tuli hommattua katteellinen 750F K1 mallia 20tkm ajettu nyt parituhatta tullu mittariin ,vois 16 piikkisen rattaan eteen laittaa,kierrokset turhan korkeat 120 vauhdissa mutta mahtuuko tuo heittämällä vai pitääkö tuunailla?
slipareita löytys näemmä alta parin satkun onkohan ne halpikset vain koristeita esm. D&D
pidempi pleksi on motari vauhdeissa ihan mukava,tulppia vain korviin ja menoksi
![]()
Tänään haettiin -96 600 F, musta. Alkuperäisillä värikkäillä teipeillä. Kone vuotaa vähän öljyä, ja lievä tehoton kohta on n. 5-6000 kohdalla jos siitä lähtee kiihdyttämään. En tiedä onko ominaisuus vai vika. Alkuperäiset tuplaputket on vielä alla. Mittarissa on 38tkm mutta on tuontipeli että varmaksi ei tiedä.
Moi,(Salomono @ Heinä. 22 2009,16:30) kirjoitti
Jos 16-piikkistä ratasta kaipaat niin multa löytyis uusi ylimääräinen. Vanhempaan F:ään ei olisi heittämällä mennyt, olis vähän ottanut kiinni. Tosin aika pienellä modifioinnilla olisi mennyt, sen ketjunsuojaposken yhden kiinnitysruuvin putkea olis pitänyt vähän viilata. Uudemmasta en tiedä. Laitoin omaani vakio 15-piikkisen.
Jos haluut tuon rattaan niin saat sen vaikka vitosella. Pelkän rattaan vaihtaminen tosin voi käydä ketjujen päälle mut jos haluut kokeilla.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Tallista löytyy -94 1100F jolla olen ajellut huhtikuusta 2006 alkaen n. 16000 km ilman murheita
Viimeksi Äffä oli ajossa ORGin Ähtärin reissulla, toivottavasti ehtii vielä ajella lisääkin tänä kesänä
Työmatkat tulee ajeltua -09 V-Stromilla
Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
Meiltä löytyy 93 vuoden 750 F *
Peilien varret sais olla 2-4 senttiä pidemmät, vaikken ole edes levee jannu. Keskistandi vaatii hullusti woimaa, vaikken ole edes heiveröinen. Esimerkiksi XJ 900 nousi todella nätisti ylös, tämä ei.
Parisataa kilsaa vasta takana, joten ei sen kummempia osaa sanoa. Kulkee yksin ja kaksin, lepposa peli.
Suzuki GSX 750 F -93
Vasemmalla kädellä kiinni runkoputkesta, oikealla tukevasti kuskin jalkatapista ja hep! Nousee ihan nätisti. Pelkällä polkemisella ei tahdo nousta, se on totta.(Malmis@ren.to @ Heinä. 24 2009,13:09) kirjoitti
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Ok, pitää harjoitella tuota...(Geeäsäxähvä @ Heinä. 24 2009,13:21) kirjoitti
Samoin pitää vielä hioa foorumeille rekisteröitymistä.
-spämmiä pukkaa![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Mulla on -89 750 F:ssä 16 piikkinen edessä, ja meni kyl ilman mitään modailuja. Kierrokset tipahti melkeen 500 rpm moottoritienopeudessa, nyt paljon miellyttävämpi ajella kun ei huuda niin paljoo.(Geeäsäxähvä @ Heinä. 23 2009,12:01) kirjoitti
Vuosi vanha viesti, mutta vastaan silti. Eikös se niin ole noissa vanhoissa äfvissä että kuumana on annettava kaasua. Ei se omakaan käyntiin lähde kuumana kaasuun koskematta. Kun startatessa vähän kääntää samalla kahvaa, ni heti hörähtää...(Salmon @ Elo. 14 2008,15:56) kirjoitti
Täälä on alla -05 äffä jolla mittarissa 8200km (ite ajettuja vasta 300km). Eka pyörä, joten vertailupohjaa ei koulun pyörää lukuunottamatta ole, mutta kyllä se vaan aikas mageelta peliltä vaikuttaa!
Kovasti vielä pari viikkoa sitten toitotin että laitan vasta ens keväänä pyörän, mutta minkäs teet kun tollanen tulee vastaan.
Vaimokin jo kovasti hinkuu kyytiin, mutta enpä taida ennen ensi kesää kyytiläisiä ottaa. Opetellaan ekkana ite ajamaan
Touring-pleksi on paikallaan, mutta pitänee testata myös tuo vakio-läppä kunhan joutaa.
Kolme vinkkiä vanhuuden varalle:
1. Älä missaa vessakäyntiä.
2: Älä tuhlaa erektiota.
3: Älä luota pieruun.
Keski jalka irti ja biltemaan ostoksille ja nousee kevyesti!(Geeäsäxähvä @ Heinä. 24 2009,13:21) kirjoitti
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Nouseehan tuo nyt, kun on harjoiteltu. Keskijalkaa on ihan mukava käyttää, jos pysäkki näyttää pehmeältä. Sitä bilteman pukkia on jokseenkin hankala kuljettaa mukana. *(suzuki03 @ Elo. 29 2009,18:45) kirjoitti
![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Paljonkos teillä vakuutus yhtiö neppaa ajo kk? nyt on if issä vakkarit ja bonukset 40% ajokuukaudessa 100€.
ympärivuotinen tulis edukkaammaksi jos ajelis yli 5kkk
Ups,vertailun vuoks tällähetkellä 600f lähivak. 40% karvan alle 80€/kk vanhalla seisonta ajallisella vakuutuksella.
Toukuussa vaihtui vm-92 1100 GSX-R,650 GSX-F:ään vm -09,hienosti menee niin tuulella kuin myös kaksi päällä ei mitään ropleemia..."pikkuHayabusa" ohessa Bike-lehden koeajosta teksti.
Hyvät ominaisuudet: Hyvä pyörä moneen eri tarkotukseen. Ei mikään ratahirmu, mutta silti riittävän urheilullinen katukäytössä. Moottoritiellä aivan loistava pidemmälläkin matkalla. Sopii myös kahdelle, useimpia saman luokan vaihtoehtoja paremmin. Helppo ja vakaa ajettava. Teho-painosuhteen perusteella voisi luulla kesymmäksi mitä todellisuudessa on.
Hyvä pyörä kokemattomalle, mutta antaa varmasti vastusta kokeneemmallekin. Ajo-ominaisuuksia ei kerta kaikkiaan voi moittia. Pyörässä on juuri riittävästi tehoa nostamaan adrenaliinitasoa, ilman että joutuu joka kerta kahvaa kääntäessään hengenvaaraan.
Huonot ominaisuudet: Äänet voisi olla vakiona vaikuttavammat, etenkin tyhjäkäynnillä kuulostaa masentavan kesyltä. Vakio pönttö on liian iso ja halvan näköinen. Keskialueen kierroksilla tärisee hieman tarpeettoman paljon, mutta toisaalta alkaa vihdoin kuulostaa moottoripyörältä. Painaa kuivana 216kg joka on tähän luokkaan aika paljon. Painopiste on sen verran alhaalla, ettei painoa huomaa negatiivisessa mielessä muuten, kuin että renkaat kuluvat herkemmin. Painolla on myös positiiviset puolensa, pyörä on vakaampi maantiellä jne.
Yhteenveto: Täyskatettu, sporttinen versio uudistetusta Bandiitista. Kulutus pyörii siinä 4-5 litran paikkeilla seka-ajossa. Tankilla ajaa 200-300km. Lähimmät kilpailijat lienee Pikku Ninja ja Yamahan FZ6s. Hintaansa nähden erinomainen pyörä, jonka hinta-laatusuhde on huomattu myös Suomen ulkopuolella.
Ulkonäkö on tietysti se eniten mielipiteitä jakava, mutta yksi subjektiivinen näkemys on, että GSX650F on ehdottomasti kaunein alle kymppitonnin matkasportti mitä rahalla saa!
VeeHooTee
Joo tuli hommattua GSX1100F vm 92 ajettu jotain 114000km. Empä ehtinyt sillä vielä ajelemaan, mutta onhan kesä kohta tulossa![]()
Aloittelija
Suzuki GSX1100F
-98 750 GSX-F lainapyörällä tuli muutama kesä sitten ajettua pari lenkkiä.
On muuten sitten ainoa pyörä millä ikinä oon ajanu jolla voi huoletta liikkeelle lähtiessä vetää ykköselläkin hanan auki kokonaan. Ei mitään pelkoa että suttais, keulis yms
Kutosella rajotinta vasten tais mennä sen tasan kaksmarkkaa. Ei yhtään enempää. Ja hei, jos ottaa värilasit päästä niin onhan se ny ihan susiruma mutta ne on vaan makuasioita
---> halpa hinta
Hyvä puoli siinä pyörässä oli pieni, kulutus ja ei varmaan tarvi pelätä että varastetaankaan.
Oon tota mallia aina suositellu jos joku on harrastusta aloittamassa eikä halua 600cc pyörää välttämättä.
1300cc Suzuki
Vanhalla rouvalla 750 F:llä vm.89 tuli ajettuun viime syksynä ja todennäköisesti myös tulevana kesänä.Mittari on ainakin pyörähtäny itsensä ympäri ainakin kerran, kun kilometri lukemat näyttää turhan pieniltä. Muistaakseni n.27t.
![]()
Ensimmäinen pyörä alla joten vertailu mielessä ei pysty sanomaan oikein mitään. Ei tosin ole mitään valittamista.![]()
Ois tuossa joitakin 600 f:iä tarjolla. Mietin vaan onko miten raskas hallita 60kg/ ~175cm kepille jolla ei oo voimaa kuin pienessä kylässä![]()
Helppo pyörä ajaa ja kestävä juuri matalan viritysasteen vuoksi,ei mikään raaseri mutta itse en huomannut eroa 750cc ja 600 cc välillä kulkevuudessa,normiajoon hinta/laatusuhde loistava!
Ei se mikään liian raskas ole. Pari senttiä voisi olla matalampi, että jalat ylettyisi kunnolla maahan. Vaihdoin omani 1100 gixeriin. Saman painoinen suunnilleen, mutta hiukan matalampi.(Caarlos88 @ Tammi. 09 2011,13:44) kirjoitti
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
jees äf tallissa..
metriäkään en on päässy vielä ajaan
pakkasen pirulainen vähäsen häirittee
nykyinen pyörä suzuki gsxr750w -93
Entiset
Honda cbr900rr -93
kawasaki zx-6r -99
kawasaki zz-r600 -95
Suzuki gsx750f -99
suzuki gsx750f -89
suzuki ts125er -82
kawasaki Zzr600 -94
suzuki Gsxr750r -94
honda cbr600f -91
suzuki Gsxr1100w -97
-99 Äffä on löytyy tallista. Ajeltu semmoiset 38tkm, joista ite kerkesin syksylä noin 2,5tkm huristella. Ennen lumien sulamista pitäsi vielä rempata etutolpat ja vaihtaa eturengas.
Oli pikkuinen yllätys, kun viime suojakelillä käyttelin lohkoa lämpimäksi, niin eipä se oikeen meinannut ottaa kierroksia. Siis lämpimänä alkoi 5 tonnin paikkeilla röpeltämään. Just syksyllä kävi venttiili/kaasari säädöissä ja toimi ongelmitta koko syksyn. Mikä lie seisoskellessa tullut?Tankkikin on täynnä lisäaineistettua 98:a. Toivotaan, et se oli vaan sellasta helmikuun kiukuttelua
Mut innolla odottelen uutta ajokautta Suzukin kanssa!
ex. Suzuki pv50 -92
ex. Suzuki S1 -93
ex. Suzuki GSX-f 750 -99
ex. Suzuki SV 1000s -06
Yamaha FZ1-S -08
Tunturi pappa -74
^Kuinka lämpimäksi käytit? Kylmällä säällä pitkään seisseitä pelejä saa joskus hehkuttaa pitkään, ennen kuin ne toimii kunnolla. Varsinki, jos on säädöt laihan puolella. Eiköhän se siitä kun pääset kunnolla lämmittämään koneen, jos ei auta niin tuoreempaa bensaa tankkiin.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Muutaman minuutin se siinä hyrisi. Ei enää tehnyt mieli pytyn kylkeen kättä laittaa, mut ei varmasti ollu kunnolla lämmin.
Toivotaan niin, et aika tosiaan korjaa onhelman![]()
ex. Suzuki pv50 -92
ex. Suzuki S1 -93
ex. Suzuki GSX-f 750 -99
ex. Suzuki SV 1000s -06
Yamaha FZ1-S -08
Tunturi pappa -74
Uskon näin, kunhan pääsee ajamaan ja mopo ihan oikeasti lämpenee niin veikkanpa että toimii.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Mulla teki saman tuossa talvella. Kaasarit pistelin osiksi ja puhdistin hyvin ja ongelmat häipyi.(PuunHalaaja @ Helmi. 21 2011,22:17) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mulla kans nyt 750ähvä vm -02 32 tkm ajettu.Eilen ostin.Siisti pyörä.Kattelin ja kokeilin muitakin merkkejä.Muut oli isompia vaan tässä oli se jokin![]()