Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
    Tere!
    polte iski kun lainasin kaverin kawaa kesällä: ensi kesäksi pyörä ON saatava * . GSXR 750 (joku pauttiarallaa 98-02) olisi kiinnostava, mutta jotenkin sydän sykkii myös noille Suikan twineille, eli siis TL 1000S ja R -mallit nostattavat veden kielelle!

Käyttöni ei olisi mitään puhdasta matka-ajoa, mutta ei myöskään rata-ajoa (koska radalle on muut vehkeet jo!), eli perus pörräystä ja joskus mamman kanssa kakspäälläkin ehkä mökille tai muuten vaan pikkuteitä. Mutta pääasiassa yksin. Pituutta mulla on 180cm tasan.

Eli kumpaa/mitä noista minua viisaammat ja kokeneemmat suosittelee? Kaikki mielipiteet olisivat tarpeen, kiitokset niistä jo etukäteen!
    Kyl mää kokeilisin twiniä - ehkä siks kun ei oo ikinä ollut.
    suo siellä vetelä täällä
    Lainaa (jaska74 @ Loka. 04 2005,12:56) kirjoitti
    Kyl mää kokeilisin twiniä - ehkä siks kun ei oo ikinä ollut.
    Samoin
    "Life is too short to be small"

Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
    Itsellä on alla 750gsxr ja aina välillä tekee mieli vaihtaa ärrä tellervoon. Jotenkin kun saisi kummankin.
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
    Lainaa (vemu @ Loka. 04 2005,13:31) kirjoitti
    Itsellä on alla 750gsxr ja aina välillä tekee mieli vaihtaa ärrä tellervoon. Jotenkin kun saisi kummankin.
    eiköhän niitäkin rahalla saa??
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

www.menokoneracing.fi
    S- tellun ajoasento ei ole ihan niin jyrkkä kuin gsx-r:n, saattuu aika passelisti n. 180 senttiselle.
    Kaupunkipörräykseen saattaa olla vähän raskaan tuntuinen pyöritellä, mutta käsillä ei ole niin paljon painoa.

Kakspäällä toimii ihan ok, mutta etupää kevenee todella rankasti kiihdyttäessä, joten tarkkana pitää olla että kuljetaan molemmilla renkailla *
    Matkustajan tilat ei ole kovin kaksiset varmaan kummassakaan.

Koneessa mukavasti paukkua ja ehdottomasti hieman persoonallisempi pyörä.
    Ei voi sattua kun ei tule verta.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa

Selibatia ei ole perinnöllistä.
    Jos se on pakko suitsa olla, niin hommaa mieluiten SV1000S.
    ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
    Näistä vaihtoehdoista mä päätyisin/päädyin TLR:ään.
    TL1000R
    Kolmas ääni sv1000s:lle. Enpä ole kokeillut, mutta jo toi 650 vääntö/käyrä on sen verran hauska, että olisi todella kiva saada siitä tonnisen
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    TLR sinivalkosena on helvetin hieno pyörä! Ajanut en oo, mutta olen ajanut ja myös omistanut -98 750 gixxerin ja se on ihan hirveä laite. Ajoasento on kamala ja ei oo mikään kaikkein ketterin pyörä. -00 eteenpäin gixxerit on jo enemmän siedettäviä, mutta ottaisin silti ärrä tellun.
    Lainaa (rahi @ Loka. 04 2005,12:51) kirjoitti
    GSXR 750 (joku pauttiarallaa 98-02) olisi kiinnostava, mutta jotenkin sydän sykkii myös noille Suikan twineille, eli siis TL 1000S ja R -mallit nostattavat veden kielelle!

Eli kumpaa/mitä noista minua viisaammat ja kokeneemmat suosittelee? Kaikki mielipiteet olisivat tarpeen, kiitokset niistä jo etukäteen!
    EHDOTTOMASTI TL 1000 S!

