Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Lainaa (Kiira @ Huhti. 24 2006,06:56) kirjoitti
    Lainaa (Moppe01 @ Huhti. 24 2006,06:25) kirjoitti
    Moro! Onko kukaan vaihtanut Varaderoon jäykempää takajousta, ittellä meinaan pohjaa 2 päällä jo hyvin pienissä montuissa vaikka säätö onkin jäykimmällä, asia ei sinänsä tullut yllätyksenä ku pyörää osti, negatiivisia huhuja olin kuullut jousituksen löysyydestä jo aiemmin. Elikkä mitä kannnattais harkita, Wp, Öhlins vai joku muu??
    Moi

Ota yhteyttä Jämsään Huolto- Kaksikko nimiseen firmaan. Kysy J-P:tä. Hän on tehnyt noihin Varaderon takaiskareihin jonkin asteisen korjauksen. *Kuulemma toimii sen jälkeen moitteetta.
    Tarkoitatko että virittelee alkuperäistä iskaria jotenkin
    Itse olen tota wp:ä ajatellut.......
    Reissut mielessä........
    Lainaa (kccot @ Huhti. 24 2006,07:16) kirjoitti
    Moro! Onko kukaan vaihtanut Varaderoon jäykempää takajousta, ittellä meinaan pohjaa 2 päällä jo hyvin pienissä montuissa vaikka säätö onkin jäykimmällä, asia ei sinänsä tullut yllätyksenä ku pyörää osti, negatiivisia huhuja olin kuullut jousituksen löysyydestä jo aiemmin. Elikkä mitä kannnattais harkita, Wp, Öhlins vai joku muu??
    Moi

Ota yhteyttä Jämsään Huolto- Kaksikko nimiseen firmaan. Kysy J-P:tä. Hän on tehnyt noihin Varaderon takaiskareihin jonkin asteisen korjauksen. *Kuulemma toimii sen jälkeen moitteetta.
    Jep. Juuri näin. J-P kuulemma laittaa jonkinlaisen holkin jousen alle, jolloin esijännitys saadaan oikean "säätöalueen" sisään.

Huolto Kaksikko
    Moi

morjens!!

itelläni on wp paikalla ja siihen vielä lisäksi sellainen asennuspala sen jousen alle, mikäli ei vieläkään piisaa!!!

olen ajanut tällä hetkellä tuolla pyörällä kokonaisuudessaan noin 800km, mutta en ole 2-päällä vielä testannut!

entinen omistaja oli tuon wp:n iskarin siihen laittanut, joten en tiiä ku ei ole kokemuksia alkuperäisestä, että minkälainen se on, mutta sen voin sanoa, että toi sininen wp;n jousi on todella hyvä ainakin mulle ku painan 105 kg eli on riittävän jämäkkä ja ei tarvi olla ku noin puolenvälin yli säädetty kireys, ni 1 päällä on tosi hyvä eikä lähe mutkissa perää vispaamaan!!
    honda rules
    Lainaa (Kiira @ Huhti. 24 2006,07:31) kirjoitti
    Moi

Jep. Juuri näin. J-P kuulemma laittaa jonkinlaisen holkin jousen alle, jolloin esijännitys saadaan oikean "säätöalueen" sisään.

Huolto Kaksikko
    juu, mulla on kyseinen holkki, mutta en tiedä mistä se on hommattu!!!

en ole sitä tarvinnut tosin kun on tuo wp:n jousi ja edellinenkin omistaja sanoi, että ei ole tarvinnut 2 päälläkään sitä laittaa ikään ku ton jousen vaihto!!!
    honda rules
    Lainaa (e-tappi @ Huhti. 16 2006,03:08) kirjoitti
    Lainaa (honda1000 @ Maalis. 23 2006,19:16) kirjoitti
    "mielenkiinnosta kysyisin sinulta siitä h.i.s.s ajonestosta, että vilkkuuko sulla siinä valo kun sammutat virran?? "
    Vara Teron ohjekirjasta löytyy selostusta H.I.S.S:n toiminnasta: Virran katkaisun jälkeen varoitusvalo aktivoituna 24 h, vilkkuu 2 s välein. Voidaan kytkeä pois toiminnasta kellon asetusnamiskasta.

Veturi palstalla oli siitä öljystä kirjoitusta, joten syötämme Terolle kymppi neljääkymmentä. Eipä kolahtele vaihteisto !
    moro!

juu, tiedän että tuossa 2003 mallissa ja siitä ylöspäin se h.i.s.s toimii niin, mutta eipä toimi mun pyörässä se valo silleen, joten ei sillä nyt mitään väliäkään oo, joten oletan että sitä ei ole 2001 mallisessa vielä mahdollisuutena!!!

honda rules
  6.  
    Lainaa (kccot @ Huhti. 09 2006,20:29) kirjoitti
    Lainaa (honda1000 @ Syys. 19 2005,23:17) kirjoitti
    Lainaa (kccot @ Syys. 18 2005,10:01) kirjoitti
    Hyvä peli se on ..itsellä 01 Varaeero ja erittäin onnellinen omistaja-
    03 ja uudemmissa 6 vaihdetta ja ruisku ja mittaristo ja etukate hiukan erillainen..

kyseisessä linkissä oma pyöräni

http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...er=kccoy&gid=0

siinä on myös edellinen enduroni TDM 850
    onko sulla muuten tuossa pyörässä normaali vai touring plexi, koska itelläni on paikalla normaalista madallettu versio ja se tuntuu ainakin aivan hyvältä, mutta en ole kerennyt vielä kokeilla toista plexiä!!!

mikä on hyvä!

tässä linkki mun pyörään!
    Jep mulla on MRA Tai joku sellaine en muista tarkkaan merkkiä.. siis asiaan .. se on säädettävä plexi

Mulla on hälyytin jossa käynnistyksen esto ja mun -01 :ssä ei ole sitä vakiona.

Tuulta tuntuu vähän vierastavan mutta ei kyllä tarvitse erikseen sitä tarkkailla sää ukolta.
    moi!

ihme juttu!!! kyllä mun tietääkseni kaikissa -01 malleissa pitäisi olla tuo ajonesto!?!? mut voipi olla jotta olen väärässä!!!

koska mulla se ainakin on!!
    honda rules
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12