Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    mopo on huollossa ja venttiilien säädön yhteydessä ilmeni että imunokka on kulunu ja kakkosen venttiilit ei aukee kunnolla.mistä kannattais kysellä tai oisko kennelläkään hyllyssä ylimääräisenä ja hyväkuntoisena.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  2. #2
    bomberi foorumilta voisit kysellä. f-mallin nenät eivät ole oikein kovassa huudossa joten voit saada halvallakin.

    [edit] ja voithan aina täyttöhitsata. R-koneistus vantaa, ja maksaa noin 150€ + nitraus 70€ kahteen nokkaan (hinnat muistista joten voipi hiukan heitellä)



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  3. #3
    kiitos tiedosta.pitääkin käydä kyselemässä bombereilta.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    Laitoin privaattiviestiä
  5. #5
    ööööh! en oo ihan varma mut eiks niitä voi vähän rouhasta jyrkemmiksi ja samalla tulee lissää heposia.ja "kulumat poistuu"
    Mä ainaskin vein -84 gsx nokat takkatielle ennymuistamillään puljua stadissa ja pyysin et pikkuviri ja sillee... makso muistaakseni 60e ja hyvin on pelittäny.
    Ottavat sen mitä on päältä kulunu takapuolelta ni lopputulos sama!
    Jonku verran joutu välysruuvei aukasee enemmän muuten heittämällä kii
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun
  6. #6
    Lainaa (pekurides @ Loka. 12 2005,23:43) kirjoitti
    ööööh! en oo ihan varma mut eiks niitä voi vähän rouhasta jyrkemmiksi ja samalla tulee lissää heposia.ja "kulumat poistuu"
    Mä ainaskin vein -84 gsx nokat takkatielle ennymuistamillään puljua stadissa ja pyysin et pikkuviri ja sillee... makso muistaakseni 60e ja hyvin on pelittäny.
    Ottavat sen mitä on päältä kulunu takapuolelta ni lopputulos sama!
    Jonku verran joutu välysruuvei aukasee enemmän muuten heittämällä kii
    Ei oikein toimi noissa ärrän johdannaisissa hiotut nokat. Venttiilikoneiston geometria menee vituralleen.
    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  7. #7
    nokat on jo tulossa.kiitos vaan JCK:lle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  8.  
  9. #8
    Lainaa (B12 @ Loka. 12 2005,23:52) kirjoitti
    Lainaa (pekurides @ Loka. 12 2005,23:43) kirjoitti
    ööööh! en oo ihan varma mut eiks niitä voi vähän rouhasta jyrkemmiksi ja samalla tulee lissää heposia.ja "kulumat poistuu"
    Mä ainaskin vein -84 gsx nokat takkatielle ennymuistamillään puljua stadissa ja pyysin et pikkuviri ja sillee... makso muistaakseni 60e ja hyvin on pelittäny.
    Ottavat sen mitä on päältä kulunu takapuolelta ni lopputulos sama!
    Jonku verran joutu välysruuvei aukasee enemmän muuten heittämällä kii
    Ei oikein toimi noissa ärrän johdannaisissa hiotut nokat. Venttiilikoneiston geometria menee vituralleen.
    piru ku ei ymmärrä miten gsx toimii ja gsxr/f ei toimi sillä gsxr on "johdannainen" gsx kikkarasta... ihan samat systeemit pikkasen kevyempänä ja pieniä parannuksia ja huonouksia (laakerit halvempia liukuja) minun käsittääkseni kansiosasto periaatteessa ihan sama... voin kyllä olla ihan väärässäkin.
    Kuulemma efen kansi käy ärräänkin... menihän se geometria mullakin vituralleen mutta välyksruuveja kirraamalla oikeni...???
    ja pirusti paljon rupesi keulaamaan ja yli 110 takikselta ni ei voi ny ihan perseellää olla.
    nonii saimpas sanottua
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun