Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kertokaahan minkä merkkisellä ja mallisella pelkällä vaimentimella (yleisimmin bolt on tai jopa slip on+oma patentti loppupään putken kanssa) olette saaneet omaan thunderace:en lisää vääntöä ja tunnelmaa portaattomaan maisemanvaihtajaan.
    Eli lyhyesti: mitä merkkiä/mallia suosittelet kun tarkoituksena on teho-/vääntökäyrän muokkaaminen?
    Jufza
    Eipä taida merkillä suuremmin väliä olla. Samanlaisia suoria huiluja ne kaikki racing-vaimentimet on.

G&G:n titaanisen saat TÄÄLTÄ hintaan 243€ + VAT + postikulut. Laatu on ainakin omissa G&G:n vaimentimissa hyvä.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Tee itse sellanen noin 35 senttiä pitkä vaimennin 60mm sisäputkella... Ääntä piisaa ja tehoa tulee lisää vielä kun filtterin ja suuttimet rukkaa kohdilleen...
    Takarenkaalta vakiona mitattu 119hp (30000km)
    scorpionin slip-on 125hp ei muuta tarvi
    seokset pysy kohdallaan (kaverin oma)

Itsellä rs-3 pönttö dynojet k&n filter 130hp säädetty dynojetin penkis
    Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
    Yamaha FZR600 -93
    Lainaa (samifzr600 @ Loka. 04 2005,15:38) kirjoitti
    Takarenkaalta vakiona mitattu 119hp (30000km)
    scorpionin slip-on 125hp ei muuta tarvi
    seokset pysy kohdallaan (kaverin oma)

Itsellä rs-3 pönttö dynojet k&n filter 130hp säädetty dynojetin penkis
    Lyhyt vaimennin ja seokset melko rikkaalle (suurimmat suuttimet mitä Dynon paketissa tulee) ja iridiun tulpat (vakiot ei kestä noin paksuja seoksia)... Kulkee ja paukkuu moottorijarrulla... Kemorassa erottaa äänestä vaikka olis muitakin radalla yhtäaikaa
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 04 2005,21:41) kirjoitti
    ja iridiun tulpat (vakiot ei kestä noin paksuja seoksia)... Kulkee ja paukkuu moottorijarrulla... Kemorass
    onks tosi toi irdium tulppien käyttö,poistaa/vähentää seos ongelmia...vai vitsin tynkää * *oma mopo käy alhaalla rikkaalla...röpöttää ja saustaa...olen miettinnä johtuisko seos ongelma neulaputkista..olen lukenna että net kuluu soikeeksi ajan myötä ja sitten liikaa bensaa alhaalla saapi...nykyään mun mopossa oleva ryyppy on turha kampe,ei ole tarvinna koko ajokautena käyttää ja mitä olen muilta mopo miehiltä kysellyt usseimmat meinasivat ettei kannata edes yrittää startata ellei käytä ryyppyä..ruiskukoneet on sit eri asia...tietääks kukaan mitä maksaa noi neulaputket ja saako vain orggis osina?
  7.  
    Lainaa (fzr1000 @ Loka. 05 2005,08:07) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 04 2005,21:41) kirjoitti
    ja iridiun tulpat (vakiot ei kestä noin paksuja seoksia)... Kulkee ja paukkuu moottorijarrulla... Kemorass
    onks tosi toi irdium tulppien käyttö,poistaa/vähentää seos ongelmia...vai vitsin tynkää * *oma mopo käy alhaalla rikkaalla...röpöttää ja saustaa...olen miettinnä johtuisko seos ongelma neulaputkista..olen lukenna että net kuluu soikeeksi ajan myötä ja sitten liikaa bensaa alhaalla saapi...nykyään mun mopossa oleva ryyppy on turha kampe,ei ole tarvinna koko ajokautena käyttää ja mitä olen muilta mopo miehiltä kysellyt usseimmat meinasivat ettei kannata edes yrittää startata ellei käytä ryyppyä..ruiskukoneet on sit eri asia...tietääks kukaan mitä maksaa noi neulaputket ja saako vain orggis osina?
    Eiköhän niitä neulaputkia saa tarvike osinakin (luulisin). Kovassa ajossa tuntuivat menevän heiman kovemmilla sopilla vakio tulpat pimeiksi tai ainakin kipinä heikkeni nopeasti. Kovalla ajolla tarkoitan rata käyttöä. Siellä suurilla kierroksilla ne seokset pitää olla paksulla jotta on edes mahdollista saada tehot ulos (ei tietysti niin paksulla että raaka gaso koko ajan lentää putkesta). Paksulla seoksella saadaan myös jäähdytettyä konetta. Nyt talvella pitäis käydä kaikki läpi moottorista joten palataampa asiaan talven jälkeen näissä merkeissä ... tulossa koko putkea, Wisecoa sekä kannen työstöä sekä tasapainoitusta...