Kyllä
En
Joskus jähän jänistää
Tänään tuli kunnioitettua valtion virkamiehiä puoli vahingossa tehdyillä lievällä stoppieilla (ihan siististi vain kevensin perää), tuleekohan näin päin yhdellä kumilla ajosta myös helposti penalttyä?
Olin tulossa aivan yksin juuri keltaisiin vaihtuneisiin valoihin, kun äkkäsin virka Mondeon hilppasen myöhässä risteävän tien jonossa pakun takana. Nano sekunnissa päättelin, että mopottimella vähän myöhässä isosta liittymästä läpi vanhoilla vihreillä, tulee näyttämään pahalta ja on hyvät mahdollisuudet kotiuttaa 12 päiväsakon edestä ekuja valtion budjettiin.
Normaalissa liikennevirrassa tuo olis vielä mennyt läpi, mutta nyt jätkä jänisti ja pääsin ihailemaan valon vaihtumista punaiseen sekä mondeon kiihdyttämistä horisonttiin.
/z
I know; vihreää palaa pitkään, valmistaudu pysähtymään ja ihan rajoitusten mukaan... sinä Tarzan - minä väärässä oleva mopottaja.
edit: katos vaan äänestysten typoja ei pääse korjaamaan..
edit.. ei vaineskaa, en mäkään pelkää
(paitsi pimeessä sano pikku karhu, koookoo isolle Karhu-ryhmälle).
Poliisi on mun kaveri - oikeesti. Yks tuttavakin ajaa vilkkuvalopiiskamopoo.. *
Ei ole juuri ollut syytä pelätä, työtänsä tekevät.![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Tänään juuri olin polliisiauton takapenkillä kuuntelemassa nuhteita ja ottamassa pikavoittokuponkia, enkä yhtään pelänny. Olin reipas poika![]()
https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
Ei pelota kytät.
Spennaaminen on jännittämistä, studaaminen on taasen pelkäämistä.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Miks poliisia pitäis pelätä?
Mua pelottaa enemmän noi huumehörhät joiden aivoituksissa ei ole järjen hiventä!
Sithän se meni ihan oikein, tavoittelinkin juuri eri asteisia pelko/jänistys tiloja.(Sergei The Eagle @ Elo. 27 2006,21:22) kirjoitti
Mut suomalainen mitään pelkään eikä varsinkaa studaa tai skagaa; paitsi ulosottomiestä ja perintätoimistoja vaikkei mitään syytä olekkaan, pankkia tai verottajaa ei onneks nykyään kai tarvii, hammaslääkärii vähän väkisin, sosiaalipuolen kanssa ei kai kukaan haluisi mihinkään tekemisii, virkamiehii on syyt kunnioitaa oli sitten vaikka konnari ja kaikkii jengiläisii kantsii vähän väistellä?
Ennen sentään oli Neuvostoliitto jota melkein kaikki joilla vähänkin järkeä päässä älysivät pelätä, nykyään on jopa poliitikkoja, jotka ei pelkää Venäjää (Kai te nyt olette sanonnan kuulleet: "Ryssän ja poliisin pelko on viisauden alku!"), joka kylässä oli nimismies ja pankinjohtaja (ja niiden penikat) joita oli myös syytä olla ärsyttämättä.
/z
ps. eihän ollu provo -ei? *
edit: vaikka shwiddu tuskin niitä Marianhaminan pankkikeikankaan tekijöitä edes Karhu-ryhmän mahdollinen mukaan tulo pelotti - minusta ihan syystä saisivat rosmot vähän pelätä etteivät ihan tolkuttomia rySTöjä joka päivä ryhdy tekemään.
edit 2. Eikä haittais jos kunnon vetomiehiä alkas murhasyytteet polliisia vastoin toimimisesta vähän pelottaa.
Välillä hiukan jännittääJoskus saattaisi tulla sanomista noista ajeluista. Eturengas kytkeytyy välillä lähes itsestään irti tienpinnasta
![]()
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
En pelkää mutta lainvalvojaa kunnioitan eli polliisin sana on laki, siitä nuoruuden uhosta on päässyt jo eroon *![]()
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Ei niitä paljon pelätä parane, kevyt kunniotus kuitennii ... Mutta sinä se olet sekava persoona(zeromark @ Elo. 27 2006,20:08) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Samoin. Ajankin stadissa aina kotelolla ovet lukossa ja ratikassa välillä pelottaa istua, kun joku on voinut kusta siihen juuri (vanhoja kuivia kusiläiskä penkkejä on turha väistellä ne ei pelota), pelko johtuu häpeästä. Jokuhan voi luulla, että se olin sinä joka kusi siihen juuri, kun nouset pois siitä.(wolvie @ Elo. 27 2006,21:54) kirjoitti
Kiitos, provoilu (etenkin taitava) tai varsinkin ironia on vaikea laji - joskus sitä vaikuttaa vain ristiriitaiselle tai jopa sekavalle. Ja vaikkei mitään kusetusta yrittäskään niin ainahan näissä jutuissa on monta monessa, be aware?(TeeVee @ aika äsken) kirjoitti
/z
edittii..
Samaa mieltä, poliisit tekee vaan duuniaan.(wolvie @ Elo. 27 2006,21:54) kirjoitti
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Mulle aivan sama mitä touhuuvat, kunhan tekee duuninsa kunnolla.
jos poliisia pitää pelätä,niin sit on jotai vikaa tässä oikeusvaltiossa!?!![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Työtä Poliisitkin tekee...
Koskaan niillä ei ole ollut mulle mitään hyvää asiaa, eikä ne koskaan ole tulleet kehumaankaan.
Eli eihän siinä jää muita vaihtoehtoja kuin pelätä.![]()
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Mitäpä niitä pelkäämään, eri asia on jännittääkö. Kyllähän sitä yleensä tulee vilastua sitä nopeusmittaria, kun poliisin jossain näkeepi...
Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
Pelkään niin ettei saa oikein nukuttua![]()
![]()
![]()
Hoh hoijaa sun muuta.....
SLK 320
BUSA + ER 5
RF 600
FJ 900
XV 535
CAGIVA C12
HONDA DAX
HONDA MONKEY
POLKUPYÖRÄ
Riittävästi kun on nopeussakkoja plakkarissa niin kummasti rupeaa silmä seuraamaan mondeoiden yms. liikkeitä. Valitettava miinus ajonautinnnolle...![]()
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Mä oon kyllä aina skagannut. En kuitenkaan slurkkeja.(Sergei The Eagle @ Elo. 27 2006,21:22) kirjoitti
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Ei pelota.
Mutta Vituttaa nämä paskantärkeät kyylääjät, jotka kirjottavat sakkoa joka s**tanan pikkuvirheestä.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Koko ajan kusi sukassa et mitä ne nyt keksii![]()
eipä oo tarvinnu pelätä ku en vähään aikaan istunu miliisien kyydissä,ja toivottavasti ei tarvi istuakkaan![]()
R1 -06
Entä sitten?(timbeland @ Elo. 30 2006,19:47) kirjoitti
![]()
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Studari ja sgagari,samat hemmot.(mart-t @ Elo. 29 2006,13:01) kirjoitti
Kyllä noita slurkkeja joskus nuoruudessa sai studata,vaikken ollutkaan skagari.Oli ne vaan joskus niin V-mäisia..
Poliisi on kerran kysynyt : paljnko pitää olla kulutuspinta.
Ei kysy enää, onn tarpeeks.
Pojat ajaa mopoilla