Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Siis kun vihdoin luulin et kaikki rupee olee kunnossa niin, uusi ongelma ilmeni!
    2001 mallinen R6:seni on tyytyväinen kun koneessa EI ole öljyä, mutta annas olla kun kaadat sinne öljyä niin jo rupeaa punavalo palamaan! Hommasin jo uuden anturinkin, mutta ei auttanut. Anturiin ei mene kuin yksi johto, eli ei saa johtoja käännettyä. Onko kellään ikinä ollut mitään samantapaista ongelmaa tai muuten vaan ehdotuksia, mistä outo "väärinpäin toimiminen" voisi johtua??? Mittaristo on vaihdettu, ostin käytettynä -01 mallisena. Mahtaakohan sittenkin olla -99-00:mallisesta, jossa oli releohjattu anturi?? Muuten mittaristo toimii kyllä. Onko alkuperäisessä -01 R6:sen mittarin pohjassa 01-merkintä? Auttakaa!!
  2. #2
    Tai sitten yksinkertaisesti mittaristo tulkkaa jotta yhteys maihin = öljy OK ja anturi lähettää just päinvastoin Lienee helpointa vaihtaa anturi toistepäin toimivaan

    Tuon saat testattua myös yleismittarilla. Otat anturin johdo irti, syttykö valo? Tuikkaat johdon runkoon, entäs nyt? Vastaava sitten anturilla. Mittaat kuivana ohmit rungon ja liittimen välistä, oliko yhteys? Ja sitten öljyjen kera, entäs nyt? Tulosten pitäisi korreloida tuohon alkup. päätelmääni => myös ehdottamani korjauksen pitäisi siis toimia
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  3.  
  4. #3
    No mistä mä sellasen hankin? Toi anturi minkä just siihen hankin on "genuine yamaha" R6 -01:seen, eikö sen pitäisi toimia? Olet muuten ihan oikeassa, juuri noin se menee!