Katso äänestykset tulokset: Ducati vs. japanilaiset - tyhmä äänestys

Äänestäjät
121. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ennen oli japseja, nyt on Ducati

38 31,40%
  • Ducati jäi, nyt ajetaan japanilaisella

25 20,66%
  • Molemmin päin on tullut vaihdettua

12 9,92%
  • Ducatin ostan heti kun massit riittää...

46 38,02%
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 94:sta
    Viimeseen rastiin meni, jos raha tilanne soisi niin kawan rinnalle tulisi joku "mukavenpi" st4 tai sr4 *
    Kaikenlaisesta ihme vouhottamisesta huolimatta olihan ne st4 äänet termin putkilla mahtavat ei siinä paljoa nelareilla ole sanomista.
    Onkohan porukka syksystä jotenkin taka kireenä kun kaikki provoo täällä ducati talkissa...kyllä se kevät vielä sieltä tulee
    - XT 660 R
    Lainaa (Bomber @ Loka. 14 2005,12:29) kirjoitti
    Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
    Mieluummin hurmoksella puolesta, kuin vastaan. Fanaatikkoja on joka lähtöön
    Desmo Jugend
    Lainaa (Bomber @ Loka. 14 2005,15:52) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 14 2005,15:30) kirjoitti
    Osta Pearlit, ne on paremmat. Tai mistä minä tiedän, kun en rumpuja soita.
    Pearlit ovat Taman ja Yamahan kanssa rumpumarkkinoiden ehdotonta parhaimmistoa. Se on niin kuin prätkissäkin sama juttu, että mainitun kolmen suuren valmistajan lisäksi löytyy jokunen rumpumerkki, joiden tuotteet ovat todella kalliita. Esimerkkinä australialainen käsintehty Brady. Noissa japsirummuissa on kuitenkin hinta-laatusuhde kohdallaan hinnaston yläpään malleissakin. Pysyn edelleenkin Yamahassa, joilla olen soittanut pitkään, koska niissä on erinomaiset telineet ja säädöiltään markkinoiden paras pikkutomien kiinnityssysteemi. Kukapa fuusiomusaa soittava rumpali ei haluaisi soittaa samanmerkkisillä rummuilla kuin Steve Gadd. Meni aiheesta ohi, muttaa viis siitä.
    Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvät mutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Ducatit <= Hienoja, mutta niiiiin turhia!!
    Fun is not a straight line
    Kyl määki Ducatist aik pal tykkään ja se ei oo mun kohalla ollu ainakaan kovin järkevää...

H&D vois olla kans, mut yhtaikaa.

On sitten viel toi MV Acusto mut en tiiä... Se on jotenki etääntyny siitä alkuperäsestä. No, merkkinä ihan mahti enivei.

Kuites. Kaikki mopot on kivoja ja niitä on kiva kokeilla. Busakin herättää sellaista tiettyä ihailua edelleen. Samoin kuin tietyt Trumpat, jotkut Kawat ja Yammutkin. Myös Benelli ja muut Italot on upeita. Ja Tuutti unohtu.. Siis Hondakin.. (kotipihalla nytkin)

Ducati vaan vastaa parhaiten tunteisiin. Upeeta!

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 14 2005,18:58) kirjoitti
    Kyl määki Ducatist aik pal tykkään ja se ei oo mun kohalla ollu ainakaan kovin järkevää...

H&D vois olla kans, mut yhtaikaa.

On sitten viel toi MV Acusto mut en tiiä... Se on jotenki etääntyny siitä alkuperäsestä. No, merkkinä ihan mahti enivei.

Kuites. Kaikki mopot on kivoja ja niitä on kiva kokeilla. Busakin herättää sellaista tiettyä ihailua edelleen. Samoin kuin tietyt Trumpat, jotkut Kawat ja Yammutkin. Myös Benelli ja muut Italot on upeita.

Ducati vaan vastaa parhaiten tunteisiin. Upeeta!
    Niin toi edellinen viesti oli provoo.... kaikki pyörät on omalla tavallaan upeita ja omat kannattajat kaikilla merkeillä! Ei muuta kuin jotta tulis jo se kesä..... 6kk ja sillai
    Fun is not a straight line
    Täytynee mennä viikonloppuna ruuvaamaan uusi takarunko 749:iin, ja samalla jos asentaisi uuden putken... Hmmm... pakkohan se on käynnistellä samalla, että pääsee fiiliksiin kiinni. *

Mutta totuuden nimissä myös japsipyöristä löytyy hienoja malleja. Oikeastaan tykkään kaikista moottoripyöristä.

Lainaa (Jyri @ Loka. 14 2005,19:06) kirjoitti
    Täytynee mennä viikonloppuna ruuvaamaan uusi takarunko 749:iin, ja samalla jos asentaisi uuden putken... Hmmm... pakkohan se on käynnistellä samalla, että pääsee fiiliksiin kiinni.
    Vaihdoitko monohäkkiin vai mitä tuo takarunko tarkoittaa? Onko siinä jo Leo Vincen setit kiinni?

Edit. Taidan olla sokea, kun viestissä juuri sanotaan, että olet ruuvaamassa Leon kiinni.

Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Sebu @ Loka. 14 2005,18:46) kirjoitti
    Ducatit <= Hienoja, mutta niiiiin turhia!!
    Hehheh. Moottoripyörä on tosiaan ihan turha kapistus.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (666F @ Loka. 14 2005,18:11) kirjoitti
    Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvät mutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla
    No joo, olihan minulla jossain vaiheessa Ludaritkin, mutta onneksi pääsin niistä amerikanpaskoista eroon ja vielä hyvään hintaan. Joku friikki varmaan oli musiikkiliikkeellä jo valmiiksi ostajana. Tässä joku aika sitten heräteostoksena tarttui kaupasta mukaan Pearlin Signature-virveli kolmen muun virvelin kaveriksi. Hinta oli sopiva eli selvästi alle esim. Akran pöntön. Ehkä se on kuitenkin parempi, että Honda ei ala tekemään rumpuja eikä Kawasaki Heavy Industries kitaroita, vaikka jälkimmäisellä olisi jo nimessä vähän niin kuin pohjaa. Itse aiheesta, että edelleenkin tällaiset japsi vastaan makaroni- äänestykset eivät kovin rakentavia ole, vaikka ne olisi tehtykin kieli poskella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Loka. 14 2005,21:41) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Loka. 14 2005,18:11) kirjoitti
    Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvät mutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA * nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla
    No joo, olihan minulla jossain vaiheessa Ludaritkin, mutta onneksi pääsin niistä amerikanpaskoista eroon ja vielä hyvään hintaan. Joku friikki varmaan oli musiikkiliikkeellä jo valmiiksi ostajana. Tässä joku aika sitten heräteostoksena tarttui kaupasta mukaan Pearlin Signature-virveli kolmen muun virvelin kaveriksi. Hinta oli sopiva eli selvästi alle esim. Akran pöntön. Ehkä se on kuitenkin parempi, että Honda ei ala tekemään rumpuja eikä Kawasaki Heavy Industries kitaroita, vaikka jälkimmäisellä olisi jo nimessä vähän niin kuin pohjaa. Itse aiheesta, että edelleenkin tällaiset japsi vastaan makaroni- äänestykset eivät kovin rakentavia ole, vaikka ne olisi tehtykin kieli poskella.
    Onks välii..?

Ku aktiivit tekee kaikenlaista. Ducati on elämäntapa. Kaupan päälle saa jonkun kakspyöräsen, josta voi sitte digata kybällä.

Onks muuten Slingerland jo lopetettu?

Ite myin just paremmalle sukupolvelle Kramerin American kepin, kun en ollut siihen enää koskenut aikoihin, vaikka Seymour Duncanit ja Floyd Rose oli siinä kuul juttu.

Nyt ei oo enää ku Ibanezin akustinen ja Nuutisen Juhan tekemä Gibson-tyyppinen keppi ja Fenderin Concert vaffari. Jos vaikka sais Mesan joskus hommattua kun muistais.

Tää nettimopoilu ei oo niin hauskaa ku oikee, mut nuo jätkien matikkakarnevaalit on ollu hauskaa seurata.

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Jaa minä ajattelin asian niin, että investoin enemmän pärrään ja vähemmän kitaraan, joten Giban sijasta tyydyin Epiluuriin. Pitäis varmaan mikkejäkin vaihtaa, kun jaksais, seymour duncania kehiin. SD tuo kitaramikkien Öhlins.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 15 2005,00:25) kirjoitti
    Jaa minä ajattelin asian niin, että investoin enemmän pärrään ja vähemmän kitaraan, joten Giban sijasta tyydyin Epiluuriin. Pitäis varmaan mikkejäkin vaihtaa, kun jaksais, seymour duncania kehiin. SD tuo kitaramikkien Öhlins.
    Olisit ostanu epimicrophonen sijasta tokain,helvetin hyvä hintalaatu suhde! mulla on 2kpl tokain s.kitaroita yks on joku vanha hevikeppi lukoilla (custom edition.. 80 luvulta) ja tokain les paul joka myös vanha,mutta tuntuisi sointi vaan paranevan iän myötä! bassoksi ostin halvan squiyerin presicion bassin (riittää koti nauhotteluun.) mutta noi tokait tosiaan on kyllä helvetin hyviä soittimia(vanhat).
    Tämä viesti oli todella MP aiheinen

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Mulla on Samsungin stereot kotona. On ollut myös Ducatimyllyinen Cagiva, ajalta jolloin ne oli samaa puljua. Voi hyvinkin tulla joku päivä taas pastamopotin, mutta ei italialaisia soittovehkeitä. Kun en soita, vaikka ajankin piano- ja rumpusetillä.
    Lainaa (verner @ Loka. 14 2005,17:38) kirjoitti
    Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
    Mieluummin hurmoksella puolesta, kuin vastaan. Fanaatikkoja on joka lähtöön *
    Näinpä, fanaatikkoja on tosiaan joka lähtöön, ja on harmi että jotkut niistä eivät ole katsoneet viime aikoina peiliin. Sen verran typerä tuokin kommentti taas oli, ja liian ontuva pelkäksi provoksi.

Niin, se on jännä homma että vain Ducatin omistaminen ja ehkä jopa merkin harrastaminen on hurmahenkeä ja lahkolaista.
    Kait se merkki sitten vaan ärsyttää joitakuita, kuin yksityisomistus demareita. Ihme ongelma tuo yksi Dee -merkki tuntuu tosiaan joillekin olevan juu.

Kukaan ei estä sinua aloittamasta vastaavaa äänestystä nykyisille ja entisille Hondakuskeille sinne Honda-talkiin. Eikun tervemenoa hurmahengetöntä Honta-äänestystä laatimaan. Voit pistää sille ihan kuinka raflaavan otsikon vaan haluat.
    Lupaan silti omasta puolestani pysyä pois sitä turhilla v*ttuilu- ja viisastelukommenteilla sotkemasta, vaikka minulla on joskus jopa yksi Hondakin ollut.

Ducati 749R...

Sit joku päivä....
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (canepazzo @ Loka. 15 2005,14:02) kirjoitti
    Näinpä, fanaatikkoja on tosiaan joka lähtöön, ja on harmi että jotkut niistä eivät ole katsoneet viime aikoina peiliin. Sen verran typerä tuokin kommentti taas oli, ja liian ontuva pelkäksi provoksi.

Niin, se on jännä homma että vain Ducatin omistaminen ja ehkä jopa merkin harrastaminen on hurmahenkeä ja lahkolaista.
    Kait se merkki sitten vaan ärsyttää joitakuita, kuin yksityisomistus demareita. Ihme ongelma tuo yksi Dee -merkki tuntuu tosiaan joillekin olevan juu.

Kukaan ei estä sinua aloittamasta vastaavaa äänestystä nykyisille ja entisille Hondakuskeille sinne Honda-talkiin. Eikun tervemenoa hurmahengetöntä Honta-äänestystä laatimaan. Voit pistää sille ihan kuinka raflaavan otsikon vaan haluat.
    Lupaan silti omasta puolestani pysyä pois sitä turhilla v*ttuilu- ja viisastelukommenteilla sotkemasta, vaikka minulla on joskus jopa yksi Hondakin ollut.
    Taitaa nyt ärsyttää eräitä se, että en kiinny koneisiin niin kuin he. Juuri sen takia minua ei kiinnostakaan minkäänlaisten äänestysten laatiminen, ja pidän niitä yleensäkin typerinä. Jokainen hankkii sellaisen prätkän kuin haluaa. Jos haluaa maksaa fiiliksistä ja säväreistä, se ei ole minulta pois enkä ole kateellinen kuten en ole myöskään esim. Ferrarin tai Porschen omistajille. Itse haluan käyttää säästyneet rahat johonkin muuhun kuten esim. tällä hetkellä ajankohtaiseen rumpusetin uusimiseen. Demarit ovat nykyään pahimpia pikkuporvareita, mitä olemassa on. Sana "sosialismi" on yhtä turha heidän yhteydessään kuin sana "jazz" Porin Jazzin nimessä.

Kun Italo kyseli eilen illalla foorumista poistumiseni jälkeen Slingerlandista, ko. 1910-luvulla perustettu yhtiö ja vanha rumpumerkki on nykyään Gibsonin omistuksessa ilmeisesti vain jonain osastona eikä taida niin kovin hyvin voida. No, Slingerlandin "Radio King"- virveli taitaa olla nykyisin englantilaisittain ilmaistuna "collectors item". Buddy Rich aikanaan oli Slingerlandin mannekiini kuten myös Gene Krupa. Muistan 1970-luvulla ihailleeni Tomi Parkkosen mustia Slingerlandeja. Liekö hänellä niitä enää? Nykypäivän rumpaleiden en ole edes "Modern Drummer"- lehdessä nähnyt Slingerlandeilla soittavan. Tänä päivänä tilanne on se lyömäsoitinpuolella, että japsit jylläävät ja muut ovat statisteja. Ellen väärin muista, Kramer on myös Gibsonin omistuksessa samoin kuin Epiphone. Tuo Mesa Boogie taitaa olla sama kitaravahvistimissa tänä päivänä kuin Ampeg basisteille. Hinta on kyllä h*lvetillinen, mutta onhan esim. Harri Rantasella Ampegin nuppi (tehoja 300-400 wattia) ja kaappi 8x10" (oikea roudarin unelma).
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Loka. 15 2005,20:25) kirjoitti
    Demarit ovat nykyään pahimpia pikkuporvareita, mitä olemassa on. Sana "sosialismi" on yhtä turha heidän yhteydessään kuin sana "jazz" Porin Jazzin nimessä.
    Herra puhuu hiukan ristiin; porvarilliseen elämänkatsomukseen kuuluu aikalailla yksilönvapaus ja kuinka hitolla nämä DemariPorvarit sitten pakottavat teikäläistä sosialistiseen yhdenmukaisuuden ruotuun periaatteella "kaikilla pitää olla yhtä tylsää ja samanlaista"? Varmaan tusinalla foorumilla kun sitä on saanut lukea. Ei jummarra. Se tästä rumpusettitopicista ja ostan uuden Guzzin Quatan, jos niitä joskus aletaan taas valmistaa. Ehkä.
    Bomber: Et sitten malttanut olla kirjoittamatta tähän topicciin...

Kukahan se on fanaatikko? Eikös se ole se joka tuputtaa mielipiteitään muille?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (kaasunalle @ Loka. 15 2005,21:37) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Loka. 15 2005,20:25) kirjoitti
    Demarit ovat nykyään pahimpia pikkuporvareita, mitä olemassa on. Sana "sosialismi" on yhtä turha heidän yhteydessään kuin sana "jazz" Porin Jazzin nimessä.
    Herra puhuu hiukan ristiin; porvarilliseen elämänkatsomukseen kuuluu aikalailla yksilönvapaus ja kuinka hitolla nämä DemariPorvarit sitten pakottavat teikäläistä sosialistiseen yhdenmukaisuuden ruotuun periaatteella "kaikilla pitää olla yhtä tylsää ja samanlaista"? Varmaan tusinalla foorumilla kun sitä on saanut lukea. Ei jummarra. Se tästä rumpusettitopicista ja ostan uuden Guzzin Quatan, jos niitä joskus aletaan taas valmistaa. Ehkä.
    En puhu ristiin, sillä vastustan demareiden nykyistä ideologiaa, joka on kiteytettynä (vaikka tämä tosinuija ylioppilas Heinäluoma, nykypäivän Raskolnikov, ei sitä tajuakaan soveltavansa): "kun minulla ei ole kivaa, sinullakaan ei saa olla".

Nythän tässä vasta päästiin vauhtiin lyömäsoitinaiheesta, joten ei heti kohta lopetetakaan. Olen viime vuosina siirtänyt Zildjianin K-sarjan pellit suurimmalta osin pois aktiivikäytöstä ja siirtynyt Paisten Traditionals-sarjan pelteihin, jotka soivat paremmin kuin Zildjianit. Esim Traditionals- sarjan 14 " haitsupellit ovat soundiltaan parhaat, mitä markkinoilla on. Silti en myy Zildjianeja, vaikka kyselyjä on ollutkin, sillä niistä jonain päivänä jotkut hullut maksavat vielä maltaita. Ne ovat jo tänä päivänä Amerikoissa kulttikamaa.

Wekkulille vain se, että sitten uskon väitteesi, jos pystyt todistamaan, että kehotin sinuta ostamaan japsiprätkän Ducatin sijasta.
    Voisihan näitä haistapaska-äänestyksiä järjestää vastavuoroisesti itäpyöräpuolellakin, mutta sellainen ei vain kiinnosta minua. Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit. Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.
    Jotakin näissä Italovehkeissä on, kun Herrakin tällä foorumilla vierailee useammin kun kärpänen paskakikkareella "Happamia sano kettu pihlajanmarjoista", taitaa pitää paikkansa..
    Lainaa (Bomber @ Loka. 15 2005,22:02) kirjoitti
    Wekkulille vain se, että sitten uskon väitteesi, jos pystyt todistamaan, että kehotin sinuta ostamaan japsiprätkän Ducatin sijasta.
    Missäs kohdassa Wekkuli kertoi tälläistä?

Pyörä jo seisomassa vai muuten syksy raskasta aikaa?
    Desmo Jugend
    Lainaa (kaasunalle @ Loka. 15 2005,21:37) kirjoitti
    Se tästä rumpusettitopicista ja ostan uuden Guzzin Quatan, jos niitä joskus aletaan taas valmistaa. Ehkä.
    Mulle kans yks
    Desmo Jugend
    Lainaa (Bomber @ Loka. 15 2005,22:02) kirjoitti
    En puhu ristiin, sillä vastustan demareiden nykyistä ideologiaa, joka on kiteytettynä (vaikka tämä tosinuija ylioppilas Heinäluoma, nykypäivän Raskolnikov, ei sitä tajuakaan soveltavansa): "kun minulla ei ole kivaa, sinullakaan ei saa olla".
    Tuosta olen kyllä täsmälleen samaa mieltä.

Eikä minulla ole mitään sitä vastaankaan jos joku valitsee erilaisen moottoripyörän kuin muut... vaikka se_ei_olisi järkevää.
    Lainaa (750S @ Loka. 16 2005,11:47) kirjoitti
    Voisihan näitä haistapaska-äänestyksiä järjestää vastavuoroisesti itäpyöräpuolellakin, mutta sellainen ei vain kiinnosta minua. Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit. Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.
    Jotakin näissä Italovehkeissä on, kun Herrakin tällä foorumilla vierailee useammin kun kärpänen paskakikkareella "Happamia sano kettu pihlajanmarjoista", taitaa pitää paikkansa..
    No, täytyyhän täällä käydä kaatamassa kylmää vettä niskaan, että ducatistit eivät vallan liikaa ylpisty.
    Lainaa (Jyri @ Loka. 16 2005,16:50) kirjoitti
    Eikä minulla ole mitään sitä vastaankaan jos joku valitsee erilaisen moottoripyörän kuin muut... vaikka se_ei_olisi järkevää.
    Siihen sinulla on täysi oikeus.
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa nyt ärsyttää eräitä se, että en kiinny koneisiin niin kuin he.
    Ärsyttää? Tuskin täällä ketään oikeasti 'ärsyttää' muu kuin täysin tyhjänpäiväinen mussutus niiltä, joita kyseisen ketjun asia ei edes koske. No, jonkunlaista huomionkipeyttä sekin, jos ei sitten jonkun muunkin kipeyttä samalla. Koneisiin kiintyneisyys taas lienee asia, joka elää vain kertojan oman pään sisällä.

Lainaa kirjoitti
    Demarit ovat nykyään pahimpia pikkuporvareita, mitä olemassa on. *Sana "sosialismi" on yhtä turha heidän yhteydessään kuin sana "jazz" Porin Jazzin nimessä.
    No ole uskossasi onnellinen, taidatkin olla kaappidemari. *
    Kyllä ne ismit siellä on edelleen, paremmin vaan peitelty kuin ennen. Sitäpaitsi miksi hihhuloida turhaan, kun tavoiteista iso osa on jo saavutettu ja Suomi käytännössä Suomen Sosiallidemokraattinen Tasapäisvalta. Sitä vaan on vaikeampi havaita kun ollaan kuin sammakot hiljalleen kuumenevassa vesikattilassa. Varsinkin toveri Bomber, mitä ilmeisimmin.

Lainaa kirjoitti
    Niin, paitsi kyllä kaasunalle on ihan saman huomion tehnyt kuin moni muukin täällä, toveri Bomber näyttäisi kyllä touhuavan täälä 'vastustamaansa' puhtaaseen demarihenkeen, eli kun minulla kerran ei ole Ducatia vaan Honda, niin ei kellään mullakaan sais olla Ducatia, saati kivaa sen kanssa, sen kehumisesta nyt puhumattakaan. Ei näitä lukuisia asian vierestä -kommentteja oikein muutenkaan jummarra.
    Niin ja äänestää piti salaa kuitenkin, eli sitä Ducatista japsiin -vaihtoehtoa... *
    Lainaa kirjoitti
    No, täytyyhän täällä käydä kaatamassa kylmää vettä niskaan, että ducatistit eivät vallan liikaa ylpisty.
    Nonnih, tulihan se sieltä.
    Lainaa (canepazzo @ Loka. 17 2005,14:53) kirjoitti
    No ole uskossasi onnellinen, taidatkin olla kaappidemari.
    Kyllä ne ismit siellä on edelleen, paremmin vaan peitelty kuin ennen. Sitäpaitsi miksi hihhuloida turhaan, kun tavoiteista iso osa on jo saavutettu ja Suomi käytännössä Suomen Sosiallidemokraattinen Tasapäisvalta. Sitä vaan on vaikeampi havaita kun ollaan kuin sammakot hiljalleen kuumenevassa vesikattilassa. Varsinkin toveri Bomber, mitä ilmeisimmin.

Lainaa kirjoitti
    Niin, paitsi kyllä kaasunalle on ihan saman huomion tehnyt kuin moni muukin täällä, toveri Bomber näyttäisi kyllä touhuavan täälä 'vastustamaansa' puhtaaseen demarihenkeen, eli kun minulla kerran ei ole Ducatia vaan Honda, niin ei kellään mullakaan sais olla Ducatia, saati kivaa sen kanssa, sen kehumisesta nyt puhumattakaan. Ei näitä lukuisia asian vierestä -kommentteja oikein muutenkaan jummarra.
    Hei, canepazzo, lue tarkemmin; se on B eikä D. Minulla on Bemari (tiedäthän auton, jossa on suora kutonen sekä takaveto ja joka kulkee niin p*rkeleesti), eikä Demari. Ruotsin Ladat ovat sitten erikseen.
  30.  
    No joo, komsiikomsaa... Jos riisikupin omistaja mollaa spagettiraketteja niin ihan samalla lailla nämä wannabee mokkakikkelit kyllä soimaa meitä "tusinamotoristejakin". Sitten mua aina jaksaa ihmetyttää toi olettamus että ducatin ostaa vain sellainen jolla on sitä massia... Pöh ja pöh... Jossain täällä kuulin jopa sanan EKSKLUSIIVINEN... Pisti kyllä hymyilyttään välitömästi

Mä voisin kyllä itekkin tuollasen 996.sen laittaa kakkospyöräksi ja ajella sillä vain todella hienoissa keleissä. Mut en kyllä siltikään menis väittämään itteäni jotenkin, miten se nyt meni... eksklusiiviseksi motoristiksi.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen