Eli tuollaisen hankin sitten eilen ekaksi pyöräksi kun sain kortin ajettua 22.9. SV oli ajatuksissa heti alusta alkaen ja tuosta www.nettimoto.com/307072 löytyi yksilö jossa oli tuo tehtaan etukate ja vieläpä takuuta jäljellä.. Eli kaupat tuli tehtyä.
Suunnitelmissa on:
- Kilpitelineen laitto
- Yoshimura TRS slip-on
- Mittaria ympäröivän kojetaulun päällystys carbon-kalvolla
- Tankkilaukun / suojan osto..
Asiantuntevia kommentteja otan mielellänin vastaan ja ylläolevia romppeita saa käytettynäkin tarjota..
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Myös itse tuli tänä kesänä hankittua SV. Tosin 1000 kuutioisen version. Vähän saman suuntaisia päivityksiä itsekin olen omaan pyörään suunnitellut.
Ainakin tuommoisessa paikassa näyttää kilpitelineitä olevan tarjolla -> http://www.hamicad.co.uk/
Liekkö kellään kokemuksia kyseisestä firmasta? Saako jostain halvemmalla ym..
Mielenkiinnolla myös itse kuulisin SV omistajien vinkkejä.
R1 -07
SV 1000 S -03
Mistäs tommosta katetta kannattaa alkaa etsiskelemään?
Avokilla on 2005 SV650S ja mun mielestä kyllä vaatis sen kokokatteen. Oli vaan vaihtoehdot mopon valinnalle vähissä, kun halusin sille kevyen vesijäähdytteisen ruiskupelin ja ehdottomasti Suzukin. Eipäs sitten ollut täyskatettuja mopoja joten siitä sitten oli pakko tinkiä![]()
--
jiji
Onnex olkoon vaan ja turvallisia kilometrejä loppukaudelle.
Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
Ja tolla uudemmalla voi keulia huoleti pitkiäkin matkoja..näyttää nimittäin kestävän..![]()
Onnea vaan uuden pyörän johdosta.
Itsellä tonnisessa SV:ssä Hamicadin kilpiteline ja Yoshimura.
![]()
Eikös tonnisessa oo kaksi putkea?(Gamma @ Syys. 29 2005,22:03) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Onnex olkoon
Itse tuli kans hommattua kyseinen ajopeli kesäksi,on kyllä mainio ajopeli,ei jää heti "pieneksi",helppo ajaa,tehoa ja vääntöä kivasti ja mun ja monen muunkin mielestä makeen näkönen.
Huomenna on viimeinen-päivä,sit naftaliiniin talveks
![]()
Tilasin tuolta telineen edesmenneeseeni. Hienosti toimi hommat tilauksen, maksun ja toimituksen suhteen. Asennusohjeet olivat ehkä parhaat mitä olen koskaan nähnyt. Halvemmalla (eikä tuo nyt niin kallis ole) saatat jostain saada telineen, mutta tuossa on monta hyvää puolta:(ravennok @ Syys. 29 2005,19:30) kirjoitti
-Tukeva
-Paikka kilven valolle
-Suunniteltu SV:hen, joten istuu paikalleen aika hyvin
HIENO! *(Gamma @ Syys. 29 2005,22:03) kirjoitti
Juuri tuollaiselta munkin SV:n perä tulee näyttämään ensi kesänä!!
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Kilpiteline on ihan siisti mutta toi putki on ihan sairaan ruma(Gamma @ Syys. 29 2005,22:03) kirjoitti
No jo on perkele!!!!!
Kyllä kai se sentään on paremman näköinen kuin alkuperäinen.(Palle @ Loka. 12 2005,11:55) kirjoitti
Kuva alkuperäisestä.
Kuva nykyisestä. Ja toinen kuva.
On ainakin äänet paremmat. *
parani kyllä aikalailla.....(Gamma @ Loka. 12 2005,20:56) kirjoitti
![]()
zzr600-vm90