Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    siis onko ääniin vaikutusta jos veistäis simmonsin pöntöt alkuperäisten tilalle kun nuo melupöntöt on niin sika hintasia ... kokeilu kohteena olisi fj1200:nen ... jotkut vaan on maininnut että moottoripyörissä niitä nähty ois.
    Näillä mennään mitä on saatu !
    On mulla XJR:ssä ollu, ne oli hyvät mörinät mutta ei kai liika äänekkäät paitsi kovemmin kiihdytellessä...

Ja kai ne muutenkin passasvat, ihan hyvän lopputuloksen sai suutinsarjan ja kahden Simonsin vaimentimen kanssa. Ne oli semmosset pienet joissa oli 80 mm halkaisija keskiosassa, kartiot ja suora halkaisijaltaan kakstuumanen päätyosa kummassakin päässä. Idean sain kaverilta jolla oli semmonen autonvaimennin-Simons Kawasakissaan 4-1 sarjan jatkeena. Sekin oli hyvä, varsinkin kun ajatteli mitä muut maksaa merkkislipareista...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Olihan mulla tommosesta värkätty ja hyvin se pörisi.
    TL1000R
    OK ja kiitokset ...... ja eiku motonettiin.....
    Ja mullahan oli ne xjrrrröyhin vanhan pömpelit viime kesän.
    Pomo tiesi laittaa auton käymään hyvissä ajoin, kun kuuli, että oon tulossa, vaikka koitin reippaasti ajaa. Muahan toi ei sinäänsä haitannut, mutta naapurit ei oikein kai tykännyt, kun viideltä lähdin pihasta duuniin päin. Ei ne pahaa ääntä pidä, jos ei kierroksia nosta yli 4 tonnin...
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
    Voisinhan mä noikin pömpelit myydä, ihan bolt-on sarja, kun vaan ensin korotat perää 10 cm, muutat tankin takakiinnikkeiden paikkaa, lyhennät penkkiä 3cm, siirrät takajarrun sylinteriä ja vaihdat jarruletkun.

http://users.evtek.fi/~k0301393/putket.html
    Ja loud pipes saves...

Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
    Lainaa (FunJam @ Syys. 28 2005,16:23) kirjoitti
    Voisinhan mä noikin pömpelit myydä, ihan bolt-on sarja, kun vaan ensin korotat perää 10 cm, muutat tankin takakiinnikkeiden paikkaa, lyhennät penkkiä 3cm, siirrät takajarrun sylinteriä ja vaihdat jarruletkun.

http://users.evtek.fi/~k0301393/putket.html
    Ja loud pipes saves...
    jaa että myydä .... mutta kun ei ole paikkaa ja aikaa tehdä tuota niinsanottua esivalmistelua.....
    Mulkyl oli kanssa toissa kesänä Simons-vaimennin 4-1 putken jatkona, koko kesän toimi hyvin, äänet asialliset, paitsi silloin kun kurnutti kakspäällä torvi auki, mutta kaikki tarvikepöntöthän mölisee. Se oli tosi halpa, itse maksoin muistaakseni 33 €.
    FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone
    Lainaa (AnteroP @ Syys. 30 2005,19:42) kirjoitti
    Mulkyl oli kanssa toissa kesänä Simons-vaimennin 4-1 putken jatkona, koko kesän toimi hyvin, äänet asialliset, paitsi silloin kun kurnutti kakspäällä torvi auki, mutta kaikki tarvikepöntöthän mölisee. Se oli tosi halpa, itse maksoin muistaakseni 33 €.
    itellä tarkoitus tehdä 4-2 jos löytyy paikka missä veistää....
  10.  
    Ite nappasin vanhasta kaikkensa antaneesta laserin K2 pöntöstä päätylaipat ja hitsailin ne siihen autovaimentimeen. Ne yhteet kai on äkkiseltään hankalimmat tehdä mutta siellä motonetissä oli aika hyvä valikoima erilaisia supistusholkkeja ym. Helpompi tehdä jos vanhat pöntöt on ihan vainaat, voi ottaa niistä osia. Mutta tällä menetelmällä saa kyllä hinta-laatusuhteeltaan ihan loistavat änkkärit, mielestäni.. *
    FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone