Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 149:sta
  1. #91
    Ei vielä, mutta...

    Lauantai-iltana tuli ählyhepuli ja minuutin tekosyiden keksimisen ja parin muun oudon ajatuksen kannustamana päätin vaihtaa 750ähvään. Joskohan sen torstaina alle saisi

    Wanha, -96, mutta kait sillä vielä kurvaa.
    Autotallimotoristi
  2. #92
    gsx750f -90 n.100000km jaettu, noin kuukaus sitte tuli hommattua tällänen, ja n.900km takana. Muuten ihan mukavan tuntunen peli, mut kaasarit menee työnalle.
  3. #93
    Lainaa (djcarrot @ Huhti. 28 2008,21:13) kirjoitti
    -98 600F tuli hommattua. Muutaman sadan kilometrin kokemuksella ei harmita yhtään Ihan tarpeeksi hyvin tuolla kerkeää, vaikka mikään tykki ei olekaan. 31tkm ajettu ja tuntuu hyvässä tikissä olevan. Mistä tuohon löytäisi takalaukun?
    Itellä on äffässä SHAD SH32 takalaukku ja todella tyytyväinen olen. Kehtaa huoletta ajaa myös ilman laukkua, koska teline on pieni ja siro. Jäätävää katsoa sellaisia pyöriä, jossa on sivulaukut myös, niin ilman laukkuja ajettaessa koko pyörä on kuin mustan hämähäkinseitin peittelemä.

    Klikkaa sigua, niin näet sen telineen.

    Linkki laukkuihin



    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  4. #94
    Pitänee minun tässäkin ketjussa ilmiantautua GSX-650F:n suhteen...
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  5. #95
    -89 mallinen 750cc GSX-F löytyy. Mittarissa jo 99 300 km, kone täysin läpiläyty 80 tkm:n kohdalla. GSX-R 750:n nokat, joten pikkasen pirteämpi pitäisi olla kuin vakio.
    MRA:n sininen touringpleksi, vilkkupeilit ym. pientä härpäkettä.

    Toissa kesänä hommattu ekaksi pyöräksi piikkien jälkeen, ja kyllähän tuo on ollut mainio matkakumppani.
    Enimmäkseen tultu tehtyä hieman pidempiä reissuja, mutta pientä pyöritystäkin joukkoon tietysti mahtuu.
    Jonkin verran tullut matkusteltua myös emännän kanssa 2 päällä, ja kyllä tuo on senkin kiitettävästi jaksanut viedä.
  6. #96
    Itsekin liityin F kastiin 2002 vuosimallin f:llä jolla ajettu 51800 josta itse ajanut nyt 500km
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  7. #97
    -98 GSX 600 F ollu alla n. 1kk, 4000 km reissu meni näppärästi yks päällä. Mukava ajaa, MRA:n pleksillä ei ajoviimakaan tunnu.
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  8. #98
    Sanokaas toimiiko tässä 750 gsxf:ssä shellin advancer täyssynteettinen öljy tuon kytkimen osalta? Ettei tuli turhaa ostosta, vai onko joku muu parempi öljy? Vanhassa kawasakissa tuo oli loistava öljy.
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  9. #99
    Vm. 1992 750 F. 45 000 mittarissa, todellisia kilometrejä ei tiedä kukaan, pyörä on alunperin Saksasta. Ei ole minun uittama, ostin pyörän ensimmäiseltä suomalaiselta omistajalta, jolla mopo oli ollut vuodesta 2001. Oli jo aika edullinen. Ei pitänyt pyörää edes ostaa mutta kun halavalla sai *

    Toimii kuin kello, käy nätisti ja tasaisesti, ei kilkata ja kolise, vaihteet kytkeytyy siististi ilman välivapaita, eikä kuluta öljyä. Tehotkin tuntuu olevan tallessa. Jaahas, koputetaan sitä puuta...

    Maantiellä ja maltillisilla mutkapätkillä se on kuin kotonaan, kaupungissa ja sorateillä vähän kankea ajaa.

    On se mopoilu vaan ihan helvetin kivaa! *



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  10. #100
    Lainaa (nocturnal @ Kesä. 02 2008,08:57) kirjoitti
    -89 mallinen 750cc GSX-F löytyy. Mittarissa jo 99 300 km, kone täysin läpiläyty 80 tkm:n kohdalla. GSX-R 750:n nokat, joten pikkasen pirteämpi pitäisi olla kuin vakio.
    MRA:n sininen touringpleksi, vilkkupeilit ym. pientä härpäkettä.

    Toissa kesänä hommattu ekaksi pyöräksi piikkien jälkeen, ja kyllähän tuo on ollut mainio matkakumppani.
    Enimmäkseen tultu tehtyä hieman pidempiä reissuja, mutta pientä pyöritystäkin joukkoon tietysti mahtuu.
    Jonkin verran tullut matkusteltua myös emännän kanssa 2 päällä, ja kyllä tuo on senkin kiitettävästi jaksanut viedä. *
    Paljonko maksaa tuollainen koneen täydellinen läpikäynti noin suunnilleen? Mulla siis toimii vielä erittäin hyvin (kop kop), mutta täytyy varautua tulevaisuuteen. Osien hinta lähinnä kiinnostaa, ison osan rempasta kun voi tehdä ite.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  11. #101
    Pari viikkoa sitten tuli hankittua vm. -98 750 F, kilometrejä tullut tähän asti n. 2500 ja ihan kelpo peliltä vaikuttaa.. varsinkin jos vertaa entiseen -84 500:een *
  12. #102
    Kuukauden ajan on itseltäkin löytynyt alta GSX750F -06.
    Hyvältä peliltä on vaikuttanut, tosin vertailupohjaa ei ole kun ensimmäinen pyörä on. 2500 on tullut rullailtua



    KTM SD R 2012
    KTM Super Duke (2011)
    Suzuki GSX 750F (2008-2011)
  13. #103
    pari viikkoa ajellu 750f:llä -93, mittarissa n.58th, eka pyörä
    suzuki gsx 750f -93 = myyty
  14. #104
    Viikossa tuli 1800 km ja ei voi muuta sanoa kuin että hyvä pyörä ajella...
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  15. #105
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Heinä. 18 2008,10:21) kirjoitti
    Paljonko maksaa tuollainen koneen täydellinen läpikäynti noin suunnilleen? Mulla siis toimii vielä erittäin hyvin (kop kop), mutta täytyy varautua tulevaisuuteen. Osien hinta lähinnä kiinnostaa, ison osan rempasta kun voi tehdä ite.
    Ei ole nyt sitä kuittia nähtävillä, mutta sellaset 2K€ oli toi koko pyörän läpikäyminen liikkeessä.
    Tapahtui kylläkin edellisen omistajan toimesta.
    Ainakin sylinterit oli hoonattu, männänrenkaat vaihdettu, venttiilit vaihdettu, sen lisäksi sitten tietty venttiilivälykset, kaasarien synkkaukset ja kaikkee vastaavaa.
    Työllehän tuosta summasta on suurin osa mennyt.
  16. #106
    Keväällä luovuin -98 mallisesta 750f:stäOli ajettu 700000km ja kaikki hyvin!
  17. #107
    Iteltä kun tuollainen äffä löytyy ja tekisi mieli laittaa "tehoputki, slipari" paikoilleen, niin pitääkö tuon pelkän putken takia tehdä säätötöitä, jos suuttimia ei vaihdeta. Eikö tuo säätö koske paremminkin ruiskuvehkeitä?

    Ei tuo tehoja lisää varmaan yhtään, mutta jos ääniä muokkaisi hivenen paremmiksi.
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  18. #108
    onhan siinä vaarana että menee laihalle, siksi se säädätys lienee paikallaan. toki jos itse osaa vähän ropailla, niin eikai sillä sliparin vaihdolla voi säädöt ihan perseelleen mennä. mutta ainahan varmuus on mukavampi olotila kuin arvailu.

    omaan äffään joskus löin kokoputken ja ennen säätöjä penkissä 92rwp ja säädön jälkeen 104rwp. sen verran niillä säädöillä oli väliä






    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #109
    Hep!

    Mäkin hommasin äffän! Vähän vanhahko ja ruma, mutta ihan ok toimiva.. mitä nyt lämpimänä ei tahdo millään lähteä käyntiin, eikä aina lähdekään.
    Akku on uudehko ja laturi lataa 14,6 volttia.., tulpat aion vaihtaa ja pistää puolalle relevirityksen että saa kunnolla virtasta.
    Olisiko muita ehdotuksia käynnistyksen parantamiseen? Kaasarit pitänee huoltaa ja synkata.
    Mitens noi tulpat muuten? Kuulemma iridium-tulpat kestäisi kastelua ja muutenkin paremmin? Tahtoo meinaan haiskahtaa bensalle välillä kun ei meinaa käynnistyä..

    Pyörää on vähän aiempi omistaja korjaillut ja maalaillut, ja nyt mä ajattelin pilata sen lopullisesti: joko teen siitä pirkka-faitterin krossistongalla jne,
    tai sitten viritän siihen jonkun uuden gigserin katteet ja pidän kyykyhkönä.. en tiiä viälä. Jotain tuunausta ja ruuvausta kuiteskin tiedossa.



    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  20. #110
    Lainaa (sähköputkimies @ Elo. 14 2008,15:33) kirjoitti
    Hep!

    Mäkin hommasin äffän! Vähän vanhahko ja ruma, mutta ihan ok toimiva.. mitä nyt lämpimänä ei tahdo millään lähteä käyntiin, eikä aina lähdekään.
    Akku on uudehko ja laturi lataa 14,6 volttia.., tulpat aion vaihtaa ja pistää puolalle relevirityksen että saa kunnolla virtasta.
    Olisiko muita ehdotuksia käynnistyksen parantamiseen? Kaasarit pitänee huoltaa ja synkata.
    Mitens noi tulpat muuten? Kuulemma iridium-tulpat kestäisi kastelua ja muutenkin paremmin? Tahtoo meinaan haiskahtaa bensalle välillä kun ei meinaa käynnistyä..

    Pyörää on vähän aiempi omistaja korjaillut ja maalaillut, ja nyt mä ajattelin pilata sen lopullisesti: joko teen siitä pirkka-faitterin krossistongalla jne,
    tai sitten viritän siihen jonkun uuden gigserin katteet ja pidän kyykyhkönä.. en tiiä viälä. Jotain tuunausta ja ruuvausta kuiteskin tiedossa.

    edit: Maailmankaikkeuden surkein kuva:

    jos ei lämpimänä meinaa käynnistyä niin äkkiä säätöihin se laite.
    kaasarit tod.näk päin ja venttiilivälykset myös.

    nuo vanhat on herkkiä kastelemaan. meidän perheen mopo pilasi tulppia jatkuvasti ennen kuin vaihdoin ne iridium-versioihin.

    e: ja helpoin tuunaus on se ku leikkaa dremelillä sen "mummolokarin" pois siitä takaa. faitteriksi rakentaminen vaatii sit jjo enemmän hommia. menee koko etuvalo/mittaristo hässäkät uusiksi



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  21. #111
    Salmon, vähän tuommoista ajattelinkin.. mummolokari on jo irroitettu ja sivu/yläketteet myös. Minivilkut asennettu ja kilpi nostettu takavalon läheisyyteen. Thynink.
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  22. #112
    mamman tuunattu äffä


    samasta albumista löytyy myös käppyrät ennen ja jälkeen säädön



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #113
    viikko sitten tuli taloon gsx-f -03 ajettu 10Tkm. mukavalta pyörältä vaikuttaa.

    Mistä tähän kannattaa kattella osia(etuvilkut, 3xlaukut, yms...)
    Suzuki GSX-F 750 -03

    Wasa Race Park Vaasaan
  24. #114
    Onko kukaan laittanut tuplaputkia F:ään?

    Olin näkeväni jossakin hinnastossa että olisi saatavilla tuplaputket tähän malliin, onko mitään hyötyä tai järkeä?
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  25. #115
    Lainaa (sahkari @ Syys. 08 2008,15:43) kirjoitti
    Onko kukaan laittanut tuplaputkia F:ään?

    Olin näkeväni jossakin hinnastossa että olisi saatavilla tuplaputket tähän malliin, onko mitään hyötyä tai järkeä?
    Vanhemmissa äffissä on tuplaputket vakiona. Saisikohan niiden avulla viritettyä jotain..
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  26. #116
    Uusi GSX-750 F 2006 mallin omistaja ilmottautuu.
    Vaihoin Mukavan kawasakin zr7 750:sen tähän pyörään, koska matka-ajon ominaisuudet alkoi painaa vaakakupissa enemmän, kuin kaupunki rallatus.

    Mitänyt vasta vähän tullut ajettua, ajaminen tuntuu loistavalta. Ajoasento on erillainen ja se on vain tottumus kysymys minun tapauksessa.
    MUSTA GSX-750 F 2006
  27. #117
    Vajaan kuukauden olen ollut onnellinen GSX650F -08:n omistaja. Ensimmäinen omistaja sai tauluun 2600km ja vieläkin alle 5000km mittarissa, pari viikkoo sitten syntynyt poika jarruttaa ajelua... *
    Edellinen pyörä oli GS500E, johon verrattuna nykyinen tuntuu ihan oikealta mottoripyörältä *

    Niin, uuden pyörän väri on musta/harmaa...



    GSX650F -08
  28. #118
    GSX 750 F. Testasin vähän hiljasella lentokenttätiellä, 220km/h liikahti, ja sit ei enää nii nopeesti kiihtyny lisää, että ois viittiny riskeerata poliisien kans. tiellä ei ollut muita näkyvissä..
    MUSTA GSX-750 F 2006
  29. #119
    itellä -03 750 f hieman tuunattu.putki,suutinsarja ja k&n ja vääntöä tuli koneeseen yli 25% lisää ja 12hv:a tuntuu kuin olisi isompi mopo alla eikä ollut kallista n.750e suosittelen jos ei ole rahaa vaihtaa isompaan kuten ei itelläkään tällä hetkellä



    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  30.  
  31. #120
    Ite tätä pyörää hommatessa tiesin että samalla velalla saisi tehokkaampaakin peliä, mut loppupelis ratkaisi enemmän hyvät matka-ajo-ominaisuudet, ulkonäkö, ja varmatoiminen tekniikka. Lisätehoista joutuisi makselee vain enemmän vakuutusmaksuja, niin valinta oli helppo.



    MUSTA GSX-750 F 2006
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen