Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 149:sta
    Jos nyt pilkkua n#######n niin takaiskari vaihtui 90:essä (vähän) parempaan.
    Muuten 89-96 ei ole eroja oikeastaan kuin värityksissä Tuontipeleissä saattaa olla kaasarien säädöissä pikkaisen eroa kuten myös tehossa, muistaakseni Suomessa ekoille vm:eille ilmoitettiin 106hp ja Germaaniassa 100hp (saattaa toisaalta olla vaan paperilla tehty muutos).

PS ihan kiva peli, ajoin -89 mallilla liki 150tkm / noin 15 vuodessa. Pientä huoltoo vaati se vaan...
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
    Lainaa (Samzon @ Huhti. 07 2008,10:29) kirjoitti
    Tähän topickiin lienee sopiva kysymys:
    Eikös ensimmäinen malli tästä 750 F:stä tullut -89? Onkos siitä sen jälkeen korjatu mitään lastentauteja? Olen menossa tuollasta pärrää kattomaan ja olisi kiva saada arvioita onko siinä yhtä luotettavaksi kehuttu tekniikka kuin yleensä näissä äfföissä on, vai onko sitä tuon ekojen mallien jälkeen jotenkin paranneltu.

Pois voidaan tietty lukea uudistus uuteen malliin 90-luvun loppupuolella...
    Tosta tavaamaan
    http://www2.lut.fi/~hosia/s-h-m-FAQ-tyyppiviat.html
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Kiitos vastauksista.

Eli PITÄISI olla reilusti kilometrejä edessä, jos pyörällä on ajettu se reilu 50tkm. Tuo yksilö on tuotu tosiaan Saksasta joskus kauan kauan sitten ja siinä on ilmotettu tehoksi tuo 100 pollea. Kattelinkin, että joissain yksilöissä on ilmotettu muutama enemmän, mutta tuolla nyt ei niin suurta merkitystä käytännössä ole.

Onkos täällä kukaan törmännyt noihin oilin linkittämässä jutussa olleisiin vikoihin eli huonoon nokkaketjun kiristimeen tai pyörän sammuiluun pysäytettäessä? Tai onko tiedossa muita tyyppivikoja joita kannattaisi vilkaista ennen ostopäätöstä?
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89
    mulla gsx750f musta-03 käy ja kukkuu kuin sveitsin pojan kello

Vaihdoin -99 malliseen äffään juuri nokkaketjun kiristimen(Ajettu 66t) Voi olla, että mylly käy nyt nätimmin, mutta ainakin minun mielestäni kiristäjä on varsin kestävän näköinen konstruktio Huoltomiehen mukaan ketjua ei tarvitse ainakaan alle 100t:n vaihtaa Tähän asti ei ole ollut mitään olennaista vikaa paitsi bensahanan o-renkaan pettäminen, jonka takia bensa syövytti maalin katteesta.Maalipinnan olisi voinut toki pelastaa, jos olisi heti tehnyt asialle jotain, mutta kun oli muutenkin tarkoitus maalata mopo

Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Kuvanlaitto treeniä
    Itsellä oli tuollainen 600f -04 ensimmäisenä pyöränä', seuraavana kesänä vaihdoin 750f -99. Fiilispohjalta tuli ostettua sellainen kyllä, kun oli niin pirun nätti pyörä (ja on vieläkin IMO). Tehoissa en huomannut kyllä ihmeempiä eroja noiden välillä, itseasiassa se kuussatku vaikutti minusta pirteämmälle.

Matka-ajoon oikein hyvä pyörä pidemmällekin ihmiselle (itse 186cm). Ja tehoakin löytyy riittävästä ainakin tällaiselle 3 vuotta A-kortin omaavalle.

Nyt olisi haaveena ostaa vähän ketterämpi pyörä, ja kawa-leiriin taidan siirtyä, kun olen kuolanut tuota zx 6 ärrää
    2002 vuosimallin 750 Äffä löytyy tallista. Kolme vuotta on ajeltu samalla laitteella ja hyvin toimii.
    Kumma juttu,mullakin nyt 600cc -04 ja ollut samanikänen 750cc ja pienempi tuntuu yhtä pirteeltä jos ei pirteemmältäkin,vai olisko vaan toiveajattelua,no kumminkin kyllä kerkee...
    Paljonkos teillä kierroslukumittari näyttää, kun ajatte 750:llä noin satasen nopeutta?? Miun mopossa on noin 5000 kierrosta ja miusta se tuntuu melko korkeelta kierrosluvulta...

Sussu 750F -89
    Siinä 5000 r/min kohdilla se on minullakin 100km/h vauhdissa.

(Tarkennus: 4500 r/min)

Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Juu oishan tuo vielä talviunilla tuo minun 1100F.mutta kun kelit lämpiää lisää ja pahinmat hiekat on puhdistettu,alkaa taas kauan odotettu ajokausi
    Honda cb 125 k5 b6. Honda 125 twin. Honda cx 500 .Suzuki gsx 750. Suzuki gsx 1100F.
    Lainaa (Samzon @ Huhti. 12 2008,16:26) kirjoitti
    Paljonkos teillä kierroslukumittari näyttää, kun ajatte 750:llä noin satasen nopeutta?? Miun mopossa on noin 5000 kierrosta ja miusta se tuntuu melko korkeelta kierrosluvulta...
    Mulla on yhtä hammasta isompi eturatas. Kiertää satasessa n. 4500 kierrosta/min. Ihan riittävästi silti kiihtyy, kun käyttää vaihteita. Matka-ajossa on mukavampi.
    - Engine MC -
    Lainaa (Artsi @ Huhti. 13 2008,08:32) kirjoitti
    Mulla on yhtä hammasta isompi eturatas. Kiertää satasessa n. 4500 kierrosta/min. Ihan riittävästi silti kiihtyy, kun käyttää vaihteita. Matka-ajossa on mukavampi.
    Itsekkin mietin tuota että saisihan sitä alemmas tarvittaessa, mutta olkoon nyt näin kun on melko uudetkin nuo ketjut ja rattaat. Muutenkin ennen ajokauden alkua vielä joitain ongelmia ratkottavana.

Ääntääkö kenelläkään muuten mikään vaihde pyörässä yhtään? Itsellä kakkonen pitää surinaa jonkin verran ja huolestuttaa että millon se leipoo kiinni.

Sussu 750F -89
    pitäiskö tarkistella muuta, niinkuin vaikka jakopäätä?[/quote]
    Taitaa olla turhaa
    Täältä löytyy gsx600f -98, aj.60000km . Ostettu vuosi sitten ja ajoin sillä viime kesänä 6000km ilman mitään ongelmia. Kesää ootellessa...
    Onkos ää F-mallit etupainoisia kun -05 mallissa eturengas näyttää kuluvan aika nopeasti, 4500km ja 3mm jäljellä takana 6mm ja renkaat misukan macadamit,kokemuksia?
    Täytyy varmaan ilmiantaa pikkubroidi, kun en usko että on vielä kirjautunu org!:iin..
    Kävi messuilla, osti ohimennen -08 mallin 650 ähfän ja sitte vasta lähti hankkimaan korttia..
    Männä viikolla kirjalliset läpi ja pyörällä ajettu jo yli 500 km.. Hmmm?
    Lainaa (JARIK @ Huhti. 25 2008,21:47) kirjoitti
    Onkos ää F-mallit etupainoisia kun -05 mallissa eturengas näyttää kuluvan aika nopeasti, 4500km ja 3mm jäljellä takana 6mm ja renkaat misukan macadamit,kokemuksia?
    Sää jarruttelet liikaa.
    Ilmoittaudun myös äffäläisten joukkoon. Tänä keväänä kotiin tuli -05 750F. Väriltään kauniin sininen
    Suzuki GSX750F -05
    -98 600F tuli hommattua. Muutaman sadan kilometrin kokemuksella ei harmita yhtään Ihan tarpeeksi hyvin tuolla kerkeää, vaikka mikään tykki ei olekaan. 31tkm ajettu ja tuntuu hyvässä tikissä olevan. Mistä tuohon löytäisi takalaukun?
    Suzuki GSF1200S -03
    Suzuki SV650F -08
    Itselläni on 2005 mallin 750F. Jos jotain negatiivista oikein hakemalla hakee, ni painava rohjohan se edelliseen ER-5:een verrattuna on.

Työn alla takajousen säätäminen, esijännitystä tarvis saada lisää noin alkajaisiksi mutta pitääkö tuohon prkl irroitella osia

Itse en ainakaan saanut c-avainta mahtumaan sinne jousen yläpään säätörullille kun jalkatappien yläpuolella on ne kolmiomalliset suojat tiellä
    Enpä tällaista F-ketjua ole aiemmin täältä bongannutkaan, mutta kolmas kesä alkoi -98 750F:llä. Hyvin on mopo pelannut on ollut helppo huoltaa ihan ite (olen siis säätänyt kerran venat, vaikkakin säädettävää oli melkolailla niukasti). Etunen/kesä on mennyt ja takanakkien vaihtotaajuus lieneen n. 2 rekulaa/3 kesää (Mäkädäämin kestävyyteen ei ehkä heti pääse, joten Z6 sulaa vähän nopeemmin kenties). Rattaat ja ketju meni vaihtoon n. 35tkm:n kohdalla (en tiedä oliko orkkikset vai ei).

Nyt ajatuksissa olisi ton laitteen jättäminen vaimolle ja katsella itselle kikseriä. Haaveita siis on...
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
    Tänään hain Lohjalta -99 GSX-F 750:n, nyt sit ajelemaan
    Suzuki GSX-F 750
    -03 malli hankittuna tälle keväälle ja 2000 todella tyytyväistä kilometriä takana..
    Uusi motoristi ilmoittautuu!

-08 GSX-F:n hain liikkeestä toissapäivänä ja sillä nyt reipas 400km tullut ajettua, kortti siis myöskin vasta pari päivää vanha
    Värinä musta/harmaa joka istuu aika hyvin omaan silmään. Paha mennä vertailemaan mihinkään kunnei ole aiempaa kokemusta mutta täytyy sanoa että tuntuu hyvältä ja on todella helppo ajaa!

Parempia kelejä odotellessa ja turussa pyöritään
    Tänään tuli haettua GSX650F, mukavalta peliltä tuntuu, vaikka ainoa vertauskohta kyllä onkin autokoulun pyörä..
    GSX650F
    Mulla on GSX 750 F vm 1989... ajettu 71tkm ja itselläni ollut vasta viikon ja 600km rullattu

nyt alkannut laatikko v*ttuilemaan... ei aina vaihda 1seltä 2selle vaan lyö 3krt vapaalle ja sitten vasta kytkeytyy
    täälläkin 750f -99- ajettu 68 tkm. itse ajanut 700 km.
    hyvältä tuntuu intikan jälkeen.
  30.  
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Oon Busanisti, niinkus näkyy ?! Mutta ajoin likimain uudella -06 seiskapuokki ähvällä Tre - Lahti - Tre toissa kesänä ja olin TODELLA yllättynnyt Suizan ajo-ominaisuuksista . Hyvä ajettava, loistava aerodynamiikka, oli tosi tuulinen päivä ja ähvä kulki kuin Juna. Polvet uppos mukavasti katteen suojaan ja asento muutenkin ihan OK.

Tietty ponneton Busan jälkeen, MUTTA ei missään nimessä "Hengetön", eli kulki kepeesti ja ainakin yksin ajaen teho riitti jotenkuten. Vertailukohteena oma Busa tietty väärä, koska vähän eri kategoriassa. Kuitenkin tykkäsin oikeesti ajaa sillä .

Viimoset 7 tauon jälkeen.

1200 GSF *Bandit *-02

Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

HD *V - ROD * -06 *( Street )

HD *Electra Glide 1600*-09

HD XL 1200 Low Sportster -10
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen