Olisikohan jollakin tietoa mistä lyötäisi (tietenkin edullisesti) alkuperäiset sivulaukut VTEC -02 VFR:ään?
Käytetytkin, kunhan ovat hopeiset, kelpaisivat vallan mainiosti
Kiinnikenippelit ja sisäkassit pelkkää plussaa!!!
Mä tierän, Sä et tierä, Ne ei ainakaa tierä. (vanha pohjalainen totuus)
Jos muuta ei löydy:
http://www.davidsilverspares.co.uk/
Hinta ilman sisälaukkuja £195 (n. 290 Eur).
Kiitoksia mielenkiintoisesta linkistä.
Eipä taida tuohon hintaan saada edes käytettyjä laukkuja kotoSuomesta.
Joo totta tosiaan, huomasin kun tavaroita kerää koriin, niin silloin vasta ruudulla lukee, että "Total Excluding VAT and postage". Eli jättävät tosiaan verot ilmoittamatta. Mutta kun saman laukkuparin OVH taitaa olaa vähän toista tonnia koto Suomessa, niin tulee tilaaminen täältä kuitenkin halvemmaksi. Täytyy vielä surffailla/kysellä Gynttereiden valtakunnasta, mitähän mahtavat siellä pyydellä laukuista.
Joo. Muista vaan et noihin davidin tuotteisiin ne lisää sen brittiveron, muistaakseni VAT. On jotain 16-18%.
Rahti maksaa ja. Mut käy kattoon netissä on hyvät sivut.
os.www.davidsilverspares.co.uk/
On hyvät sivut mut mielestä ei ihan halpa. Kuitenki alkuperäis osia joten museoijat: Kyllälähtee!
Life is hard, then you die...
Tilasinpa sitten uudet laukut Daividilta, koska millään tarvikelaukuilla/raudoilla en ala mopoani "raiskaamaan". Hinnaksi jäi nykyisellä punnan kurssilla kuitenkin reilustialle 400 euroa, kuluineen ja veroineen. EI nyt niin paha. Lupasivat että, ovat meikäläisellä 7-10 päivän kulttua, joten odotellaan mitähän mahdan sieltä saada
![]()
Tosin laukuille ei ole tarvetta kuin vasta ensi kesänä, ja takalaukulle (tarvike) täytyy hommata uusi kiinnitysteline, kun toi Givin teline on nykyään.