Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 53:sta
  1. #1
    Olen tässä vakaasti harkinnut pyörän tuomista sisälle talveksi, ja kiinnostais tietää, josko jollakin olis kokemusta kertoa, tuleeko asuntoon pahatkin hajuhaitat? Entä onko ilmennyt muita ongelmia? Esim. kotivakuutuksen suhteen...?
    -paljon tuli tehtyä oikeinkin-
  2. #2
    Tottakai prätkä pitää viedä sisälle talveks Ei se kyllä pahemmin dunkkaa, jos otat gasot veke ja annat haihtua päivän korkki auki pihalla ja sit tietysti peset sen jollain woimakkaalla liuottimella



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  3. #3
    Jep,eli tankki tyhjäksi ja joku tuppo putken päähän,kuulemma ei haise niin "selvästi" kämpässä.Mutta siihen hajuunkin tottuu muutamassa päivässä,näin olen kuullut sanottavan..Taitaa olla mullakin edessä tämä vaihtoehto ensi talvena,mikäli en löydä muuta paikkaa mopolle..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  4. #4
    Ja se on huomattavasti helpompi myydä ku voi sanoo että
    tätä yksilöö on pidetty kuin perheen jäsentä.Ja lätkästä
    vaikka kuva siinä kehiin säilytys tiloista,että kato vaikka
  5. #5
    Ja onha niit sit jotain sisäkäyttöön tarkotettuja vunderbaumeja, jos vähän tuoksahtaa.
    Voi ku mäkin saisin raijattua pyörän sisälle ni sehän ois ihan ehdoton vaihtoehto.
    Busa -03
  6. #6
    Mitähä muija sanois kun mopo tönöttäis tossa joku kerta kun hän töistä tulee. Kuitenkin kämppäki vaan ruhtinaalliset 26 neliöö mut kyllä nyt yks mopo mahtuu vielä
    Jeppistä
  7. #7
    Bensaletkut ja kaasarin tiivisteet kovettuu ilman bensoja aika tehokkaasti.. Siihen kannattaa varautua keväällä. Itse säilytin pari talvea pyörää olkkarissa tankki ja kaasarit irti. Pressun alta ei pahempia hajuhaittoja tullut.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  8. #8
    Onnistuu varmaan elokuvissa, ei parisuhteessa elävältä.

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  9. #9
    Jaha, lapset ei lue muita motoristisivuja. Jospa setä sitten vastaa

    On monenlaisia parisuhteita. Yhden naisosapuoli minulle viime messuilla kertoi, että siihen saakka meni hyvin, ku miehen kahdentoista mopon osat ei vielä ollu matkanneet kirjahyllyyn. Ihan hyvä nainen.

    On monta syytä pitää poikamiesboksia. Yks parhaista on, ettei mopo häiritse naista, eikä aiheuta mustasukkaisuutta.

    Oma mopo olohuoneessa on monen onnen tekijän summa. Heräteimpulssi voi aina johtaa siihen, että just ny tsekkaan, tartteeks ilmanputsari uusia, tai vaihtasko jarrunesteet, oliko niitä paloja vielä riittävästi, jne. On siis toinenkin syy nousta sohvalta, ku kaljan haku.

    Talvi voi olla onnellista, kriisitöntä aikaa. On kuullemma (Esson baarin tarinoissa) myös naisia, jotka kokeet mopot huonekaluina.

    Kämppä on paloeristetty alue, osasto. Kuka sanoo, ettei sielä voi pitää mopoa. Tuskin paloviranomainen…

    Jos jotain tuoksua tulee, sitä ei hakkaa, ku ehkä Opium tai Chanel 5 –jos asetelma on niille muuten edullinen
    ... jotain piti muistaa
  10. #10
    Poikamiehenä ollessa mulla oli mopo olohuoneessa,killotettuna ja pestynä oli kivaa katteltavaa talvi-iltoina Myös naisimmeiset olivat lääpällään ku mun luo jatkoille mentiin
    masasa
  11. #11
    Prätkä Flipperi Jukeboxi Biljardipöytä ja riittävä määrä erilaisia alkoholijuomia pitäisi kuulua jokaisen asunnon wakio warusteisiin...

    ..sitä lakia odotellessa saa mopotti paleltua pakkasessa tämänkin talven.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  12. #12
    Aiheeseen ehkä vähän liittyen - hyvin usein jo olen kertonut tämän olleen ainoan vaimoani huvittaneen prätkävitsin: ne kundit, jotka ovat säilyttäneet prätkäänsä olohuoneessaan, ovat poikkeuksetta ihmetelleet, miten se kerää pölyä niin että lähes viikottain on pitänyt sitä puunata...



    Jos huumori ei avaudu, niin resepti on selvä: kymmenen vuotta lisää parisuhdetta naisen kanssa!
  13. #13
    Joo toi PITÄÄ paikkansa,kromiosista tuli pölyt pyyhittyä tarpeen vaatiessa(eli päivittäin)kirjahyllystä ei koskaan
    masasa
  14. #14
    Kuvat kertovat enemmän kuin 1000 sanaa......

    (Rivitalokaksio 46,5 neliöö , ja hyvin mahduttiin olemaan........



    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  15. #15
    Näin meillä vähän aikaa keväällä -05. *
    Talveksi on onneksi tiedossa hieman isompi säilytyspaikka ja vieläpä lämmin sellainen. *

    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  16. #16
    onneks on lämmin varasto mihin kikottimen voi talveksi tyäntää
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  17. #17
    No asukaa itte 4:ssä kerroksessa eikä tääl oo hissiäkään!!!
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  18. #18

    Talvi -03-04

    Tankin ku tyhjentää, niin eipä se säilytys kämpillä ole ongelma.

    Suurin ongelmahan asiassa on se, että talvesta tulee toooosi pitkä, kun mopedia kahtelee pakosta joka päivä..

    Nykykämppä toisessa kerroksessa ilman isoa hissiä, niin eipä pääse mopo lämpimään..
    .ORG -kanava IRC:ssa - #moottoripyora @ IRCnet
  19. #19
    On porukalla oikee asenne pyöriin, jos mamma rupee natisemaan kun pyörä on olkkarissa niin...
    laitetaanko mamma sitten pihalle?



  20. #20
    Täytyy heti yrittää jos sopii ovista sisälle. On toi uusi laminaattikin niin ei renkaat likaannu.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
  21. #21
    Minunkin kultamuru puputtimeni sai alakerrasta talveksi oman makuuhuoneen... Oli siinä vierailla ihmettelemistä... Lisäksi isännän pyörä majaili kylmässä autotallissa, kun taas minä raahautin oman prätkän sisälle lämpimään... Tosi rakkautta...
  22. #22
    Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
    No niin, no
  23. #23
    Lainaa (Mopo @ Syys. 21 2005,09:51) kirjoitti
    Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
    ihmeen herkkänenäisiä sullakin...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  24. #24
    Lainaa (Mopo @ Syys. 21 2005,09:51) kirjoitti
    Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
    samaa vikaa tässäkin talossa, mutsi alko valittaan kun aloin purkaan ruokapöyvässä kaasutinta eikä antanu tuuva konetta sisään purettavaksi...
  25. #25
    Mulla oli pyörä viimetalven olohuoneessa. Ei meillä vaimokkeen kanssa pahemmin ongelmia ollut, no rungon kiillotuksesta aiheutuvasta metelistä se ei tykännyt
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  26. #26
    Minkä tähden se tankki pitäs tyhjentää? Tuoksuuko se liian voimakkaasti?
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

    - Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
  27. #27
    Bensan, homeen, paskan, röökin yms hajun eliminointiin on kätsy ja toimiva konsti. Helppo pitää naarasväki narisemattomana pitempään.
    Kliks
  28. #28
    Lainaa (canepazzo @ Syys. 21 2005,14:49) kirjoitti
    Bensan, homeen, paskan, röökin yms hajun eliminointiin on kätsy ja toimiva konsti. Helppo pitää naarasväki narisemattomana pitempään.
    Kliks
    Maksaako toi laite suunnilleen samanwerran kuin uusi talli mopolle
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  29. #29
    No jaa, eipä ne ihan ilmasiakaan oo, noi kaksioon tai kolmioon sopivat laitteet on kait muutaman huntin, pienemmät, yhden huoneen tai pienen yksiön putsaavia saa kait parilla sadalla.
  30.  
  31. #30
    hauskan näköistä kun prätkä on olohuoneessa
    ERRARE HUMANUM EST
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen