Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Niin, rupes kiinnostamaan jospa XX:ään talven aikana tukusempaa jousta eteen ja taakse, etenkin etupää tuntuu vähän turhan löysältä kaks päällä ja laukkujen kanssa, vähänkin tiukemmassa jarrutuksessa.
    Kokemuksia kaivattas, ja mitä moinen lysti kustantaa, ja onko mahdoton homma tehdä itse
    Itse oon ajanut tämän kauden öhlinssin lineaarisilla etujousilla ja öljyillä tämän kauden ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Ei ole mahdoton homma vaihtaa itsekään, putket irti ja öljyt ja jouset vaihtoon.
    Ota yhteys Öhlins-dealeriin, kyllä ne sieltä selviää nopsaan.
    Ittellä on täysin säädettävä Öhläri takana hoitamassa XX:n jousituksen, mutta etunen kaipais pikkusen jäykkyyttä täytyy talvella kokeila laittaa uudet jouset ja öljyt josko helpottaa.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Paljonko takapumppu maksaa?
    Lainaa (suiza @ Syys. 29 2005,19:56) kirjoitti
    Carpimotolta niitä löytyy 934e hintaan.

>> linkki <<
    Pain is just weakness leaving the body
    Täällä http://www.blackbirdspares.co.uk/,klikkaa spares and service ja sitten ylhäältä suspension.
  8.  
    Lainaa (suiza @ Syys. 29 2005,19:56) kirjoitti
    www.onlineparts.com

tuolta sain omani 800$ keväällä nyt näkyy hinta hieman pomsahtaneen. No joka tapauksessa muuttu pyörä positiivisesti kun molempiin päihin nuo muutoset tuli tehtyä.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä