Juu elikkäs pyörässä on Hi-pipe sliparit ja putket on vedetty ylös läheltä jalkatappeja. Kadulla ongelma ei ole niin suuri, kun sitä osaa varoa, mutta radalla kun käy ja roikkuu kunnolla, niin melkein koko saapas on sulanut putken varteen kiinni.
Milläs tuon estäisi? Jos poraisi putkeen parit reijät ja laittaisi esim. pop-niiteillä jonkun alumiinisen suojan siihen (tietenkin jotain prikkoja väliin, että suoja ei olisi putkessa kiinni)? Mahtaako moinen temppu vaikuttaa putken virtauksiin? Muita hyviä kiinnityskohtia tuossa ei oikein ole. Vai onko olemassa jotain kuumuuden kestävää tarraa/teippiä, joka myös näyttää hyvältä?
Hyviä ideoita kuunnellaan ja otetaan vastaan.
Ei joka kerran jälkeen jaksaisi hinkata kymmenen sokerinpalan kanssa putkia puhtaaksi....ja kohta ei oo saapastakaan enää jäljellä...
Kiitoksia.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Tigillä pari kpl rosterimuttereja putken kylkeen kiinni ja niihin vaikka alumiinistä (tai lasi- tai hiilikuitu tms.) suojapelti pultilla. Ei tule reikiä putkeen ja helppo toteuttaa.
Nerokasta!! Kiitoksia....kumma, kun en itse tullut ajatelleeksi, vaikka töissä moiset vehkeet onkin![]()
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Jossain olen nähnyt valmiita hiilikuituviritelmiäkin.
Mutta itse asia: Sitten kun se kenkä on sinne sulanut niin millä pirulla sen saa irti siitä putkesta?
Jalkapatikassa toistaiseksi...
Sama pulma kyseessä! Ei viittis kauheasti millään rapsuttaakaan...(nappula @ Loka. 12 2005,18:30) kirjoitti
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
kun lukis tarkempaan niin huomais.....
että sokeripalallahan se......![]()
zzr600-vm90
kun putkeen on sulanut kumia sulanut kumi suojelee kenkää sulamasta lisäänäin omassa tapauksessa.
Mites toi sokeripala toimii?
ainahan ne vähän osuu
Otetaan pala sokeria ja näytetään sitä sulaneelle kohdalle. Muutaman sekunnin kuluttua makeannälkäiset törsteet hyppäävät kilvan sokeriin.(far @ Loka. 12 2005,22:01) kirjoitti
![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Esimerkkiä TÄÄLLÄ.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri