Ajatuksena oli tehdä VTR F:stä jonkin sortin fighteri,mutta heti jo katteiden poiston jälkeen rupesi tökkimään!
Nuo molemmin puoleiset syylärit näyttivät rumuudensa
Eli ne pitäis saaha pois ja laittaa yks esim.tällätavalla;
http://www.abercon.co.uk/~neilr....38&y=53
Mutta tuo ei taida olla ihan yksinkertainen operaatio saada syyläri mahtumaan tonne ja vielä sillain,et ohjauskin toimisi kunnolla..
Mutta itse kysymykseen! Riittääkö yhdessä syylärissä tehot?
Kun alunperin on suunniteltu tarvittavan kahta...
Ei ne nyt niin pahat ole ne syylärit siinä sivuissa. Ei oo ainakaan niin massakamaa.
Toi kyllä käsittääkseni tarttee aika paljon jäähdytystehoa, ylikuumenee muuten aika helposti kaupunkiajossa.
Tosta kyllä varmasti saa aika munakkaan faitterin, on se ihan hauska aihio![]()
Minustakin kandeis säilyttää ne syylärit siinä sivuilla. Tekee heti vähän erillaisen nääs... Varmaan on ihan hyvä faitterin aihio tuollanen.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Pidä ne siinä sivulla vaan! Tee jostain ilmanohjaimet niille että ovat hieman piilossa... Jotain tämän tyylistä.
Pain is just weakness leaving the body
olipas ruman näkösiä härpäkkeitä,piti firebladestakin tehdä tollanen ruohonleikkuri![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Jätä vaan syylärit vakiopaikoille, kyllä tää ainakin on mun mielestä ihan härskin näkönen *![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
Pöh, järjen käyttö sallittua... Tuo (edit: ylimmän) linkin versio on kyllä toteutukseltaan ruma.
Kyllähän se yksikin riittää. Kyse on vaan pinta-alasta ja ilmanvaihdosta. Onkos tuossa originaalissa ollenkaan puhaltimia?
Tuli mieleen, että jos heittäisi syylärin takakehikon alle. Tuollaisessa pamppers-versiossa ei välttämättä ole matkustajan paikkaa kun yleensä näyttää, että joku on törmänny takaapäin aika reilulla vauhdilla. *
Sinne penkin alle syyläri ja puhallin piiloon sekä sivukatteisiin tai muualle ilmanottoreikiä niin V2:n olisi aika komean näköinen?
Tai jos jättää orggikset jäähdyttimet sivuille, niin voihan ne olla ihan erikoisen/hyvän näköiset. Maalaa vaikka mustaksi rungon kanssa?
Huono tie, parempi mieli
Ööö...eikö jäähdytys kärsis vähän turhan radikaalisti jos syylärit siirtää edestä jonnekin muualle? Ilmavirtahan hoitaa suurimman osan viilentämisestä eikä suinkaan pelkkä syylärin neste... Tai jos pilkkua viilaa niin ajoviimahan jäähdyttää sen nesteen.
Kaks sylinteriä, kaks putkea ja miksei silloin myös kaks syyläriä..anna olla vaan paikoillaan..![]()
![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Niin on, kaikissa kaksisylinterisissä on kaksi erillistä jäähdytintä... *(Kisu @ Syys. 23 2005,23:15) kirjoitti
Kyllähän se ajoviima on iso osa ilman vaihtuvuutta, mutta eiköhän se ole toteutettavissa muutenkin, jos vain haluaa?
Huono tie, parempi mieli
Joo kommentit on ollu jokka veturia on käyny kattomasa,et jätä vaan nuo syylärit tolleen. Vitut oon sanonu joka kerta.
Ne tulee jotenki liian eteen,törröttävät rumasti,muttei niitä voi taakse päinkään laittaa...
Vois tieten kokeilla lasikuidusta väsätä syyläreille "katteet",mut eipäilen...
Tässä yks esimerkki mitä musta saa aikaan.Hyvä,muttei täydellinen http://www.missile-customs.de/dd4.jpg
Tässä ois se mihin pyritään; http://www.vtr1000.de/galerie/album156/aaa
Käytäntöhän se sitten näyttää,et nouseeko lämmöt vai ei...
-Triumph-
Onpahan kammottavan näkönen katiska!!(sebbo @ Syys. 24 2005,13:43) kirjoitti
Parasta tossa on tietty alkuperäsen kannalta se, ettei todellakaan osaa yhdistää siihen upeeseen pyörään, joka on noin raiskattu![]()
(R@gdoll @ Syys. 23 2005,23:09) kirjoitti
(sebbo @ Syys. 24 2005,13:43) kirjoitti
Miten sattuikaan... aika omaperäistä?
Huono tie, parempi mieli
joo,ei kyllä mene minunkaan jakeluun toi pyörien säälimätön hyväksikäyttö (lue raiskaus).mulla nousee aina vihat päälle kun joku pelle tulee mulle selittelemään kuinka mun firebladesta saisi niin hienon fightterin... ei saa,eikä siitä tule.
Sitten mua huvittaa kun sällit pistää kauheesti rahaa härpäkkeisiinsä ja sitten ihmettelevät kun ei kukaan maksa niistä markkina-arvon mukaista hintaano kuka nyt perkele tollasta kehtaa ostaa???
![]()
Jees,nyt voitte taas ampua minut!
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Noh, pyörien rakentelu on osa harrastusta. Makuja on katsos monenlaisia ja jotkut tykkää rakentaa pyörästään omanlaisensa.(666F @ Syys. 26 2005,23:49) kirjoitti
Ite olen ettimässä -92 -> 94 bleidiä fighter aihioksi. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.![]()
Life is too short to drink cheap beer.
Veikkaan että syy kahteen syyläriin on ollut se että molempien sylintereiden lämpötila olisi lähes sama. Eli kone pitää säätää sen jälkeen kun siirrytään yhteen syyläriin.(sebbo @ Syys. 22 2005,15:17) kirjoitti
Huom.ko.aihe oli syylärit. Joten noissa kuvalinkkeissä halusin vain ja ainoastaan kiinnittää huomionne niihin.
(sebbo @ Syys. 24 2005,13:43)
Tässä ois se mihin pyritään; http://www.vtr1000.de/galerie/album156/aaa
Joten tarkoitin vain ja ainoastaan,että pyrkimykseni olisi toteuttaa jäähdytys samalla tavalla...
Halusin vaan korjata kun rupes vaivaan
P.S. Ko.pyörä on muuten aivan vitun ruma,mut ei alkuperäinen F mikään helmi ole itsekkään toisin kuin SPt![]()
-Triumph-
Eli jo omista linkeistä näet, että on mahdollista toteuttaa yhdelläkin. Kyse on suurimmaksi osaksi vain pinta-alasta ja ilman vaihtuvuudeta (sekä ajotyylistä) esim. i/ö 1,1 l R-suskalla ei kauaa viitsi kaupunkiruuhkassa ajella. Eli eiköhän se onnistu yhdelläkin jäähdyttimellä.
Jos kovin pientä syyläriä meinaat pukata, niin lämpömittari on ainakin hyvä olla.
Huono tie, parempi mieli
Kyllä kai Dr.Philin pitäisi ymmärtää ettei makuasioista voi kiistellä, mutta ehkä sinä olet sittenkin joku halpa koipio...?(666F @ Syys. 26 2005,23:49) kirjoitti
No ei vaan, Raider/Twix-mainosta mukaillen minä olen sitä mieltä että hienosti rakennettu fighter on yksinkertaisesti niin kaunista katsottavaa ettei sanotuksi saa.
Vaikka Honda-foorumilla ollaankin, on kaunein näkemäni ilmestys tällä hetkellä Suzukin konseptimopo B-King, mutta sitä ei saa kaupan tiskiltä.
Ja tässä ryhmään kuuluvasti yksi hillitysti rakennettu fireblade-faitteri joka sopii ainakin meikäläisen makuun.
Se on kyllä totta että nykyään kaikki fighterit tuppaavat muistuttamaan toisiaan, mutta eipä noita siltikään ole tullut kaduilla vastaan liian useita. Täällä Keski-Suomessa hokasin viime kesän aikana 5 fighteria, eli kyllä niitä vielä mahtuu katukuvaan ainakin näillä leveyksillä. Tapahtumissa faittereita kyllä näkee, mutta ne ovatkin asia erikseen.
Ja jos samalta näyttäminen on syntiä, niin kyllä nuo nykyiset uudet muoviluodit ovat yhtä lailla syyllisiä kuin fighteritkin. ;-)
Make.
Edit: Pari typoa.
Ahaa, SOTAJUNA?kirjoitti
Aikalailla samoilla linjoilla minäkin. Liiallinen "faitterointi" kyllä sit lopulta pilaa koko vehkeen. Meinaan nyt lähinnä sitä peräosaston vetämistä överiksi... Mut hyvällä maulla ja suht maltillisella faitteroinnilla saadaan musta hienoimmat pyörät aikaseksi. Värityskään ei saa mun silmään olla liian räikee, joku retrotunnelma on kaunista...(kautium @ Loka. 07 2005,17:45) kirjoitti
Tekniikan pitää näkyä ja kuulua!!!
It´s better to die on your feet than live on your knees...