Hei 1400 omistajat.Saataisiko nämä pyörät joskus yhtä aikaa vaikka Bembölen kahvituvalle tai muualle.Itse asun Helsingissä mutta kyseisiä pyöriä näkee erittäin harvoin Stadin liikenteessä.Olisi kiva nähdä muiden pyöriä ja jutella mitä olette pyörille tehneet.Mitä onko huono ehdotus kirjoitelkaa !!!![]()
Suzuki GSX 1400-05
Tunti sitten hyppäsin pyörän selästä pois, tulin Hesasta kotiin. Persiettä hiukan puuduttaa, 400km ajoa takana.
Voisihan sitä myös mukaan lähteä. Olisiko mahdollista pitää meetingi jossain keskemmällä Suomea, ei olisi niin pirun pitkä matka.
Paljonko kilometrejä takana tälle kesälle. Mun GSX:ssä nyt 5500. Viikossa tuli n.2000. Tuli jo pari kertaa mieleen ostaa jostain pikku kate. Vaan taitaa olla turha kapistus, tuulta päin vaan![]()
Jos katteen haluat niin minulta löytyy hiukka käytetty ja ollut juuri kiinni 1400 gsx! 60 ekua , uusi 135 ekua!
Hyvä ididis!
Joko pääkaupunkiseudulla tai sitten tosiaan pikku siirtymän päähän...
vaikkavaikka...Lahteen tms..
Mä kans.![]()
-These are my principles,
if you don´t like them I have others-
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
-Canis culum in tua naso-
17th century proverb
Hyvä idea, vois kehitellä eteenpäin.Lahti on kyllä viel kauempana ku Helsinki,Entäs Hämeenlinna tms.paikka!
Joo, Vanajalinnan parkkikselle heittämään paskarinkiä(rupi @ Heinä. 31 2005,07:44) kirjoitti
Sopii ainakin mulle.
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
17th century proverb
huiman hyvä idea... Gsx1400 meettinkkiiii meinaha
Hämeenlinnaa on ehdotettu mie kannatan sitä..... ei mitenkään oma lehmä ojassa ..saisiko paikkana esim *apparan moottorirata yhtään tuulta purjeisiinsa?
siitä katteesta gsx:n itse ostin Givin katteen sellaisen about 30-40cm korkeen ai paljao auta ainakaan mua (196cm) mut olkoot kii kun kerta tuli ruuvailtua se kii
ideaan ja muutenkin aiheeseen palatakseni gsx1400 tapaamiseen heittäen lisäidean..joka toinen vko tapaaminen aina jossain joten halukkaat voivat tavata toisensa ja sit eripuolil e suomea ja mix ei pidemmälläkin tasapuolisesti eri paikkakkunnilla? esim pitkän matkan tapaaminen kesäl 2 päiväiseksi esim leirialuelle jos siis paljon osallistujia ja moisen kamppeen omistajia sattuu olemaan ... voisi vaik ottaa oluen ja paistaa makkaraa sit jos tattuisi 2 nen tapaaminen ..ihan lisä idea vain ei kummempaa...kumarruksia alkuperäisen idean isällä *![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Jep, mukana ollaan, HML sopii ja oikeastaan melkein mikä vaan, kunhan on n.200km sisään stadista.![]()
Minäkin kannatan Hämeenlinnaa. Tulin juuri 300km:n lenkiltä ja Kytäjällä tuli yksi sinivalkoinen GSX vastaan.![]()
Hämeenlinna voisi olla ihan ok. Syksy menee vain paljolti työreissuilla, toivottavasti pääsee mukaan. Ilmoitelkaa lisää.
1100r: lähetätkö kuvan pleksistä. Sähköposti: intruder100@suomi24.fi. Kokeilin omaani aikaisemmin Givin pikkupleksiä. Se oli hanurista. Kypärään tuli kauhea pyörre eikä ajamisesta tullut enää mitään. Alkuperäinen ei ole oikein hyvän näköinen joten sekin mietityttää.
Laittelinpa kuvan tulemaan, löytyy myös mp foorumin sivuilta galleriasta ! http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?gid=953
Käviskö Elokuussa joku lauantai päivä.Mutta missä HML,Lahti,Helsinki vai ----.![]()
Suzuki GSX 1400-05
Elokuu hyvä kuu.
Ehdotan tota Hämeenlinnaa, kun se on ainakin tästä Vantaalta kätevän taipaleen päässä. Ja varmaankin muualtakin päin rakasta isänmaata..
Vai oliko jollkulla jokin eriävä mielipide, niin voidaan kaikki sitten naureskella sille![]()
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
17th century proverb
Kävisikö näistä lauantai päivistä joku 13,20,27 elokuuta Hämeenlinnassa,mutta se paikka siellä missä ehdotuksia.Ai niin oisko kello 14.00 sopiva aika.![]()
Suzuki GSX 1400-05
Mulle sopisi parhaiten 13.8 ja klo 14.00 olisi hyvä aika.
Moi taas, mullekin sopisi 13.8 ja klo 14.00, paikka pitäisi vielä jonkun kertoa, joka tuntee kaupungin![]()
Ehdotan Savonlinnaa.(wene @ Heinä. 31 2005,00:03) kirjoitti
Tasapuolisen pitkä matka kaikille![]()
Moi.Käykö 20.8.2005 klo:13,00 Hämeenlinna Hämeensaarentien Teboil.Paikka löytyy Helsingistä tultaessa ensimmäinen risteys oikealle H:linna.Vastailkaa tänne onko ketään tulossa.![]()
Suzuki GSX 1400-05
Piru. Serkun häät on 20.8. en pääse silloin.
Piru täälläkin. Ei ehdi työkeikalta kotiin siihen mennessä.
Kesäkin alkaa olla taas pian ehtoopuolella. Olisi nyt ensi viikolla vielä hyviä ajokelejä niin voisi pitää kesken jääneen kesäloman loppuun ja antaa suitsalle kunnolla hanaa!
Siitä meettinkistä meinaha joku oli ehotellut tuota 20 päivää ja klo 13 sta joillain oli menoja silloin huomaan miten su 21 klo 14 sta? tosin sunnuntai paha päivä voi olla vaik kiekkoguru Darius Kasparaitis vieraisilla .....
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Joo, kyllä sunnuntaina sopii!
Tänään oli ihan sattumalta Somerolla sellainen GSX1400 "pikkumeetinki". Ajelin Somerolla ja huomasin erään baarin edessä mustan GSX1400/k5 parkissa, ajoin siitä pari kertaa ohi ja kyllä pyörän omistajakin siihen sitten ilmaantui.
Meillä menikin siinä sitten pitkän aikaa pyöristä jutellessa.