Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 48:sta
  1. #1
    Notta omaan 1200 XJR:ään meinasin hommata/ rakentaa hieman paremmin hengittävät töötit tuossa kevättalvella.

    Vaihtoehtojahan löytyy. Akrapovic olisi varmasti tehonhaussa paras, mutta törkeen hintanen (n1100eur). Hyviä edullisempia sliparivaihtoehtoja löytyy myös. Lisäksi kaikkien mielestä esim. Akra ei sovi tyyliin.

    Mielestäni Xjr:n kromiset tuplaputket ovat tyylikkäät ja sopivat pyörän henkeen. Osittain tästä syystä päädyin tilaamaan Saksalaiselta pajalta "rakennussarjan", jolla Xjr:n omista putkista tehdään paremmin hönkäävät (ja tietty muhkeampi soundiset.. ).
    Lisäksi Xjr:ssä kollektori ahdistanee hieman, joten se tehdään uusiksi "itse".
    Ystäväni tekee työkseen pakoputkistoja autoihin, joten uskon em. hommat luonnistuvan ok.

    Sitten kysymys muille Xjr: omistajille:
    Olisiko kysyntää vastaavalle konstruktiolle omaan mopoosi?

    Ajatuksena olisi kohtuu korvausta vastaan valmistaa moisia paketteja tänne kotoSuomeen.

    Voitais vaikka myydä kolmea eri pakettia:

    1. Pelkkä vaimentimien muutossarja ja/tai kollektori
    2. Pöntöt meille ja muutettuna takaisin
    3. Pyörä meille ja muutettuna + asennettuna takaisin.

    Hyllyssä mulla on suutinsarja ja suodatin. Kunhan saadaan putki alle, niin vien sit säätöihin. Näätte sitten käyrätkin, että toimiiko vaiko eikö.

    Onko kukaan kiinnostunut?
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  2. #2
    Periaatteessa joo paitti että kaveri lupas tehä mulle kokonaan uuet putket... alkuperäset ois kyllä kivat saaha jos rupeevat syynään noita... taitaa maksaa vaan mansikoita.
    Se "saksanviritys" on kyllä simppeli tehä eikä vaadi suuria ponnisteluja harmi vaan ku oon rutannu omasta pyörästä molemmat putket...
    Yamaha XJR 1300 sp
  3. #3
    vois kiinnostaa toi muutossarja , olis kiva tietää
    mitä se pitää sisällään ja tietysti mitä mahtaa kustantaa
  4. #4
    <"saksanviritys" on kyllä simppeli tehä<
    Joo ei se pönttöjen muutos älyttömän vaativa ole. Mutta esim. meikäläisen kaltainen tumpelo ei itse sitä lähtisi tekemään, kun ei ole osaamista, aikaa, innostusta eikä välineitä eli mielellään hieman maksan hyvästä jäljestä ja toimivasta ratkaisusta. Uskon kaltaisiani olevan muitakin.
    Lisäksi kollektorin tekeminen vaatiikin sitten jo hieman enemmän osaamista.

    <mitä se pitää sisällään ja tietysti mitä mahtaa kustantaa<
    Laitan infoa tänne sitten keväällä (hope), jahka palikat on saatu väsättyä omaan pyörään ja toimivuus testattu ja todennettu dynossa.

    Nyt kiinnostaapi juurikin, että onko tästä alkuunkaan kiinnostuneita muut kuin minä.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  5. #5
    Laitoin yv:tä vähän asian vierestä.
  6. #6
    Lainaa (Foto @ Marras. 17 2004,13:49) kirjoitti
    Notta omaan 1200 XJR:ään meinasin hommata/ rakentaa hieman paremmin hengittävät töötit tuossa kevättalvella.

    Vaihtoehtojahan löytyy. Akrapovic olisi varmasti tehonhaussa paras, mutta törkeen hintanen (n1100eur). Hyviä edullisempia sliparivaihtoehtoja löytyy myös. Lisäksi kaikkien mielestä esim. Akra ei sovi tyyliin.

    Mielestäni Xjr:n kromiset tuplaputket ovat tyylikkäät ja sopivat pyörän henkeen.
    Sitten kysymys muille Xjr: omistajille:

    1. Pelkkä vaimentimien muutossarja ja/tai kollektori

    Onko kukaan kiinnostunut?
    Siintä olen samaa mieltä että alkuperäiset on parhaan näköiset. Anteeksi maalaisuuteni mutta mitä tarkoittaa kollektori? Vaimentimen muutos tarkoittaa kai sitä viimeisen huilun pois ottoa ja tilalle se isompireikäinen ulostuloputki?



    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  7. #7
    Lainaa (XJR @ Joulu. 23 2004,16:17) kirjoitti
    Siintä olen samaa mieltä että alkuperäiset on parhaan näköiset. Anteeksi maalaisuuteni mutta mitä tarkoittaa kollektori? Vaimentimen muutos tarkoittaa kai sitä viimeisen huilun pois ottoa ja tilalle se isompireikäinen ulostuloputki?
    Kollektorilla tarkoitan sitä kappaletta joka "kerää" alkukäyrät yhteen ja jakaa edelleen vaimentimille.

    Täytyy kattoa minkälainen paketti tuolta Saksan maalta tuloo. Ne on viisaat miehet sen miettinyt, en tiedä mitä XJR:n putkien rakenne sisältä on. Tod.näk. muutos on nimenomaan just sen ulostulopillin tilalle paremmin hönkäävä päätykappale.

    Kattotaan.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  8. #8
    Siittä alkup. vaimentimen muutoksesta Düse on tainnu myydä sen Meissnerille: http://www.mm-he.de/

    Siitä parannus etiäppäin ois kollektori putkesta tehtynnä 4-2-1-2 ilman alkuperäisiä konkeloita, hyvä jos joku viittii hitsata semmossen tai tehrä jigin aluperäistä hyväksi käytellen...rosterista varmaan kantsii tehdä...kui pali maksais moinen khollektori?

    Ai, niin, Supertrappit sopii siihen myäääs. Siis tyyliin. Mun mielestä.



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  9. #9
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Tammi. 06 2005,17:09) kirjoitti
    Siitä parannus etiäppäin ois kollektori putkesta tehtynnä 4-2-1-2 ilman alkuperäisiä konkeloita, hyvä jos joku viittii hitsata semmossen tai tehrä jigin aluperäistä hyväksi käytellen...rosterista varmaan kantsii tehdä...kui pali maksais moinen khollektori?
    Olisko mahdoton ajatus tehdä kollektori tyyliin 4-2-2? Puoleltaan 2 käyrää vaan yhteen ja suoraan pöntölle. Eli ei vetäis niitä yhteen. Tossa tietty pitäis tietää, vetääkö yhteen sylinterit 1-2 ja 3-4 vai 1-3 ja 2-4?

    Mahoton sanoa kollektorin hintaa vielä..

    Onko XJR:n putkista räjäytyskuvaa jossain? Että tietäs, mikä niiden vaimentimien rakenne on.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  10. #10
    Se onkin vaikee sanoo...sytkä menis 1-2-4-3 (jostain luin), että menettääkös paljon jos laittaa 4-2-2, todennäkösesti kannattas tehdä kuiteskin se yhdistävä kammiontapainen. Ite ku tekee niin ei siitä kuitenkaan voi mitään Akrapovitsuunia tulla, siis virtausten kannalta. Tai ainahan tuuri voi käydä.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  11. #11
    Olikos kellään noista xjr pönttöjen rakenteesta/räjäytyskuvista tietoa?

    Nimittäin taisi mennä pönttöjen muutos omalle suunnittelulle, kun Saksan pojat oli nostanut hintoja 3-kertaiseksi. *
    Hinta vähän joo pompsahti.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  12. #12
    Lainaa (Foto @ Tammi. 07 2005,15:11) kirjoitti
    Onko XJR:n putkista räjäytyskuvaa jossain? Että tietäs, mikä niiden vaimentimien rakenne on.
    *Osittainen, ton mukaan minä tein ton loppupään muutoksen äänet parani hieman tehoista ei vielä tietoa?

    edit. linkki unohtui * http://www.havaccnt.demon.co.uk/Paul...tructions.html



    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  13. #13
    Lainaa (XJR @ Tammi. 19 2005,17:54) kirjoitti
    *Osittainen, ton mukaan minä tein ton loppupään muutoksen äänet parani hieman tehoista ei vielä tietoa?

    edit. linkki unohtui * http://www.havaccnt.demon.co.uk/Paul...tructions.html
    Tuopa näytti oikein fiksulta ja peräti yksinkertaiselta ratkaisulta.

    Tuli sitten hieman mietittävää. Ajattelin ensin, että irrotetaan kokonaan se päätylaippa ja tehdään uusi laippa putkineen päivineen. Mutta mitenhän olis sen laipan paikalleen hitsaamisen kanssa, saattais kromipinta putken toisella puolella kärsiä..

    No, jos tohon tekee sen 32mm reiän niin siitä pitäis saada se alkuperäinen ohut pilli poies. Mutta eikös se ohut putki ole sieltä juurestakin (pöntön puolivälissä) jollain kiinni. Millä helkutilla sen saa 32mm reiän kautta pistettyä juuresta poikki??

    BTW, Onkos sulla kuvaa, miten onnistui sulla ja vieläkö pyörä toimii..? *
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  14. #14
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Tammi. 06 2005,17:09) kirjoitti
    Siitä parannus etiäppäin ois kollektori putkesta tehtynnä 4-2-1-2 ilman alkuperäisiä konkeloita,
    Oliko sulla tohon joku peruste, että nimenomaan 4-2-1-2?
    Alkuperäinenhän toki on tuota muotoa ja kerää kaikki samaan kummallisen (turkkilaisen vankilan pienoismallin) muotoiseen tilaan, josta jakaa edelleen kahdelle vaimentimelle.

    Tuonne Huolto-Kaksikolle Jämsään soittelin ja kyselin neuvoa, kun tuntuvat olevan aika päteviä setiä.
    No sieltä katteli kirjasta Yammun sytytysjärjestyksen ja neuvoi siitä, että periaatteessa riittää kun vetää 1-2 yhteen ja samoin 3-4. Eli periaatteessa y-haaralla puoleltaan ja siitä molemmat puolet suoraan pöntöille, ei tarviisi tuoda yhteen kaikkia välttämättä.

    Onko jollain kommenttia tähän?
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  15. #15
    Jos jollakulla on ylimääräisenä tai jäämässä ylimääräiseksi tuo kollektoriboksi ja hennoo sen rälläköidä halki niin voisi valaista meitä muita XJR-kuskeja/rakentelijoita sen rakenteesta.

    Kiinnostaa, että mitä se on syönyt.
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
  16. #16
    Niin ja minua kiinnostaa tuo rosterikollektorin hommaaminen jos se vaan lähtee järkihinnalla...

    Mitään suurta businessta tästä tuskin saa, joten toiveet alhaisesta hinnasta elävät ainakin meikäläisen mielessä
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
  17. #17
    Lainaa (Foto @ Huhti. 12 2005,16:02) kirjoitti
    Lainaa (XJR @ Tammi. 19 2005,17:54) kirjoitti
    *Osittainen, ton mukaan minä tein ton loppupään muutoksen äänet parani hieman tehoista ei vielä tietoa?

    edit. linkki unohtui * http://www.havaccnt.demon.co.uk/Paul...tructions.html
    Tuopa näytti oikein fiksulta ja peräti yksinkertaiselta ratkaisulta.

    Tuli sitten hieman mietittävää. Ajattelin ensin, että irrotetaan kokonaan se päätylaippa ja tehdään uusi laippa putkineen päivineen. Mutta mitenhän olis sen laipan paikalleen hitsaamisen kanssa, saattais kromipinta putken toisella puolella kärsiä..

    No, jos tohon tekee sen 32mm reiän niin siitä pitäis saada se alkuperäinen ohut pilli poies. Mutta eikös se ohut putki ole sieltä juurestakin (pöntön puolivälissä) jollain kiinni. Millä helkutilla sen saa 32mm reiän kautta pistettyä juuresta poikki??

    BTW, Onkos sulla kuvaa, miten onnistui sulla ja vieläkö pyörä toimii..? *
    Siis se alkuperäinen pilli lähtee irti kun kun survaiset esin lenoxin reikäsahalla takimmaisen laipan puhki ja napautat vasaralla siihen pillin päähän niin se irtoaa sieltä seuraavasta laipasta, tulee pihdeillä vetämällä ulos. Täytyypä ottaa kuva.
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  18. #18
    Lainaa (RoadRunner @ Huhti. 12 2005,16:51) kirjoitti
    Jos jollakulla on ylimääräisenä tai jäämässä ylimääräiseksi tuo kollektoriboksi ja hennoo sen rälläköidä halki niin voisi valaista meitä muita XJR-kuskeja/rakentelijoita sen rakenteesta.

    Kiinnostaa, että mitä se on syönyt.
    Mulla se kollektori irti on ja kyllä sinne hyvällä valolla näkee sisäänkin. Sinne ne kaikki alkukäyrät tulee samaan tilaan jossa muistaakseni on muutama puolittaisen väliseinän tapainen pituussuunnassa. Ei sen ihmeempää. Semmonen peltilaatikko puristettuna kasaan.

    En tiedä kuinka tarkkaa tietoa ja mihin tarviisit. Mutta ei siellä näyttäisi ainakaan virtauksia olevan kovin hyvin ajateltu..
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  19. #19
    Lainaa (Foto @ Huhti. 12 2005,16:02) kirjoitti
    BTW, Onkos sulla kuvaa, miten onnistui sulla ja vieläkö pyörä toimii..? *
    Kuvia putken päistä ja kiiltävästä vanteenreunasta

    http://album.fotosafe.com/altiapp....3396948

    http://album.fotosafe.com/altiapp....3398519

    http://album.fotosafe.com/altiapp....3398586
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  20. #20
    Hyvältä näyttää nuo putket. Jätit näemmä toisen niistä "suojapaloista" siitä päästä poies. Tai sit sulla on ollu erilainen kun mulla.

    Off-topiccia:
    Sattuu mulla olemaan myös tuo vanteiden kiillotusrojekti loppusuoralla. Teitkö gummit paikallaan?
    Itselläni onnistui muuten hyvin, mutta aivan vanteen reuna eli se viimenen parin millin levyinen (vanteen keskustasta ulospäin) reuna siinä kumin vieressä on jäänyt laikukkaaksi eli osa maalista on lähtenyt ja osa ei. Olin siinä vähän varovainen sen maalinpoistotöhnän kanssa, ettei kumeille käy köpelösti. Onko sulla sekin lähteny nätisti? Mietin, että olisko se niin pieni kauneusvirhe, että tokko sitä kukaan huomaa.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  21. #21
    Lainaa (Foto @ Huhti. 14 2005,15:08) kirjoitti
    Hyvältä näyttää nuo putket. Jätit näemmä toisen niistä "suojapaloista" siitä päästä poies. Tai sit sulla on ollu erilainen kun mulla.

    Off-topiccia:
    Sattuu mulla olemaan myös tuo vanteiden kiillotusrojekti loppusuoralla. Teitkö gummit paikallaan?
    Itselläni onnistui muuten hyvin, mutta aivan vanteen reuna eli se viimenen parin millin levyinen (vanteen keskustasta ulospäin) reuna siinä kumin vieressä on jäänyt laikukkaaksi eli osa maalista on lähtenyt ja osa ei. Olin siinä vähän varovainen sen maalinpoistotöhnän kanssa, ettei kumeille käy köpelösti. Onko sulla sekin lähteny nätisti? Mietin, että olisko se niin pieni kauneusvirhe, että tokko sitä kukaan huomaa.
    Kyllä ne läpyskät on kummatkin paikallaan, hankasin vain niistäkin maalit pois niin se sauma ei tahdo näkyä tossa kuvassa. Kiillotin vanteet kummit paikallaan ja se reuna on osittain maalin peitossa vieläkin ja saa ollakkin.
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  22. #22
    Onko Foto:lla tai jollain muulla jo jonkinlaista näyttöä tuon orkkis-modifikaation toimivuudesta muuten kuin äänten lisääjänä? Löytyykö dataa mahdollisesti joltain saksalaisten tai engelsmannien foorumilta?

    Virittäminenhän on perinteisesti onnistunut jos tehot laskevat vain 20% mutta jos tällä kertaa... *

    Jos tälläisen putkirempan jälkeen asennuttaa sen paremman filtterin ja suuttimet, mikä firma pk-seudulla säätää koneen sitten kondikseen (ja asentaa suuttimetkin)?
    Power is nothing without mojo!
  23. #23
    Tekasin tossa joutessani tollasen...

    toi uus ulostulo on 10mm alkuperästä isompi ois varmaan voinu olla ainaki toisenmokoman isompi.
    Tietäs vähän paremmin ton rakenteen nii vois laikala nykästä vähän lyhkäsemmäks. Onhan siinä jakajapöntössäki sen verran vaimennusta että melkeen riittäs seki...
    Yamaha XJR 1300 sp
  24. #24
    Lainaa (makemich @ Elo. 08 2005,11:29) kirjoitti
    Onko Foto:lla tai jollain muulla jo jonkinlaista näyttöä tuon orkkis-modifikaation toimivuudesta muuten kuin äänten lisääjänä? Löytyykö dataa mahdollisesti joltain saksalaisten tai engelsmannien foorumilta?

    Virittäminenhän on perinteisesti onnistunut jos tehot laskevat vain 20% mutta jos tällä kertaa...

    Jos tälläisen putkirempan jälkeen asennuttaa sen paremman filtterin ja suuttimet, mikä firma pk-seudulla säätää koneen sitten kondikseen (ja asentaa suuttimetkin)?
    Kirjoitin tästä muistaakseni söhmiin viime syksynä, sieltä voi etsiä mutta tässä yhteenveto:

    Pelkkä putkien avarrus (palikat tilattu Meissner Mechanikilta, maksoi jotain 50 € ja asennus erittäin helppo, kuten aiemmin todettu): takarenkaalta (muistaakseni) 101 hp. Täysin vakiona ei penkitetty, mutta Korpiahon mukaan ovat antaneet 97-98 hp. Ajelin pari viikkoa tällaisena, ja selvä muutos aiempaan oli kaasulla keuliminen, vaikka perää olikin nostettu. Äänet toki parani myös, madaltui sopivasti, ei kuitenkaan liiaksi koventuneet. Kuulosti oikeastaan juuri siltä kuin 1300 rivinelarin pitääkin. Korpiaholla sitten soviteltiin kurkkuja ja laitettiin säädöt kohdalleen (Dynojet + BMC) ja tuloksena 115 rwhp. Ja tämän eron todella huomasi, naama virneessä sai ajella. Dynokäyrä saattaa löytyä jostain, katsotaan. Joka tapauksessa ehdottomasti hintansa arvoinen modaus. Varsinkin kun Korpiahon mukaan Akran kokoputkistolla on saatu n. 120 hp muuten vastaavalla setillä.

    Tuossa kuva miltä näyttää putki:
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....ccf.jpg
    Niin, ja tarjotkaa nyt jotain niistä korotuspalikoista.
  25. #25
    Lainaa (Jori @ Elo. 08 2005,18:47) kirjoitti
    Kirjoitin tästä muistaakseni söhmiin viime syksynä, sieltä voi etsiä mutta tässä yhteenveto:
    Grazie, tälläistä tietoa juuri etsin! * Dynokäyrä olis kiva yllätys... *

    Mihin tuo "söhmiin" viittaa?
    Power is nothing without mojo!
  26. #26
    Lainaa (makemich @ Elo. 08 2005,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Jori @ Elo. 08 2005,18:47) kirjoitti
    Kirjoitin tästä muistaakseni söhmiin viime syksynä, sieltä voi etsiä mutta tässä yhteenveto:
    Grazie, tälläistä tietoa juuri etsin! Dynokäyrä olis kiva yllätys...

    Mihin tuo "söhmiin" viittaa?
    Dynokäkkyrä löytyi. Alakierroksilla käyrä näyttää oudolta molemmissa tapauksissa, mutta tulkitsen sen artefaktaksi. Kyllä se veti lineaarisesti ja voimalla parista tonnista alkaen:
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....742.jpg

    Ilmanputsarin koteloa ovat jotkut modailleet lisäksi, sitten on tietty kansityöt ja nokkien vaihdot... Olisi mielenkiintoista tietää mitä se kollektorimodaus teettää. Tosin itsellä vaihtui sitten pyörä, juuri ennenkuin homma olisi lähtenyt täysin käsistä.

    'Söhmin' faqqi:
    http://www.bajahill.net/s-h-m-FAQ.html
  27. #27
    Tuosta kollektorista sen verran että ei siellä oo ko ohuita lätkiä sisällä varmaankin vaan kasausta helpottamassa ja pohjassa on noin puolen sentin teräsvillakerros. (porasin labdale paikan)
    Meni vähän turhan rikkaalle kun nosti neulan ylimään asentoon ja kolme kirrosta seosruuveja auki.
    Mut käyllä pelittää paremmin...
    Yamaha XJR 1300 sp
  28. #28
    Lainaa (ssi @ Elo. 08 2005,13:05) kirjoitti
    toi uus ulostulo on 10mm alkuperästä isompi ois varmaan voinu olla ainaki toisenmokoman isompi.
    Tietäs vähän paremmin ton rakenteen nii vois laikala nykästä vähän lyhkäsemmäks. Onhan siinä jakajapöntössäki sen verran vaimennusta että melkeen riittäs seki...
    Siellä m-m:n sivuilla on noita eri halkaisijoita. Perusvirityksessä ainakin uuden loppupillin tilavuus on sama kuin alkuperäisen. Joskus löysin netistä joltain brittisivulta halkileikkauskuvan pöntöstä, mutta linkki on hukassa. Googlella varmasti löytyy. Mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole, tuossa aiemmin postaamassani kuvassakin näkyy röörin alalaidassa vaimentimen sisällä pilkottavan reikä, josta pakokaasu tulee, ja ylälaidassa ylemmästä vaimenninkammiosta tuleva reikä, johon siis alkuperäinen loppupilli menee. Sivuilla on sitten reiät joista kaasu siirtyy takakammiosta ylempään kammioon. Lyhyemmällä ja paksummalla loppupillillä vain ohitetaan tuo ylempi kammio, ja kaasut tulee melko suoraan vaimentimen alaosaa pitkin takakammioon ja siitä ulos. Hienosti selitetty, mutta etsikää se kuva jos kiinnostaa.
  29. #29
    Lainaa (Jori @ Elo. 08 2005,18:47) kirjoitti
    palikat tilattu Meissner Mechanikilta, maksoi jotain 50 €...
    Hmm, onko sulla heittää linkkiä heidän sivuilleen? Taitaa mennä liian hankalaksi oikean rosteriputken etsiminen jos tohon hintaan saa valmiina...
    Power is nothing without mojo!
  30.  
  31. #30
    Meissner

    (aika edullinen silti...47euroo)

    Düsen saitti hyvä lähde: Düse



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen