Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Ensipyöräksi tuli hankittua ko. vekotin. (Kaikki tuntuu toimivan)
    Voisitteko kertoa mahdollisia tyyppivikoja ja kokemuksia pyörästä. *
    Mistä löytää korjausopuksen, varaosia yms. ?
    Juurikin tuommoisen omistin tuossa jokunen vuosi sitten. Ajoasennoltaan miellyttävä matkapyörä – ei liian suorassa tahi kyykyssä. Pari reissua tuolla tuli käytyä Ruotsissa ja Norjassa. Muuta en osaa sanoa, kuin kovaa ajoa! Mylly on Suzukin taattua tekniikkaa, kulutusosia saa mm. Allrightilta, ja muuta varaosaa mp-purkaamoista. Korjausopus löytyy Alfamerilta tai Haynesilta, nettiversioitakin saattaa olla liikkeellä. Tekniikasta/ongelmista tietävät kertokoot enemmän – itse ei niiden asioiden kanssa tarvinnut painia.
    Voimaa tuossa pyörässä on ensipyöräksi reilusti, joten ajele/harjoittele viisaasti!
    Onnea ensipärrän johdosta! Ihan hyvän maantieratsun olet hommannut, vaikka ikää jo onkin niin vielä sillä ajelee, ja kilometrejähän kone kestää. Virihemmojen suosikkikone.

Mihin olen ite törmäillyt, on ne 80-luvun Suzukin perusprobleemit, eli lataus. Jos toimii niin elä edes ala mittailemaan, se tuo kai huonoa onnea. Täältä .orgista löytyy hyviä ohjeita latauksen mittailemiseen Ukkosen kirjoittelemana, sitten jos/kun alkaa voltit olemaan vähissä.

Katteen kiinnitykset löystyvät vuosien mittaan, ainakin omassa sai +120 nopeuksilla tarkkailla pysyykö kaikki muovi rungossa. Kannattaa tiukata tutit.

Mittaristossa vilkkuu satunnaisesti kaikki valot kuin diskossa konsanaan, on ominaisuus kun olen kaikissa vastaantulleissa huomioinut saman oireen. Mittaristossa on "mustalaatikko", jossa joku liitos ottaa maihin. Maksoi yhden EF-hemmon mukaan Ekströmillä aikoinaan 100mk.

Sähköpuolelta toisen sytytyspuolan olen joutunut vaihtamaan, muuten kaikki on tuota latausta lukuunottamatta toiminut ok. Paitti etujarrun jarruvalokatkaisin... (toimiiko sekin sulla?!?! )

Muita vikoja ei tule mieleen, kun tänä kesänä ei tarvinnu kun laittaa bensaa tankkiin. Ja öljyä koneeseen, mutta onhan se 100tkm jo mittarissa.

Varaosia löytyy ihan kohtuullisesti, mm. Storm on ihan ok. Ja purkaamoilta löytyy muuta osaa, mutta pyörät on aika harvassa, Hesassa on Pitäjänmäellä yksi EF purettuna.

Hyvä pyörä maantiellä, menee kuin juna, mutta ikä näkyy ajettavuudessa. Radalla jarrut sulaa. Mutkissa saa oikeasti ohjastaa. Mutta ah sitä vääntöä...

Mulla tuli mukana tehtaan korjaamokäsikirja, jos tarttet jotain speksiä niin heitä viestillä.
    Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
    Lainaa (tapsaj @ Loka. 05 2005,08:55) kirjoitti
    Ensipyöräksi tuli hankittua ko. vekotin. (Kaikki tuntuu toimivan)
    Voisitteko kertoa mahdollisia tyyppivikoja ja kokemuksia pyörästä. *
    Mistä löytää korjausopuksen, varaosia yms. ?
    Ajoin pari kesää (-86 ja -87) efellä, ainoa negatiivinen muisto jäi tärinästä.
    Pyörä tärisi todella häiritsevästi, voi olla yksilö vikakin
    Itse ostin uutena -87 EFE:n, ja kylläse tärisi niin perkuleesti,eikä mikään yksilövika. Siis tärisi nykymittapuun helevetisti, siihen aikaan tärisi moni muukin malli yhtä lailla. Alavoimaa oli paljon ja maantiellä mukava matkustaa, kiitos mm. ison ja suojaavan katteen.Hyvin pidettynä ja huollettuna kestää varmasti paljon taivalta.
    Juu, kyllä se tärisee

Jäi mainitsemati, kun siihen on kai jo niin tottunut. Ne on juurikin nuo katteen kiinnitykset jotka tärinästä rikkoontuvat. Monilla oon nähny katteet pultattuna suoraan katekehikkoon - ei nättiä mutta varmasti pysyvät. Jos sulla on kiinnitykset kaikki ehjiä, kertoo siis sekin jotain ajomäärästä.

Ja se ohjaustanko tärisee myös. Lähinna IB-ajossa rupesi jo haittaamaan, kun tuntui että veri ei kierrä enää käsissä...
    Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
    Mäkin haluan tärisevän pyörän

Tosissaan, vanhoihin gekseihin ihastuneille, multa voi lunastaa GSX750ES -83:n sopivalla hinnalla. Täysin toimiva ja TODELLA siisti naku.
    Eroon en väkisin halua, mutta jos joku tuntee sen enemmän omakseen kuin minä, voin siitä myös luopua.

//S
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    hmm. alkaako sumpalle uutta projektia pukkaa ku myyntiin aikoo
    t:vanhameluavanaapuri
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun
    Lainaa (pekurides @ Loka. 22 2005,00:21) kirjoitti
    hmm. alkaako sumpalle uutta projektia pukkaa ku myyntiin aikoo
    t:vanhameluavanaapuri
    Ei ala Juurikin vaihdettiin siihen suutinputket Rokkaa jo taas paljon paremmin Mallattiin uutta perää ja crossistongaa... Kyllä sitä vissiin modata pitää ja jatkaa itse ajelua Tarjouksia otetaan silti vastaan

Ps. Peku: Säkin oot siis eksynyt tänne jo
    pps. Ja Peku: joko olet oppinut sitä kitaraa soittamaan
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  10.  
    maallikot ei vaan tajuu neron soiton hienouksia (eikä naapuritkaa näköjää vieläkään)
    No joo,asiaakin, eiköhän toi gsx ef oo kuitenki yksi varmimpia koneita ikinä.
    huomenna ehkä bileisii, matalille hevostalleille?
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun