Nyt taisi löytyä sellainen mopo johon nykyisen fasun voisi vaihtaa: http://www.yamaha-motor-europe.com/p...street/fz1.jsp
Melkoisen kuolattava vehje.
Big guys need big bikes
Ite en nimenomaan noista yamahan nakumallien lampuista ole juurikaan pitänyt. Muuten ihan makoisen näköisiä paketteja. Ja tuo keltainen sopii väriksi.
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Itse kyllä tuon uuden nakun ulkonäöstä pidän heti. Oma värisuosikki tuo keskiyönmusta. Jos ois pyöränvaihto edessä, niin ehkä kiinnostavin tämänhetken uusista malleista. Tehoja vain sais olla enemmän.![]()
Juuh, ei olleskaan paha toi naku. Perästä en oo nähny kunnon kuvia missään mut pahoin pelkään et on semmonen paviaanin perse ku uusissa bemuissakin (S1200) jne. Sit toisekseen mua häirittee vähän ku nakuissa on tommonen koneen yläpuolinen runkokonstruktio (kyykkyrunko). Sais olla iha reilusti vaan kehtomalli.Ei näyttäis niin ilmassa roikkuvalta toi mylly siten. Voihan olla että selittelen täs vaan itelleni jotta ei joudu ko. laitetta heti hankkimaan...
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sama suomeksi:
Kliks
Hiukan omaperäisen näköinen äänenvaimennin, mutta niinhän se näyttää olevan jokaisessa uudessa mallissa...
Happy with what you have to be happy with.
ehdottomasti mustana ja tuo oksettavan näk. vaimennin huitsin nevadaan niin...![]()
ja sit jos olis samanlainen takamus ku siin uudes R6:ses ni kyllä läksis nykyinen fasu vaihtoon!!!
04 Buell xb12s
Vähän epäilyttää toi kyytiläisen paikka verrattuna nykyiseen malliin.
Honda VTR 1000F
Jepujee! Näyttää todella hyvältä! Hinta liikkunee jossain 15000-16000€:n maastossa... Tällä hetkellä kun ollaan taas ilman pyörää, niin on mukava katella uusien kuvia taskut täynnä rahaa edellisen mopon myynnistä![]()
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Juu tosiaan aika erikoisen näköinen...(Petri @ Loka. 06 2005,12:25) kirjoitti
No tuskin se siinä kauaa saa kumminkaan olla.
Äkkiä viripönttöä alle....![]()
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.
edelleenkin kesää odotellessa
kylpähän se tossa ois jos ne rahat jostain pierasis
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...(kurapolku @ Loka. 16 2005,16:03) kirjoitti
![]()
Mikä äksjuippi?Ja miks ei sliparin vaihdolla selviäisi??? Putosin jälleen kerran täysin kelkasta...saisiko suomennoksen?(Yamaha1 @ Loka. 16 2005,16:39) kirjoitti
Pyörä kyllä miellyttää silmää,mulla itellä musta FZ6n 2005 mallia ja olen ollu äärettömän tyytyväinen.Lisää voimaa sais tietysti aina olla ja sitähän tossa tonnisessa taitaa ollakkin.
Minä kylläkin odotin saman tyylistä perseen alle vedettyjä putkia kun FZ6:ssa ja R1:ssä...mutta eipä tullut
EXUP, eli toi alakiekoille mukavasti vääntöä tuova keksintö. Pakoaukon säädin siis... Mitä minä olen käsittäny niin sen poistamisella saadaan vaan tehokuoppaa sinne alarekisteriin ja koska sliparilla ei tehoja juuri saavuteta niin tommonen yhtälö on kyllä aika kelvoton. Kokoputkea sitten vaan niin saadaan vastaavasti tehoa keskelle ja ylös vaikka alhaalta jotain menetetäänkin. Niin mä tän järkeilen...(Theodor @ Loka. 17 2005,07:39) kirjoitti
![]()
No niin nyt jopa minäkin ymmärrän!!Kalliiksi tulee sen kammotuksen poistaminen siis..no elämä on!
Kiitos suomennoksesta.