Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
EDIT: Ainakin Corbin näyttää valmistavan Klik
.
Aika hillittömän ruma tuo Corbinin takasatula...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!(pr0gram @ Loka. 10 2005,21:32) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Oon kuullu kanssa että Bladessa on tosi kova lankku.(Tylyttäjä @ Loka. 11 2005,17:42) kirjoitti
R1:een verrattuna toi K5:n penkki on kyllä selvästi kovempi. Tai ainakin jotenkin eri tavalla muotoiltu (kapeampi edestä?) joka aiheuttaa sen, että ainakin mulla tahtoo perse puutua jos yli ~400km yhteenmenoon vetelee. No, tossa ny joutuu kyllä tankkaankin jo *
Oon toisaalta ajatellut, että siihen tottuukin kyllä ajan kanssa. Perse varmaan muotoutunut liiaksi rykkösen penkin mukaan. Sillä jaksoi aika hyvin lasketella, Kilpisjärveltä tulin mm. kesällä ~1100km yhtä soittoa kotiin Tampereelle ilman suurempia ongelmia.
![]()
.
sohvapyörät erikseen(pr0gram @ Loka. 10 2005,21:32) kirjoitti
älä nyt tollasta ainakaan laita
![]()
(ssuuzzuukkii1000 @ Loka. 12 2005,22:10) kirjoitti
Voisihan tuo olla jo hieman liian radikaali ratkaisu Gixxeriin
![]()
.
Aamen tylyttäjälle! Oman Bladeni penkki on kirjaimellisesti "pain in the ass" *(Tylyttäjä @ Loka. 11 2005,17:42) kirjoitti
Testaamani K5:n penkki suorastaan hellii takamusta *
.
Kyllähän se pehmeältä tuntuu aluksi mutta jossain 400km tienoolla alkaa polttelemaan jonkun verran (enemmän kuin R1:ssä ainakin). Johtunee kyllä varmaankin etupäässä siitä kapeasta muotoilusta siinä penkin etuosassa.(vma @ Loka. 14 2005,08:43) kirjoitti
Toisaalta ahteri on jo hieman alkanut tottumaan tähän Gixxerin penkkiinkin... voi olla että jää vaihtamatta.
.
Voi hyvä jumala kun on RUMA ! *
Älkää hyvät ihmiset laittako hienoa pyörää pilalle !
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
Mitä sitten.... Kun muija on hiljaa, niin silloin harvoin kun se on kyydissä, voi laittaa tuollaisen pehmusteen.(R12005 @ Loka. 31 2005,01:07) kirjoitti
www.energiamestarit.fi
Tuolta niitä saapi ostaa ihan €uroilla
http://www.corbin.de/home.htm
Edellisessä kiksussa minulla oli Corbinin penkit, takaistuin ei ollut yhtään parempi kuin alkuperäinenkään.
Kuskin jakkara taas olikin erikoisen perseystävällinen, ei se ollut sen pehmeämpi kuin originaali mutta se muotovalio helli ahteria.
Nimim. kokemusta on *n. 39000 km istunut Corbinin jakkaralla.
*reps* Aiwan kauheeee! Liekköhän ollut "myyntimenestys"? *(jukepoksi @ Loka. 11 2005,17:32) kirjoitti
![]()
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Ei muuta, kun lisää makkaraa naamaan niin pehmusteet tulee omasta takaan...![]()
Suzuki Gsx-R 1000 L5