Tarkoituksena olisi hommata tulevan talven aikana otsikon mukainen pyörä ja kokemuksia tarvittaisiin. Joitain testejä olen netistä lukenut ja monissa on moitittu keskitehoalueen huonoutta ja moottorin luonnetta. Onko se oikeasti NIIN huono? Mietteitä kaivattaisiin myös ajoasennosta, mahdollisista vioista, matka-ajosta jne. Pyörä tulisi normaalikäyttöön...
Suzuki GSX-R750 -99
Jos normaalikäyttö pitää sisällään myös pitempää matka-ajoa, niin kyseisen pyörän ajoasento on mielestäni aivan liian kyykky moiseen, ainakin itselleni. Vaikka kokemuksia ei ole monesta pyörästä niin tuo oli kyllä kyykyin mitä olen ajanut. Lyhyen koeajan perusteella kone vaatii kierroksia kunnolla lähteäkseen vauhdikkaammin, kuten muutki 600:set yleensä. Mutta radalle ja lyhyemmille matkoille varmasti hyvä pyörä.
Osta mielummin samantien se 750. Paljon mukavampi ajaa kun ei tarvitse huudattaa aina.
Tjaa.. tuntuu se seiskapuolikaskin huutavan jatkuvasti![]()
Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
Ei se kierrättäminen haittaa, sehän on vain musiikkia korvilleMutta mietityttää vain nuo jutut noiden ensimmäisten gixxereiden moottorista. Eli onko se todellakin huono? Jos on, niin pitää kai siirtyä katselemaan noita 750 kuutioisia.
Suzuki GSX-R750 -99
Asiaan: Kuusatkun kone on tosiaan ihan kierroskone, pitkälti pelkkään ratakäyttöön. Menee mukavasti kun pitää jengat kympin paremmalla puolen.
750:ssä olisi kuitenkin vähän enemmän vääntö/tehoa, usd-keula ja muutenkin paremmin viripotentiaalia. Samoissa hinnoissa tuntuvat liikkuvan.
Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
Oon kanssa sitä mieltä että suoraan vaan 750, Vääntöä jäät kaipaamaan kuussatasessa![]()
Mulla oli joskus se 97 malli sen kone ei ollu niitä parhaita, ei vääntäny yhtään alhaalta. Ei auttanu vaikka oli kokoputkisto ja kaikki muut härpäkkeet kiinni! Seuraavalla omistajalla korkkas sitte suutinputket (rupes vuotamaan)? koko kaasari vaihtoon! 99 mallia parannettiin reilumman puoleisesti ja pitäisi olla jo ihan asia peli!
Fun is not a straight line
mites tuo -04 malli? jos sellasen hommais hondan kaveriksi tai vastaavan. radalle olisi tarkoitus suunnata jokunen kerta ja duunimatka/mutkapätkä kurvailuun. mielellään valmiiksi kipattu yksilö jos löytyy. a. halvempia b. ei v*tuttaisi niin jos radalla kippais tms.
Eiks yleensähän kokoputkisto nimenomaan syö pyörästä alavääntöä ?(Sebu @ Syys. 19 2005,20:48) kirjoitti
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
ota toi
Oletko Sebu vielä olemassa foorumilla? Mopedin tarina kuulostaa tutulta! Ilmoitteleppa itsestäsi, minun mopedi on juuri tuota vuosimallia, kokoputkella ja edellisen omistajan aikana kaasarit vaihdettu vuotavien suutinputkien vuoksi! Voisko olla sama?(Sebu @ Syys. 19 2005,20:48) kirjoitti
![]()
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs