Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Onko kellään tietoa /dynotehoja tuosta jammun mt-o1:stä tuon stage 2:n kanssa?Onko vertailupohjaa tehoissa/tuntumassa tuohon buellin xb12R:ään?
    Mitään omaa tietoahan mulla ei ole, mutta tuoreimmassa (20/2005) Motorradissa olivat koeajaneet stage 3 -setin. Vakiosta oli irronnut 68.1kW (93hv) @ 4700rpm ja 151Nm @ 3900rpm, stage 3 -viilatusta taas 63.2kW (100hv) @ 5100rpm ja 152Nm @ 3700rpm. Käyrätkin siinä jutussa olisi, mutta ei nyt taivu muuttamaan niitä biteiksi. Tuskin se kakkonen tuota enempää puhaltaa.

Ei kai tuota möhköfanttia voi oikein buelleihin verrata, aika eri meininki kuitenkin.
    Oon koeajanut tuota MT-01:stä tuolla stage2 paketilla varustettuna. Mukavan tukeva ja varsinkin väännökäs laite! Ja soundit akroista kohillaan...

Samoin oon kokeillut buellia pikkukoneella eli xb9r:ää. Niin kuin ajf tuossa jo totesi niin varsin erilaisia vehkeitä ovat. Buell on käsittämättömän ketterä ja hauska ja isommalla koneella varmasti vielä paljon hauskempi! Teho tuntuis ainakin paperilla olevan aika lähellä samaa, mutta sen minkä MT-01 voittaa väännössä se menettää painossa. Mielestäni Yammu on lähempänä sporttista cruiseria(pesten varmasti kaikki tuon lajin edustajat mutkasella tiellä...) ja Buell enempi puhdasverinen sporttipyörä.

BTW. Jos nuo Motorradin mitatut tehot pitävät paikkansa, niin aika helvetin kalliita hevosvoimia tuolla stage3 paketilla saa! Käsittääkseni nuo Yammun viripaketit ovat aika arvokkaita...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 24 2005,15:43) kirjoitti
    Oon koeajanut tuota MT-01:stä tuolla stage2 paketilla varustettuna. Mukavan tukeva ja varsinkin väännökäs laite! Ja soundit akroista kohillaan...

Samoin oon kokeillut buellia pikkukoneella eli xb9r:ää. Niin kuin ajf tuossa jo totesi niin varsin erilaisia vehkeitä ovat. Buell on käsittämättömän ketterä ja hauska ja isommalla koneella varmasti vielä paljon hauskempi! Teho tuntuis ainakin paperilla olevan aika lähellä samaa, mutta sen minkä MT-01 voittaa väännössä se menettää painossa. Mielestäni Yammu on lähempänä sporttista cruiseria(pesten varmasti kaikki tuon lajin edustajat mutkasella tiellä...) ja Buell enempi puhdasverinen sporttipyörä.

BTW. Jos nuo Motorradin mitatut tehot pitävät paikkansa, niin aika helvetin kalliita hevosvoimia tuolla stage3 paketilla saa! Käsittääkseni nuo Yammun viripaketit ovat aika arvokkaita...
    Ei voi pitää paikkaansa noin pienet tehonnousut. Tuollainen nousu tulee normaalisti kun vaihtaa vaimentimet.

Tuossa tulee kuitenkin vaikka mitä; korkeapuristeisemmat männät, rajummat nokat, kokoputkisto, uusi ECU jne:
    http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso....d=31274

Joku 20hp luulis irtoavan noilla kilkkeillä ihan vähintään, ja saman verran vääntö lisää.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Oisko mahdollista että toinen on kampuralta ja toi viripaketin hepat taas takapyörältä. Selittäs jonkin verran mietoa tehon nousua.

Arlen who?
    Samaa mieltä oon Tylyttäjän kanssa. Kyllähän tuolla stage3 paketilla pitäis tehon huomattavasti paremmin nousta... Mitähän jos tuossa testissä onkin ollut stage1 paketti?
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Kyllä siinä oli ihan stage 3:n hinnat ja muutenkin listattu mitä palikkaa menee vaihtoon. Se käyrä oli vielä melkoisesti huonompi (ainakin mun silmissä) kuin mitä noi numerot antaisi ymmärtää, kun alimmilla kierroksilla oli kadonnut melkoinen annos vääntöä.

Näillä näkymin saan ens viikolla hyppysiini taas ko. lehdykän, pitänee suorittaa kameralla pieni "skannaus"...
    Lainaa (ajf @ Syys. 24 2005,18:27) kirjoitti
    Kyllä siinä oli ihan stage 3:n hinnat ja muutenkin listattu mitä palikkaa menee vaihtoon. Se käyrä oli vielä melkoisesti huonompi (ainakin mun silmissä) kuin mitä noi numerot antaisi ymmärtää, kun alimmilla kierroksilla oli kadonnut melkoinen annos vääntöä.

Näillä näkymin saan ens viikolla hyppysiini taas ko. lehdykän, pitänee suorittaa kameralla pieni "skannaus"...
    Se on varmaan sitten yhtä luotettava testi, kuin tämä K5 Gixxerin saksalainen sliparitesti... Siinä huonoimman ja parhaan sliparin ero oli yli 20hp * Uskokoon ken haluaa..

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Stage II ois jotain sadan hepan tietämissä, mutta stage kolme parikythummaa enemmän tms.Eli varsin pieni muutos sinänsä tehoon...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Eikö noin suureen pannuun saa heppoja enempää?neliventtiilikannet ja kaikki. Kierroksia pitäisi saada lisää. Kestääkö alakerta?
    Lainaa (mikkey @ Syys. 25 2005,16:37) kirjoitti
    Eikö noin suureen pannuun saa heppoja enempää?neliventtiilikannet ja kaikki. Kierroksia pitäisi saada lisää. Kestääkö alakerta?
    Siinäpä se, kun ei kierrä.. Teho kun on (Vääntö x Kierrokset)/7121.

Noilla stage 3:n rajummilla nokilla luulis kiertävän jonkin verran enemmän, mutta ei lähellekään tarpeeks että sieltä tulis oikeesti tehoa.

Liian pitkä isku tuossa koneessa on jos halutaan tehoa hakea. Vääntöä löytyy, mutta siihen se jää.

Kato suosiolla lyhytiskuisempia koneita jos tehoa haluat.

12.  
    Noh, tulipa käytyä kattomassa toistamiseen ko. lehdykkää ja suoritettua "skannausta" kameralla.

Loppu juttu sitten täältä:
    Linkki

Kun en ole mt-01:stä hommaamassa niin en jaksa ruveta saksallani vänkäämään mitä tuossa tarkalleen ottaen halutaan sanoa tai muutenkaan jaaritella että onko teutoonit osanneet penkittää kunnolla, tulkitkaa ihan itse...