www.rf-biketech.de
Tollanen ois kyllä nätti, vai mitä? Ja sitten vähän off-topic: tuo sattaa liikkua aika kivasti!
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Todella tyylikäs. 10+
Varsin hienosti jalostettu Rex! Mutta mun mielestä Kawa 1100 Zephyr on melkeen yhtä hieno, jollei jopa hienompi...
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
tämä ei ehkä ole AIVAN saman tehoinen mutta hain tossa
perjantaina oman zrx:n jonka ostin tuossa muutama kuukausi
sitten siihen oli edellinen vaihtanut NIKKON putken ja muuta
en siitä tiennytkään (oliko suuttimia tms vaihdettu) korpiahon
juhani penkitti ja sääsi kohdalleen.
ja aika komean käyrän piirsi 100hp ja 101nm aika mukavasti kun
ottaa huomioon ettei pyörään ollut tehty mitään tuo putki
on nimittäin E-hyväksytty joten se ei varmaan vaikuta juuri
mitenkään noihin lukemiin.
säädöt olivat jonkun verran pielessä sen huomasi heti kun vähän testasin nyt näyttäis toimivan niinkuin pitääkin.
eikun ensikesää odottelemaan nyt on tietysti hirvee jynssääminen menossa sillä pyörän täytyy ainakin talvella
kiiltää kuin papin ku..i,kesällä ei jouda niin paljon kiillottamaan
silloin käytetään enemmän aikaa ajamiseen.
WAU, aika jumalattoman hieno!!! Motskarin näköa ja kokoa![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hyvän ja hienon pyörän ostit!(jarijii @ Loka. 23 2005,21:39) kirjoitti
Ja nyt sitten myyntipuheita: Eli osta multa taka-ja sivutelineet Rexiisi!(Helpot ja nopeat irrottaa ja kiinnittää) Sitten tietysti tarviit myös laukut jotka myös hommaat multa. Kappan 44 litraset sivuille ja 48 litranen taakse. Tavaraa mahtuu....On testattu Prahan reissulla toimivaksi yhdistelmäksi. Tosin toisessa pyörässä kuin Rexissä...
Ja koneen poskien suojaksi hankit multa B&G:n kaatumatapit. Mulla oli nää telineet ja tapit 1200 ZRX:ssä, mutta sopivat myös sun pyörään.
No niin, eiköhän aleta hieromaan sopivaa kauppaa noista härpäkkeistä!![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
kiitos tarjouksesta mutta en aio laittaa telineitä enkä laukkuja(SenioRR @ Loka. 24 2005,13:27) kirjoitti
kaikki tarvittava on ostettu (tilattu),ainoa mitkä vielä puuttuu
on cras badsit (tai sinne päin) jos tarkoitit "kaatuma raudoilla niitä
niin pistä privaa eli hinta.
Jummijammi että on nätisti rakenneltu ZetaReX! Ja sivuillansa kertovat, että tuota tankkia, sivuposkia, takapäätä ja pinnavanteita on pian saatavilla heidän liikkeestään! Nyt säästöpossua lihottamaan.
(Itse henkilökohtaisesti olen kyllä pikkuisen enemmän kallellaan Café Racer-stuukkiin. Kafesaki II kypsyy par'aikaa pääni sisällä ja vain odottaa rakentamistaan...)
![]()
ZZR 1200