli muitakin mopoja niin korkeintaan päät kääntyivät. Nyt kun hiipii hiljaan samanlaiseen paikkaan, niin syntyy aina "ylimääräistä" liikehdintää ja kohta on pyörän ympärillä porukkaa porisemassa... tylyttäjiä, turisteja, demareita, jne...
    Lainaa (compact_d @ Loka. 18 2005,15:54) kirjoitti
    Tuo Italon kommentti - "On niin eri asia, kun saapuu paikalle sen kuuluisan jyrinän säestyksellä. Siinä yleensä jää kaikki epäolennainen jupina taka-alalle." pitää kieltämättä paikkansa. Aikoinaan kun ajoi Demari Hondalla paikkaan, jossa oli muitakin mopoja niin korkeintaan päät kääntyivät. Nyt kun hiipii hiljaan samanlaiseen paikkaan, niin syntyy aina "ylimääräistä" liikehdintää ja kohta on pyörän ympärillä porukkaa porisemassa... tylyttäjiä, turisteja, demareita, jne...
    Niinhän se käy täälläkin.

Halusi tai ei, niin kommenttia ja katsojaa piisaa. Voipi olla häiritsevääkin ajan mittaan. Joskus voi vielä ehkä olla kiva liikkua sillai huomaamatta.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa kirjoitti
    Joskus voi vielä ehkä olla kiva liikkua sillai huomaamatta.
    Hiljainen mutkatie siellä jossain.
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 18 2005,16:16) kirjoitti

Halusi tai ei, niin kommenttia ja katsojaa piisaa. Voipi olla häiritsevääkin ajan mittaan. Joskus voi vielä ehkä olla kiva liikkua sillai huomaamatta.
    Sen vähän mitä viitsin käydä paikoissa, joissa on muita prätkiä, perusteella voin sanoa, että ei se SS750-DS1000- malliston prätkän saapuminen ole herättänyt mitään mielenkiintoa. 998 ja 999 on niin harvinainen, että en ole niitä juuri tuolla tien päällä nähnyt, vaikka päättyneellä kaudella kaahasin 10.500 km Bladella. Se voi tietysti myös johtua siitäkin, että minulla on ollut vauhtia vähän reippaammin kuin laki sallii ja Akran kokoputkiston karjunnalta ei kuule kaikenlaisia putputtimia.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.

Joo, liiallisen häiriön vuoksi vaihdoin ST2:n punaisesta väristä nykyiseen ST4S:n Senna väritykseen. Norjassa rupesi jo kyllästyttään kun jokaisen lautan juurella tuli lauma tyyppejä kyselemään moposta... Nyt saa olla jo huomattavasti enemmän rauhassa jos vain malttaa ajella vakiorööreillä...
    Lainaa (Bomber @ Loka. 18 2005,17:04) kirjoitti

Sen vähän mitä viitsin käydä paikoissa, joissa on muita prätkiä, perusteella voin sanoa, että ei se SS750-DS1000- malliston prätkän saapuminen ole herättänyt mitään mielenkiintoa. 998 ja 999 on niin harvinainen, että en ole niitä juuri tuolla tien päällä nähnyt, vaikka päättyneellä kaudella kaahasin 10.500 km Bladella. Se voi tietysti myös johtua siitäkin, että minulla on ollut vauhtia vähän reippaammin kuin laki sallii ja Akran kokoputkiston karjunnalta ei kuule kaikenlaisia putputtimia. *

Näin on!
    Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.

Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..

Niin se pittääpi ollakkii.

Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (canepazzo @ Loka. 18 2005,15:11) kirjoitti
    No joo, komsiikomsaa... Jos riisikupin omistaja mollaa spagettiraketteja niin ihan samalla lailla nämä wannabee mokkakikkelit kyllä soimaa meitä "tusinamotoristejakin". * Sitten mua aina jaksaa ihmetyttää toi olettamus että ducatin ostaa vain sellainen jolla on sitä massia... Pöh ja pöh... Jossain täällä kuulin jopa sanan EKSKLUSIIVINEN... Pisti kyllä hymyilyttään välitömästi *

Mä voisin kyllä itekkin tuollasen 996.sen laittaa kakkospyöräksi ja ajella sillä vain todella hienoissa keleissä. Mut en kyllä siltikään menis väittämään itteäni jotenkin, miten se nyt meni... eksklusiiviseksi motoristiksi. *
    Hohhoijaa... vaihda nyt jo hyvä mies levyä. * *
    Suurin osa noistakin asioista tapahtuu lähinnä omassa päässäsi.

Noin yleisen keskustelun lomassa tapahtuvat pienet heitothan on normaalia ja se onkin asia erikseen. Mikähän se semmoinen mokkakikkeli nyt sitten onkaan. Jutun pointti oli siis edelleen se, että eipä niitä kyseisiä mokkapintaisia elimiä siellä honta- ja jamahatalkeissa juuri näy samaan tahtiin tulkuttamassa.

Niin ja sitten tuo ihmetys ja kummastus, no ihmettele ihan rauhassa vaan, pieni kulkija, mutta tuokin olettamus on ilmeisesti lähtöisin sieltä peilistä tuijottavan otuksen kupolista. Ainakaan minä en moista ole koskaan kuulutkaan, vaikka asiasta on jopa hiukan nk. omakohtaista kokemusta.

Mitä tulee tuohon usein väärinkäytettyyn lainasanaan eksklusiivinen, en ole jaksanut kaikkia ketjuja kokonaan läpi käydä, mutta enpäs muista missään tavallisissa asiaketjuissa moiseen termiin ja nimenomaan ko. merkin omistajan sanomana törmänneeni. Toki joukkoon mahtuu kaikennäköistä mopoilijaa ja tahallista sarkasmiakin, mutta noin muuten tuokin asia taitaa olla ongelma vain omassa 'ekslusiivisessa' päänupissasi.
    Sitäpaitsi ko. sanan useista merkityksistä vain yksi viittaa seurapiirimäiseen 'hienouteen' ja kalleuteen. Minäkin tunnen pari melkoisen 'eksklusiivista' mopoilijaa, jotka ajelevat Hondilla. *
    Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? Sori sori...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Minullekin on käynyt noin kun jonain harvoina kertoina olen "pohjamaalatun" mattamustan kauniin Ducatini johonkin muiden motoristien kanssa pysäköinyt. Demari-Hondamiehet on tulleet ihmettelemään, että mikäs tuo tuollainen on... Koskaan en kokenut samaa CBR600:lla...
    Olen ajanut nyt hiukka vajaa 900km Monsterilla ja ihmettelijöitä on riittänyt enemmän kuin zrx:llä, jolla ajoin 22 tkm. Ja zrx-ässiä on liikenteessä vähemmän kuin monstereita. Niin että on siinä jotain. Ehkä se riittää, että merkki ei oo japanilainen, väri on punainen ja putket on avoimet. Eihän kyseessä kuitenkaan ole todellakaan mikään kallis, eikä edes kovin harvinainen pyörä (vaikkakin eksklusiivinen). Päinvastoin, ns. karvalakki-Ducatihan toi tonninen monstro on. Mutta aina kääntyy päät kun starttaa.

Ehkä ihmiset on vaan yllättyneitä, kun se lähti käyntiin... ?
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 18 2005,19:20) kirjoitti
    Mutta aina kääntyy päät kun starttaa.

Ehkä ihmiset on vaan yllättyneitä, kun se lähti käyntiin... ?
    Juu, itse huomannut ihan samaa. Aikaisempi pyörä oli zx-6r-99, jollla en koskaan kokenut vastaavaa
    Ehkä se on tämä joka meissa ducatisteissa ärsyttää ..
    Niin ja tosiaan, voisko se olla se että he kaikki odottavat jännittyynenä, että käynnistyykö mörkö vai ei..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 18 2005,19:20) kirjoitti
    Mutta aina kääntyy päät kun starttaa.
    Tuo ei ole ducatien etuoikeus.. Se on twinien ominaisuus
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Earthend @ Loka. 18 2005,21:27) kirjoitti
    Tuo ei ole ducatien etuoikeus.. Se on twinien ominaisuus
    No onhan se tietty noinkin. Kyllä v-twinit on mukavia yleensäkin. Äänen lisäksi rivinelkkuihin verrattuna huikea alakierrosvääntökin vielä kaupan päälle. Eipä tartte kierrättää niin kuin rivinelkkua.
    Toinen juttu on tietenkin tuo kytkin ja kilkatus: onko se rikki? heihei - etko kuule kun kone hajoaa justiinsa! kannattaisiko tarkistaa venttiilin välykset? Ei ei se on toi Ducatin kuivakytkin, joka kilkattaa. Äpäileviä katseita ja lopuksi tyypillinen kommenttin -"ei mun Demari Toyotan kuiva kytkin pidä tommoista ääntä...".
    Lainaa (wekkuli @ Loka. 18 2005,21:33) kirjoitti
    Äänen lisäksi rivinelkkuihin verrattuna huikea alakierrosvääntökin vielä kaupan päälle. Eipä tartte kierrättää niin kuin rivinelkkua.
    No niin, eikun faktaa ja käyriä esille Alkaakin jo tuo vääntö/teho/kiihtyvyys-keskustelu hiipumaan.
    Minusta tuo Demari on hauska

(minulla ei siis ole mitään ko. puoluetta vastaan, olen kovin neutraali politiikkaa kohti. Nimitys muuten vaan sopii hyvin kun ajattelee puolueen ideologiaa)
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 18 2005,17:52) kirjoitti

Näin on!
    Kyllä kunnon karjunta aina vakioputkisen ompelukoneen voittaa. Oli sitten pyörä kun pyörä.

Viimeksikin huoltiksella tankatessa tuli muutama kaveri kommentoimaan, että on siinä oikee saundi..

Kun syksy ja harmaa pimeys saapuu, niin kuulee ainakin äänestä, että joku sieltä on tulossa.
    Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä. Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua. Veikkaisin, että jollain Termignonin kokoputkistolla pitäisi 999R:stä lähteä kunnon meteli kun prätkää käskee reippaammin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa kirjoitti
    Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? Sori sori...
    No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään.
    Lainaa (Bomber @ Loka. 18 2005,22:29) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 18 2005,17:52) kirjoitti

Näin on!

Taas kerran huomasin, että sinä olet, Italo, huumorimiehiä. Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua. Veikkaisin, että jollain Termignonin kokoputkistolla pitäisi 999R:stä lähteä kunnon meteli kun prätkää käskee reippaammin.
    No vot kyllä näin o!

Se ärrä huutaa ku persiiseen ammuttu sipirian tiikeri, kun isoilla kierroksilla viihdyttää. Joku paksumpi yhistetty kisaputki kuulemma vieläkin kovempaa. No tuo möly kyllä riittää mulle, koska nyt voi lyhkäset matkat ajella ilman tulppia, että kuulee just sopivasti jytinämusaa.

Eilenä meinasin jo saada (ja sainkin) oikeen kunnon takasladin aikaseksi kun heitin kotia tullessa niinku pikkasen enempi sitä kahvaa kääntäen ja sitte heti perään tienhaaraan mojovat motoorijarrut. Ei tarttenu oikeestaan ees kantata ku perä käänty sen verta paljo ulkokurvan puolelle ennen risteystä.

Just ja just en ees ihan melkeenkään säikähtäny. Ehkä muutama testostereo oli sillä hetkellä veressä onneks, tai no, siitä kai se kiihrytyskin sai alkusa.

Pashat mä mitää huumorista ymmärrä, niinku et näköjää sääkän.
    Lainaa (canepazzo @ Loka. 18 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? * Sori sori...
    No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään. *
    No asia on sillon klaari Vaikka mua kaikenlainen kiihkoilu tiettyjen merkkien ympärillä välillä hämmentääkin niin myönnän myös oman vaakakuppini olevan hiukkasen kallellaan Yammun suuntaan. Välillä nääs kun tuntuu ettei muut valmistajat kyllä ihan näkökykysillä ihmisillä noita mopojaan suunnitteluta jne. Eli kaippa se on vaan niin että sen "väriset" lasit silmillä mikä kulloinkin sattuu oleen tallissa...

P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 19 2005,00:20) kirjoitti
    Lainaa (canepazzo @ Loka. 18 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tä? Etkai sää reppana ottanu nyt itteesi? * Sori sori...
    No en nyt sentään jostain tommosesta, enkä nyt ihan reppanakaan ole, sen enempää kuin sinäkään. *
    No asia on sillon klaari * Vaikka mua kaikenlainen kiihkoilu tiettyjen merkkien ympärillä välillä hämmentääkin niin myönnän myös oman vaakakuppini olevan hiukkasen kallellaan Yammun suuntaan. Välillä nääs kun tuntuu ettei muut valmistajat kyllä ihan näkökykysillä ihmisillä noita mopojaan suunnitteluta jne. Eli kaippa se on vaan niin että sen "väriset" lasit silmillä mikä kulloinkin sattuu oleen tallissa... *

P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille. *
    Vaarallinen kuume ja heikkarin hyvä peli tuo MT. Hiukka avoimet putket ja se on siinä. VRUMMM!

Ei sulla oikeestaan voi olla mitään perusteita olla vaihtamati. Siinä on sekä vääntöä että tehoa että muskelia, lookkia, kaikkea. Se on niin hieno vehje, jotta alahan laputtaa kauppaan.

Äläkä hyvä mies kiduta ittees samalla tavoin ku mä tein yli vuoden.

Kun kuolaat jonkin masiinan perään, niin sylkyrauhaset kuivuu tuossa ajassa korpuksi, eikä mopoa malta viedä talviseisontaan millään.
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 19 2005,00:20) kirjoitti
    Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle.
    No niin muakin hatuttais.. Tee siis miehen teko ja valitse MS2R.

No, ei.. tiedän tunteen.

Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
    Lainaa kirjoitti
    P.S Mua hatuttaa jumalattomasti kun on toi MT-01 kuume iskeny päälle. Milläs nyt perustelen itelleni ettei Fazeria kannata tuohon vaihtaa? Järki tässä lähtee, ko. prätkää käsittelevät sivut vaan boikottiin ja laput silmille. *
    No jos ei lompakon ohuus auta, eikä ko. mopon massiivisuus hirvitä, niin mee ja osta sitten pois, sillähän siitä pääsee. Ei kait siinä fasussakaan varmaan mitään vikaa oo, mutta ne järkiperusteluthan ei tunnetusti kovin hirveesti auta. Samahan se on näiden Ducatien kaa.
    Lainaa (Bomber @ Loka. 18 2005,22:29) kirjoitti
    Jopa siinä vakio-999:ssä on hyvät soundit kun antaa reippaammin kakkua.
    Termit asennettuna siinä on erityisen hyvä ääni kun käyttää moottorijarrua, silloin se on melkeinpä parhaimmillaan.. *

Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  30.  
    Lainaa (Antti80 @ Loka. 19 2005,00:33) kirjoitti
    No niin muakin hatuttais.. Tee siis miehen teko ja valitse MS2R.
    Miks ei samalla uutta S4RS mallia? *
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen