Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
  1. #1
    Kaivattu (?) S2R 1000 malli tulee sitten ensi vuonna. Tätähän on huhuttu jo jonkun aikaa.

    Lisätietoja http://www.ducati.com/

    EDIT:
    SR RANGE EXTENDED WITH LAUNCH OF NEW MONSTER S2R 1000 *
    *
    In the beginning there was the S4R: powerful, aggressive, original, extreme - a true Superbike in every sense. The S4R was a new, up-to-date interpretation of the Monster, the ultimate naked bike, a product of Ducati ingenuity and intuition, and the bike which gave birth to a whole new trend.

    The success of the Monster S4R has led to the birth of the S2R. The S2R Monster is a more easy-going, less intimidating model with a strong 800 cc engine, but it still shares the same aggressive, exclusive look that has made the S4R the benchmark for style and technology. With its launch in 2005, the S2R immediately conquered a major share of the market.

    In the forthcoming Model Year 2006, Ducati has decided to further extend the SR range with the addition of a new Monster S2R equipped with the 1000 DS power plant, the latest evolution of the air-cooled L-twin made in Borgo Panigale.

    With its clean, pared-down lines, the Monster S2R 1000 maintains all the styling and functional features of the SR family. The twin vertically stacked silencers mounted on the right side and the single-sided swingarm in aluminium alloy distinguish the Monster SR from the rest of the competition.

    The new Monster S2R 1000 will take its place between the agile S2R 800 and the extreme power of the 4-valve S4R. The S2R 1000 boasts outstanding rideability and scintillating performance thanks to the reliable and powerful 1000 Dual Spark engine already used on other successful models in the Ducati range.

    The signature frame and running gear which distinguished the Monster SR family has been applied to the Monster S2R 1000. As for the suspension, the S2R 1000 features a fully-adjustable Showa upside-down fork that allows you to adapt the riding characteristics of the bike to suit different road conditions and your own particular riding style, thus increasing comfort and riding pleasure. The rear suspension is progressive and adjustable with a Sachs single shock. For stopping power, the Monster S2R 1000 uses two 320 mm discs with 4-piston calipers in the front, and a 245 mm disc with a 2-piston caliper at the rear.

    To make the new Monster S2R 1000 still more unique and eye-catching, the bike is offered in a new grey colour scheme with a longitudinal black stripe complemented by black rims, in addition to the classic red with white stripe and the aggressive black with white stripe colour combinations. Whichever colour scheme you choose, the carbon fibre side panels further enhance the looks of the new model.

    The S2R 1000 responsibly adheres to the Euro 3 emission standards, with the efficient dual spark 1000 engine combined with a catalytic converters and Lambda sensor.



  2. #2
    täytyy saada!!

    Nyt on taas jotain uutta mistä haaveilla pitkinä talvi-iltoina
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  3. #3
    Kuulostaa hyvältä.
    Desmo Jugend
  4. #4
    Vähän "huolettaa" nuo maininnat noista Euro 3 päästömääräyksistä.. Yleensä noiden määräysten mukana on tullut jotain uusia ominaisuuksia, nykivää ruiskua tms.
  5. #5
    No niin
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  6. #6
    Eli S2R on S4R:n pliisumpi ja halvempi versio? Onko mitään muuta syytä ostaa S2R S4R:n sijaan kuin (mahdollinen) hintaero?
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  7. #7
    Lainaa (750S @ Syys. 15 2005,14:47) kirjoitti
    Vähän "huolettaa" nuo maininnat noista Euro 3 päästömääräyksistä.. Yleensä noiden määräysten mukana on tullut jotain uusia ominaisuuksia, nykivää ruiskua tms. *
    Ainakin 800 toimii hyvin Euro-3:na. Eikös 1000DS jo ole sellainen, sama moottori.



    Desmo Jugend
  8. #8
    Lainaa (Ulpe @ Syys. 15 2005,15:09) kirjoitti
    Eli S2R on S4R:n pliisumpi ja halvempi versio? Onko mitään muuta syytä ostaa S2R S4R:n sijaan kuin (mahdollinen) hintaero?
    Ja ulkonäkö. Kysyisin pikemminkin, miksi pitäisi ostaa S4R S2R:n sijaan? S2Rssä on makeamman näköinen ilmajäähymoottori (ei putkihässäköitä), ja varmasti lähes yhtä paljon vääntöä, ainakin ala- ja keskikierroksilla.

    Huipputeho on toisarvoinen seikka tällaisessa pyörässä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  9. #9
    Lainaa (verner @ Syys. 15 2005,15:14) kirjoitti
    Ainakin 800 toimii hyvin Euro-3:na. Eikös 1000DS jo ole sellainen, sama moottori.
    800 (sekä -03 ja -04) menee Euro 2 speksiin..
    Lähde

    Edit. Samoin 1000DS aikaisemman vuosikerrat menee Euro 2:een.



  10. #10
    Lainaa (750S @ Syys. 15 2005,15:34) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Syys. 15 2005,15:14) kirjoitti
    Ainakin 800 toimii hyvin Euro-3:na. Eikös 1000DS jo ole sellainen, sama moottori.
    800 (sekä -03 ja -04) menee Euro 2 speksiin..
    Lähde

    Edit. Samoin 1000DS aikaisemman vuosikerrat menee Euro 2:een.
    Okei.
    Desmo Jugend
  11. #11
    Lainaa (750S @ Syys. 15 2005,14:47) kirjoitti
    Vähän "huolettaa" nuo maininnat noista Euro 3 päästömääräyksistä.. Yleensä noiden määräysten mukana on tullut jotain uusia ominaisuuksia, nykivää ruiskua tms.
    Mut kuivakytkin näyttää edelleen olevan
    (ainakin noista pressikuvista päätellen, spekseistä ei osunut silmiin)

    Sillähän saa kivasti jo meluarvot "pilattua" kun ottaa sen tiivisteen kopasta pois

    ja tuleehan dark-versio kans, tuleehan!

    -pjt



  12. #12
    Lainaa (pjt @ Syys. 15 2005,16:19) kirjoitti
    ja tuleehan dark-versio kans, tuleehan!

    -pjt
    Viimeistään marraskuussa tiedetään! Toivottavasti samalla julkaisevat Desmosedicin tiedot!!
  13. #13
    Muuten ihan kivan näköisiä noi uudet S2R:t, mutta kyllä toi inkontinenssisuoja pakoputkistossa on aika kökkö...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #14
  15. #15
    Tuo 100Nm vääntö on varmasti erittäin mahtava tuossa pyörässä..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  16. #16
    Uno bella Monstro!

    Kylä lähtee.. Forza Ducati!

    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  17. #17
    ai kun noita valkeita vanteita on varmasti kiva jynssää puhtaiksi...
    (vaikka komialta näyttävät kyllä)

    -pjt



  18. #18
    Lainaa (pjt @ Syys. 26 2005,13:43) kirjoitti
    ai kun noita valkeita vanteita on varmasti kiva jynssää puhtaiksi...
    (vaikka komialta näyttävät kyllä)
    Ilolla tuota pyörää jynssäisi. Todella kaunis pyörä
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  19. #19
    Jooh, kyllä tuo vaan on hiano mopo. Semmonen simppeli mutta silti tyylikäs, ei 'vanhene' kovin nopeasti ja ilmeisen lystikäs ajellakin. Tuota mallia pitäis varmaan käydä kokeilemassa, mutta pelkäänpä että se ois aika vaarallista, tulis vaan hirveä hinku saada semmoinen ittellekin, ihan vaan leikkikaluksi.
  20. #20
    Lainaa (750S @ Syys. 15 2005,14:47) kirjoitti
    Vähän "huolettaa" nuo maininnat noista Euro 3 päästömääräyksistä.. Yleensä noiden määräysten mukana on tullut jotain uusia ominaisuuksia, nykivää ruiskua tms. *
    Jees, onkelmiahan tuli ton euro päästöjen kanssa, kun putkiston vaihdoin, S2R 1000:een, samat probleemit on ympäri maailmaa. Ei muuta kuin toi plugi irti O2 sensorista ja kovaa ajoa. Käy vähän rikkaammalla. Parempi se kuin että liian laihalla, eikä muuten pauku enää, eikä nyi! Pitäis laittaa vastus ja powercommander nii asia korjaantuu. Katellaan ensi keväänä.



    600RR
  21. #21
    Lainaa (hornet66 @ Joulu. 13 2006,21:20) kirjoitti
    Lainaa (750S @ Syys. 15 2005,14:47) kirjoitti
    Vähän "huolettaa" nuo maininnat noista Euro 3 päästömääräyksistä.. Yleensä noiden määräysten mukana on tullut jotain uusia ominaisuuksia, nykivää ruiskua tms.
    Jees, onkelmiahan tuli ton euro päästöjen kanssa, kun putkiston vaihdoin, S2R 1000:een, samat probleemit on ympäri maailmaa. Ei muuta kuin toi plugi irti O2 sensorista ja kovaa ajoa. Käy vähän rikkaammalla. Parempi se kuin että liian laihalla, eikä muuten pauku enää, eikä nyi! Pitäis laittaa vastus ja powercommander nii asia korjaantuu. Katellaan ensi keväänä.
    Ei taida pc:tä vielä olla saatavissa tähän malliin..Uskoisin, että vuoden vaihteessa voisi tapahtua jotain.
    Itsekin tuota odotellessa



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  22. #22
    Lainaa (hornet66 @ Joulu. 13 2006,21:20) kirjoitti
    Jees, onkelmiahan tuli ton euro päästöjen kanssa, kun putkiston vaihdoin, S2R 1000:een, samat probleemit on ympäri maailmaa. Ei muuta kuin toi plugi irti O2 sensorista ja kovaa ajoa. Käy vähän rikkaammalla. Parempi se kuin että liian laihalla, eikä muuten pauku enää, eikä nyi! Pitäis laittaa vastus ja powercommander nii asia korjaantuu. Katellaan ensi keväänä.
    Eikös putkien mukana tule myös ECU, ainakin Termignonien mukana. Tällöinhän Lambda poistuu ja ECU:a pystyy säätämään Ducati-testerillä.
  23. #23
    Lainaa (assu @ Joulu. 14 2006,15:18) kirjoitti
    Lainaa (hornet66 @ Joulu. 13 2006,21:20) kirjoitti
    Jees, onkelmiahan tuli ton euro päästöjen kanssa, kun putkiston vaihdoin, S2R 1000:een, samat probleemit on ympäri maailmaa. Ei muuta kuin toi plugi irti O2 sensorista ja kovaa ajoa. Käy vähän rikkaammalla. Parempi se kuin että liian laihalla, eikä muuten pauku enää, eikä nyi! Pitäis laittaa vastus ja powercommander nii asia korjaantuu. Katellaan ensi keväänä.
    Eikös putkien mukana tule myös ECU, ainakin Termignonien mukana. Tällöinhän Lambda poistuu ja ECU:a pystyy säätämään Ducati-testerillä.
    Jostain kumman syystä hirveän moni ei suosi eikä suosittele kyseistä.. ..Huonona puolena tuossa termin ecussa on, että sitä ei voi säätää(puhutaan muusta kun co trimmauksesta) ja mielestäni korkea hinta..



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  24. #24
    Lainaa (assu @ Joulu. 14 2006,15:18) kirjoitti
    Lainaa (hornet66 @ Joulu. 13 2006,21:20) kirjoitti
    Jees, onkelmiahan tuli ton euro päästöjen kanssa, kun putkiston vaihdoin, S2R 1000:een, samat probleemit on ympäri maailmaa. Ei muuta kuin toi plugi irti O2 sensorista ja kovaa ajoa. Käy vähän rikkaammalla. Parempi se kuin että liian laihalla, eikä muuten pauku enää, eikä nyi! Pitäis laittaa vastus ja powercommander nii asia korjaantuu. Katellaan ensi keväänä.
    Eikös putkien mukana tule myös ECU, ainakin Termignonien mukana. Tällöinhän Lambda poistuu ja ECU:a pystyy säätämään Ducati-testerillä.
    Ostin desmoworldin koko putkiston. Ecua ei kuulu tähän satsiin, lambdalle on kyllä paikkansa putkistossa,...Powercommanderin päivitystä odotellen, tunaan jotain muuta....... tunasin kytkinkopan ja painelevyn...



    600RR
  25. #25
    Toi ilmajäähdytteinen moottori on kyllä paljon hienomman näköinen kuin vesijäähdytteinen, ehdottomasti hienoin Monsteri minun mielestäni. Jossain kuvissa olen nähnyt että putket vedetty aivan ylös ja kummallekin puolelle yhdet, kenenkähän malmistamat lie? Mutta ne tekee vielä nätimmäksi ton monsterin.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  26. #26
    Lainaa (8551 @ Joulu. 29 2006,19:03) kirjoitti
    Toi ilmajäähdytteinen moottori on kyllä paljon hienomman näköinen kuin vesijäähdytteinen, ehdottomasti hienoin Monsteri minun mielestäni. Jossain kuvissa olen nähnyt että putket vedetty aivan ylös ja kummallekin puolelle yhdet, kenenkähän malmistamat lie? Mutta ne tekee vielä nätimmäksi ton monsterin.
    Ai tämmöset?


    Vai tämmöset?


    Eli onhan noita, valita asti, ja mualimalta löytyy varmaan vielä lisääkin, sekä ylä- että alakautta. Minusta tuossa S2R:ssä ne sivulla päällekkäin olevat on parhaimman näköset, jos ei sitten silleen yks putki/loota mahan alta, mutta sehän on makuasia.



  27. #27
    No nyt on putket juuri niin kuin minun mielestäni pitääkin olla. Hyvä
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  28.  
  29. #28
    Joo, parempi symmetrisenä kuin torsona. Silmä lepää. Ne joissa ei ole kuin yksi vaimennin on hyväksyttävä sellaisenaan. Poikakin (8v) ihailee aina autot joissa on putket symmetrisesti.



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.