Tässä artikkeli.
Hyvähän tuo onkin.
Dixi et animam levavi
Kyllä kai sitä "tollakin" ajelisi?(paremman puutteessa)
![]()
Kertokaas, te jotka moisen laitteen omistatte, mikä on totuus tuon vehkeen toimintasääteestä? Kuinka tiuhaan pitää päästä tankille?
Minua tuollainen kyykkyyn vivahtava mutta kuitenkin pidemmälle matkoille soveltuva vekotin tavallaan houkuttelee, mutta jos toimintasäde on alle 300 kilsaa kuten joissain lähteissä on peloteltu, niin sitten voisin yhtä hyvin ostaa Buellin![]()
Itse omistan R mallin, ja luulis että S:llä pääsis pienemmän ilmanvastuksen takia pidemmälle. R näyttää sellaista 350 km yleensä kun itse menen tankille. Ja tämä on seka-ajoa...
Beta 350 RR -11 enskahärveli
R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)
GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)
R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)
K1200R -05 (myyty -06)
CBR600F -90 (myyty -04)
Jostain syystä mulla on yksin ajettaessa huomattavasti kovempi bensan kulutus kuin kaksin ajaessa...
Mutta siis esim. kaksin ajettaessa maantiellä kulutus on ollut luokkaa 5,3 - 5,5 litraa sadalla. Tankin ollessa täynnä tuolla pystyy ajamaan suurin piirtein sen 300 kilometriä ennen kuin mennään varatankille. Lähtökohtaisesti tuota ei ole suunniteltukaan sellaiseen LT-tyyppiseen "ajan 700 kilometriä pysähtymättä" kurvailuun, mutta kyllä tuollakin pitkälle pääsee...
- Rajatonta Voimaa! -
Hieno mopo... Olen hinannut tuollaistakin...!!!![]()
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200