Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Koeajoin -04 Blackbirdin, tuntui hyvältä.

Vauhdikkaan kiihdytyksen jälkeen pysähdyin liikennevaloihin ja jatkoin vauhtina noin 30-40km/h vauhtia jolloin lämpötila nousi ja pysyi 103°C tuntumassa laski vasta kun pääsi ajamaan 60-70km/h nopeutta.

Olisiko sähköpuhaltimen pitänyt toimia tässä lämpötilassa tai missä lämpötilassa ja miten sen pitäisi toimia, ainakaan silloin ei tominut kun sammutin pyörän 103°C lämpötilassa.

Pitäisikö puhaltimen jäähdyttää vielä virran sammutuksen jälkeen?

Ostopäätöstä tekemässä *

ONKO MUITA MIELIPITEITÄ PYÖRÄSTÄ TAI TOIMIVUUDESTA....
    toinen vaihtoehto uusi Bandit 1200S

Kiitän jo etukäteen.
    Blackbirdistä ei tietoa, mutta oma 600 RR alkaa pyörittää flektiä 104 asteessa. Ja fööni ei puhalla virran katkaisun jälkeen. Tästä ei ilmeisesti olisi pahemmin hyötyä, kun jäähdytysneste ei kuitenkaan kierrä(?).
    ko laitteesta en tiedä mikä on tarkka lämpötila missä lähtee pyörimään mut bladessa lähti 104-105 eikä jääny pyörimään kun sammutti virrat
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    Mulla lähtee pyörimään tasan 100 asteessa. Lämmöt tosin voi nousta jopa 105 asteeseen mutta on ihan normaalia.
    bon voyage...
    Lainaa (Atte @ Loka. 10 2005,14:50) kirjoitti
    Mulla lähtee pyörimään tasan 100 asteessa. Lämmöt tosin voi nousta jopa 105 asteeseen mutta on ihan normaalia. *
    Samoin, ja virran kun katkasee loppuu myös flektin pyöriminen, elikkä normaalia bläkkäriä
    Kyllä se munkin birdissä flekti pyörimään 100 asteen tuntumassa.
    Lämmöt nousee hitaassa ajossa 100 asteeseen ja joskus vähän ylikin.
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Aika tasan 100 asteessa lähtee mullakin pyörimään. Maksimissaan on käyny jossain 112 asteessa. Tuolloin lämpöä varjossa ++30 astetta ja vauhti matelua ruuhkassa. Flekti huusi koko ajan mutta lämmöt nousi.

Kannattaa testata että lähteekö se flekti missään vaiheessa pyörimään ja kattoa onko sulake kyrvähtänyt.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    mulla ainaski kympis lähtee flekti pyöriin usein vasta ku oon sammuttanut mopon
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  9.  
    vm. -04 XX:ssä lähtee näköjään 101 asteessa flekti käyntiin. Kun pysäytät moottorin sillä oikeessa kahvassa olevalla kytkimellä, ja jätät virtalukosta virrat päälle ja palautat "käynnistysvirran" sillä samalla kytkimellä jolla moottorin stoppasit, saat flektin vielä pyörimään...

Tajuaakohan tosta mitään
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"