(Kiira @ Huhti. 24 2006,06:56) kirjoitti
Tarkoitatko että virittelee alkuperäistä iskaria jotenkin
Itse olen tota wp:ä ajatellut.......
Reissut mielessä........
Jep. Juuri näin. J-P kuulemma laittaa jonkinlaisen holkin jousen alle, jolloin esijännitys saadaan oikean "säätöalueen" sisään.(kccot @ Huhti. 24 2006,07:16) kirjoitti
Huolto Kaksikko
morjens!!(kccot @ Huhti. 24 2006,07:16) kirjoitti
itelläni on wp paikalla ja siihen vielä lisäksi sellainen asennuspala sen jousen alle, mikäli ei vieläkään piisaa!!!
olen ajanut tällä hetkellä tuolla pyörällä kokonaisuudessaan noin 800km, mutta en ole 2-päällä vielä testannut!
entinen omistaja oli tuon wp:n iskarin siihen laittanut, joten en tiiä ku ei ole kokemuksia alkuperäisestä, että minkälainen se on, mutta sen voin sanoa, että toi sininen wp;n jousi on todella hyvä ainakin mulle ku painan 105 kg eli on riittävän jämäkkä ja ei tarvi olla ku noin puolenvälin yli säädetty kireys, ni 1 päällä on tosi hyvä eikä lähe mutkissa perää vispaamaan!!![]()
honda rules
juu, mulla on kyseinen holkki, mutta en tiedä mistä se on hommattu!!!(Kiira @ Huhti. 24 2006,07:31) kirjoitti
en ole sitä tarvinnut tosin kun on tuo wp:n jousi ja edellinenkin omistaja sanoi, että ei ole tarvinnut 2 päälläkään sitä laittaa ikään ku ton jousen vaihto!!!
honda rules
moro!(e-tappi @ Huhti. 16 2006,03:08) kirjoitti
juu, tiedän että tuossa 2003 mallissa ja siitä ylöspäin se h.i.s.s toimii niin, mutta eipä toimi mun pyörässä se valo silleen, joten ei sillä nyt mitään väliäkään oo, joten oletan että sitä ei ole 2001 mallisessa vielä mahdollisuutena!!!
![]()
honda rules
moi!(kccot @ Huhti. 09 2006,20:29) kirjoitti
ihme juttu!!! kyllä mun tietääkseni kaikissa -01 malleissa pitäisi olla tuo ajonesto!?!? mut voipi olla jotta olen väärässä!!!
koska mulla se ainakin on!!![]()
honda rules