Itselläni on ollut aikoinaan kaksikin tonni gixua, mutta enää en rivikonetta huolisi. Mielestäni S -mallin Tellussa on sitä jotain ja ainakin allekirjoittaneen kohdalla kyseinen laite on antanut enemmän mitä osasi odottaa. Tosin vakio ei välttämättä saa sukkia pyörimään jalassa, mutta aihio on kohdillaan. Ohjausiskari on välttämätön ja tietenkin niitä hummia sais olla aina lisää... Uudempi suitsan twini SV on jotenkin luonteeton ja tylsä eikä mielestäni pärjää Tellun asenteelle. R -mallilla taas en lähtis ainakaan akkaa kuskaamaan. Mutta nää on taas niitä makuasioita... Ainakaan näin 187 senttisellä ei ole ollut Tellun kanssa ongelmia. *

PS: Kuun lopussa pitäis olla luettavissa nettimoto.comin etusivulta testiraportti ehkä kaikkien aikojen kovimmasta TL 1000 S:stä. Kyseinen laite on toinen niistä kahdesta, jotka euroopan ehkä kovin viritysguru Gustav Ey on rakentanut. Löytyy tehtaan speciaalia, Harrisin mittatilausputket(!), WP... No joo, lukekaa itse. Ja bonuksena... ...se on myynnin. *

Tosimies ajaa twinillä. Tytöt jollain cebareilla. *
    Ilman muuta TLS/R!
    Yhdellä tutulla oli kerran TLS, mihin oli laitettu Harrisin putket kiinni ja se ääni jo tyhjäkäynnillä oli jotain aivan uskomatonta! * *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
    Kyllä noi twinit tuntuu traktoreilta aidon Gixxerin rinnalla, tärisee jne
    Fun is not a straight line
    Lainaa (Il_duce @ Loka. 05 2005,14:49) kirjoitti
    PS: Kuun lopussa pitäis olla luettavissa nettimoto.comin etusivulta testiraportti ehkä kaikkien aikojen kovimmasta TL 1000 S:stä. Kyseinen laite on toinen niistä kahdesta, jotka euroopan ehkä kovin viritysguru Gustav Ey on rakentanut. Löytyy tehtaan speciaalia, Harrisin mittatilausputket(!), WP... No joo, lukekaa itse. Ja bonuksena... ...se on myynnin. *

Tosimies ajaa twinillä. Tytöt jollain cebareilla. *
    Tietenkin TLS!!!

Ja kuka "asiantuntija" väittää, että se tärisee? Mutsis tärisee.

Hei Duce! Tarkoitatko Ey:n -97 rakentamaa keltaista TLS "Gustav Ey" editionia? Onko sellainen Suomessa/kilvissä? Lehtijuttujen perusteella, on kuulemma aika törkee vehje.
    Lainaa (Y.K @ Loka. 06 2005,17:42) kirjoitti
    Ja kuka "asiantuntija" väittää, että se tärisee? Mutsis tärisee.
    Ei tiiä en oo koittanu
    Fun is not a straight line
    Lainaa (Y.K @ Loka. 06 2005,17:42) kirjoitti
    Hei Duce! Tarkoitatko Ey:n -97 rakentamaa keltaista TLS "Gustav Ey" editionia? Onko sellainen Suomessa/kilvissä? Lehtijuttujen perusteella, on kuulemma aika törkee vehje.
    Jep. Toinen noista on Suomessa ja ihan kilvissä(Tuttu katsastusmies!). Tuskin ainakaan Suzuki kutsuu tota nimellä TL 1000 S Gustav Ey edition. Se on ihan "normi" TL 1000 S. Sattuu vaan olemaan Ey:n rakentama...

Pyörässä ei oo ollu valittamista. Ainoa, jos sitä nyt voi mitenkään negatiiviseks sanoa, on noi äänet. Keskisormet on heti pystyssä kun vähän myöhempään kaupungilla ajelee. Siksi ajelenkin lähinnä maaseudun rauhassa. Tosin lehmät saattaa saada sydärin. No joo...
    Lainaa (rahi @ Loka. 04 2005,12:51) kirjoitti
    Tere!
    polte iski kun lainasin kaverin kawaa kesällä: ensi kesäksi pyörä ON saatava * . GSXR 750 (joku pauttiarallaa 98-02) olisi kiinnostava, mutta jotenkin sydän sykkii myös noille Suikan twineille, eli siis TL 1000S ja R -mallit nostattavat veden kielelle!

Käyttöni ei olisi mitään puhdasta matka-ajoa, mutta ei myöskään rata-ajoa (koska radalle on muut vehkeet jo!), eli perus pörräystä ja joskus mamman kanssa kakspäälläkin ehkä mökille tai muuten vaan pikkuteitä. Mutta pääasiassa yksin. Pituutta mulla on 180cm tasan.

Ootko jo käynyt testaamassa ehdokkaita/päättänyt?
    Jokaisella on mieltymyksensä. Se vaan täytyy itse kokeilla ja päättää kummasta itse tykkää. Itse en kylläkään omalla pyörällä (enkä edelliselläkään) käynyt koeajolla ennen ostopäätöstä. Mulla on 750R K1 ja olen ollut siihen tooosi tyytyväinen. Se vois olla ehkä jopa myynnissä... Mun nimittäin tekis mieli ostaa K6 750R... *huoh*
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    No nyt löytyy se lupaamani juttu www.nettimoto.com etusivulta. Vihdoin...
    Taas uusi ääni sille SV:lle.

Ja allekirjoittanut luopuu sopivaa korvausta vastaan omasta, yhden kesän ajetusta SV:stä, jossa sopivasti lisäkilkettä kiinni. Ja ajettukin vasta 10000 verran.

Laita yv / meiliä jos kiinnostaa.
    Lainaa (vemu @ Loka. 04 2005,13:31) kirjoitti
    Ootko vielä kokeillu kolmesylinteristä trumppaa, vaikka daytona. Aika lähellä edellisten risteytystä. Ehkä...
    Itse ostaisin 00- gixun, jos etsit radalle kyvykästä pyörää. Jos taas ajelet enemmän kadulla, niin osta TL S. Äänet ja alavääntö on ihan toista luokkaa. TL R on vähän kompromissi noiden välillä.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Tammi. 04 2006,11:54) kirjoitti
    Itse ostaisin 00- gixun, jos etsit radalle kyvykästä pyörää. Jos taas ajelet enemmän kadulla, niin osta TL S. Äänet ja alavääntö on ihan toista luokkaa. TL R on vähän kompromissi noiden välillä.
    Joo.. ratalaitteeks saatta gixxu olla "helpoin," mutta luonne löytyy Tellusta. Ärrää en lähtis suosittelemaan. Kokeile kaikkia, niin tiedät. Tellu vaatii ohjausiskarin.
    Tellu ehdottomasti. Itselläni ollut aikaisemmin myös gikseri, onhan sekin ihan "kiva" mutta Twineissä on munaa! *Ärrä tellu olisi mahdollisesti myös kaupan jos kiinnostaa...
    Toissa kesänä näin ja kuulin tommosen TLR:n huoltoaseman pihassa,Hyvän näköinen laite ja ne äänet kun se lähti siitä ajamaan 5-tietä pohjoiseen päin.... Noista kahdesta päätyisin kyllä ton twinin puoleen,noita Gixxuja on miltei kaikilla.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (jennica @ Loka. 19 2005,21:03) kirjoitti
    Jokaisella on mieltymyksensä. Se vaan täytyy itse kokeilla ja päättää kummasta itse tykkää. Itse en kylläkään omalla pyörällä (enkä edelliselläkään) käynyt koeajolla ennen ostopäätöstä. Mulla on 750R K1 ja olen ollut siihen tooosi tyytyväinen. Se vois olla ehkä jopa myynnissä... * Mun nimittäin tekis mieli ostaa K6 750R... *huoh*
    No niin, nyt se hyvin palvellut menopeli ois myytävänä... Osta pois?!
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=325822
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    täältä tulee ääni TL1000R:lle..vaikka vanha malli onkin,niin kyllä sen haluaisin
    Ääni TLR:lle, twini se olla pitää!
  30.  
    Itselläni oli Tellu ärrä edellinen pyörä.Aluksi oli kiva peli, mutta kyllästyin lopulta kaikkiin pikku vikoihin ja kuin seinään katkeavaan yläpään tehoon.Nykyinen pyörä on 1000 Gsx-r ja nautin pyörästä suunnattomasti joka suhteessa.
    Eli kyllä rivikoneella on mukavampi ajaa.
    Suzuki Gsx-R 1000 L5
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen