Vaimoni tuli tänään töistä autolla, ja sanoi että Lahdesta Orimattilaan päin tullessaan Virenojan kohdalla tuli vastaan prätkä jonka kuski näytti kädellään alaspäin merkkiä, vaimo ajoi sen jälkeen varovaisemmin ja kuinkas ollakkaan Koulutien risteyksessä olikin sitten tutka
Joten kiitos vaimoni puolesta hänelle joka merkin näytti
en tiedä olisiko tullut sakko mutta kun vaimoni tunnen niin saattaa olla että ilman merkkiä olisi tullut
![]()
Harvempi taitaa noita kotilokuskeja varoitella yhtään mistään siitä yksinkertaisesta syystä että eivät ne juuri motoristien käsimerkkejä tunne.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Vaimolta jäi kotilokuskina huomaamatta se edessä ajanut prätkäkuski?
Pst... lähes kaikki motoristit ovat myös kotilokuskeja.(iama @ Syys. 27 2005,20:39) kirjoitti
Hirveetä... siis noita mollattuja kotilokuskeja...![]()
Tuttavallisemmin autisteja![]()
(MadMan @ Syys. 27 2005,21:11) kirjoitti
rei reilu oli tuo alussa mainittu sademies...
![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Minä ainakin varoitan kaikkia vastaantulijoita (tutkasta ja kaikista muistakin vaaratekijöistä) Kyllä se sakko tai joku muu epämiellyttävä ylläri ottaa sitä kotilokuskiakin päähän. Ja onpahan tuota sattunu vastaan tulemaan sellasiakin autoja joissa valot räpsyy... Sattu kerran oleen tehoratsiat ja perässäni ajeli tutka-auto ja räpsyttelin kaikille vastaantulijoille valoja. Mentiin siinä aika pitkästi ja sitten tuli toinen tutka-auto vastaan jolle myös valot vilkku. oli poliiseillaki aika hauskaa kun kohalla nauratti niin pirusti... perässä roikkuva jäi jonku matkan päässä levikkeelle.![]()
mulla tulee ainakin näytettyä slow-down'ia autokuskeillekin, varsinkin jos näyttää ajavan liian kovalla kiireellä...
Ajan myös autolla joten en pidä tyhmänä juttuna ollenkaan...
R1250RT, R1200GS, G650X
Päinvastaistakin on nähty, autoilija varoitti meitä motoristeja. Valoja vilkuttamalla.Ei niin, että olisi ylinopeutta ollut, ei toki...
![]()
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Kerran säästyin sakoilta, kun vastaan tuli auto jonka taka(penkin) ikkunasta nousi käsi, joka viittilöi tutkasta ts. pyöritti kättä taivasta kohti.
Minä varoitan poliiseista ja elikoista, niin motskarilla kuin autollakin vastaantulevia. Ja toivon, että muutkin tekevät niin minulle.
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Minut kans pelasti eräs ystävällinen karavaanari väläyttämällä valoja ennen ratsiaa.Tosin ne 10 muuta autoa ennen ja jälkeen tätä kyseistä karavaanaria päättivät olla auttamatta.
![]()
karavaanari on kaikkien kaveri(Antmano @ Loka. 01 2005,02:32) kirjoitti
itse varoitan pyörän selästä käsimerkillä pyöriä ja pitkiä väläyttämällä autoja jos ylipäätään ennätän varoittaa lainkaan..
VT750C2 -2000
En kyllä tajua koko "kotilo" sanaa. Ajakaa millä ajatte talven mutta mä ajan autoa enkä mitään saatanan etanaa!(MagnaMan @ Syys. 27 2005,20:49) kirjoitti
Aiheeseen liittyen: Mulle kävi saman tutkan kohdalla orimattilassa niin että autoilija vilkutteli valoja vastaan tullessa kun olin liikkeellä prätkällä, kiitti vaan sille AUTOnkuljettajalle eikä millekkään etanan nussijalle![]()
KTM