Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Olen lukenut ristii rastiin nettiä, mutta vieläkin askarruttaa pari juttua noista suuttimista:
    Eli mulla on isossa Banditissa (-03) Bmc:n suodatin, modattu suodatinboxi ja Acran 4-1 kokoputkisto. Nyt oon viemässä pyörää penkkiin, mutta ne suuttimet! Toinen liike sanoi, että vaihda suuttimet itse valmiiksi niin jää yksi kaasarien vekslaus väliin. Toinen sanoo, että katotaan penkissä tarviiko suuttimiin koskea..
    Mutta muiden moottorivälineiden kanssa puuhailleena en voi käsittää, että pari suutinta, neulaa ja jousta voi maksaa n.130e!! Eli onko pakko ostaa tollasta satsia (Factory, Dynojet tms)? Eikö ne irtosuuttimet aja saman asian? Asiantunteva penkittäjä osaa?
    Mitä noissa sarjoissa on sisältönä, mistä ukot noissa firmoissa tietää mitkä suuttimet menee mihinkin pyörään?
    Niin ja pystyykö joku guru jo noilla ^ tiedoilla haarukoimaan suutinten kokoa mun pyörään?

Kerroppa vielä miten airbox on modattu??
    on sulla nyt vakio suuttimet?

nm en oo ikinä suutisarjaa ostanu

Onko kellään tietoa näistä:
    Holeshot K&N
    Oval K&N

Väittävät saaneensa 2001+ malliset toimimaan noilla hyvin.
    Löytyy myös vanhempiin sarjoja.

-Andyboy
    -Bandit 1200
    Lainaa (Tuomas @ Syys. 22 2005,22:43) kirjoitti
    Kerroppa vielä miten airbox on modattu??
    on sulla nyt vakio suuttimet?

nm en oo ikinä suutisarjaa ostanu

Porasin siihen sen tuumasen reiän ja poistin kumin. Suuttimet on vakiot.
    J
    Porasin boxiin tuumasen reiän ja poistin kumin. Suuttimet on vakiot (vielä).

Toi Andyn linkin Holeshotti ei vaikuta pahalta tehdä itsekkään..
    J

mahtaa olla aika laihalla nytten... tuol on jotain suuntaa antavaa ite en kyllä saanu toimimaan mutta... oli kyllä neuloissakin häikkää (factory) http://hometown.aol.com/ffastcbr/banditfaq.htm
    mielummin pikkasen liika ku liian vähän_
    (sopii aika moneen juttuun
    Lainaa (pekurides @ Syys. 24 2005,11:31) kirjoitti
    mahtaa olla aika laihalla nytten... tuol on jotain suuntaa antavaa ite en kyllä saanu toimimaan mutta... oli kyllä neuloissakin häikkää (factory) http://hometown.aol.com/ffastcbr/banditfaq.htm
    Kiitos! Onhan toikin tuttu sivusto, mites ei oo sattunu silmään tuo taulukko!

No sitten jatkoa: Mistä irtosuuttimia ja noita shimmilevyjä?

Muutokset on tehty vasta nyt syksyllä kun ei tuo pyöräkään oo ajossa. Ajattelin penkittää nyt, ettei tarvii sitten keväällä jonottaa
    J
    irtosuuttimia saa luultavasti jokasesta mopokaupasta, hinnasta en tiedä mutta mutta, kyselemällä selviää
    Pieru kertoo paskan laadun
    Mulla -04:ssa akran putken ja 1" reijän kanssa 110 suuttimet..
    Muisti on kyllä huono nykyään kun en oo ihan varma vaihdoinko 108 siihen... mut sulla on se suodatin mikä muuttaa tilanteen. shimmeillä siellä amerikan sivustoilla tarkoitetaan sitä että jenkki malleissa ei ole säädettäviä neuloja ja he joutuvat laittamaan pieniä prikkoja nostaakseen niitä...
  9.  
    Lainaa (Tuomas @ Syys. 24 2005,23:19) kirjoitti
    Mulla -04:ssa akran putken ja 1" reijän kanssa 110 suuttimet..
    Muisti on kyllä huono nykyään kun en oo ihan varma vaihdoinko 108 siihen... mut sulla on se suodatin mikä muuttaa tilanteen. shimmeillä siellä amerikan sivustoilla tarkoitetaan sitä että jenkki malleissa ei ole säädettäviä neuloja ja he joutuvat laittamaan pieniä prikkoja nostaakseen niitä...
    Siis euroopan versiossa olis säädettävät neulat? Korjausoppaasta katselin ettei olis....?

J