ajelen tällä hetkellä 1200 xjr:llä -97 ja mieli tekis vähän tehokkaampaa peliä en viitsisi kuitenkaan hirveesti tyyliä vaihtaa niin että kysyisin miten toi maxi oikeen käyttäytyy mutkateillä eli onko tosi kankee peli *kun *painoakin on tonkin verran ja tietysti muutenkin käyttökokemuksia
Yhdellä tutulla on "vähän" laitteu V-Max ja hänen mukaan takapää on melko liukas.
Luistelee kuulemma kuivallakin ja sateella hän ei lähde ajamaan ellei ole aivan pakko.
Kaasun avaaminen mutkasta ulos tultaessa kuulostaa hirveältä.
Voihan se olla että nuo on vain puheita, mutta ne selviää, kunhan pyörä käy mittauksissa.
Ei se kuitenkaan mikään kyykky ole. Pikemminkin ylitehoinen customi.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Ei se nyt niin raketti ole. Tuskin menee kauheesti paremmin kuin tuo sun XJR. Teho-paino suhde taitaa olla melko sama kummassakin.
XJR:llä on taatusti parempi ajaa. V-Max on vanhanaikainen ja kankea vetää.
Itte oon ajanu kummallakin ja ottasin ilman muuta XJR:n.
P.S. Haulla löytyy hyvin:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....hl=vmax
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Itse olen ajanut vain aika reilusti laitetulla (1500cc) Max:lla ja täytyy sanoa että kyllä sen jo raketiksi voi lukea. *(Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,16:14) kirjoitti
Hyväkuntoinen V-Max on myös markkinoiden ehdottomasti tyylikkäimpiä pyöriä, jos ei tyylikkäin, nimittäin siinä pyörässä on enemmän munaa kuin laivalastillisessa tupperware-pyöriä!!!
Valitettavasti perinteiseen mutka-ajoon ei Maxi käytännössä sovellu lainkaan joten oma valinta oli XJR. Kaksi tosi tyylikästä pyörää, vain hyvin eri tyyppisiä...
Testaamaan vaan!
Power is nothing without mojo!
taidan ajella vielä XJR :llä tulevan kesän tai "sitte toi tonninen fasu " tai jotakin
suosittelen fasua!!!sporttinen,tehokas,matka-ajoonkin soveltuva ja eikä ajo-ominaisuudetkaan lopu iha heti kesken!(mc1970 @ Syys. 15 2005,07:59) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
04 Buell xb12s
Joo toi tonninen Fasu on kyl vielä aika paljon parempi kuin XJR. Paukkuakin on aika mukavasti nakupyöräksi!(vauhti korjaa virheet... @ Syys. 15 2005,09:03) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Voisin kuvitella, että kutiteltu 1500cc maxi on aika tykki!(makemich @ Syys. 14 2005,22:57) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Siis teknisesti parempi, mutta ei niin minkään näköinen! Jos ulkoisilla avuilla on merkitystä, ja luulisi olevan kun XJR ja V-Max kiinnostavat, niin Fasu ei ole mikään vaihtoehto, eikä oikea naku...(Tylyttäjä @ Syys. 15 2005,09:34) kirjoitti
Mutta mielipiteensä kullakin. *![]()
Power is nothing without mojo!
Näin on.. Topikin aloittaja itse tuosta Fasusta kuitenkin vihjaili..(makemich @ Syys. 15 2005,10:28) kirjoitti
Makuasioita nuo ulkonäköhommat. Ittelleni se pyörän ulkonäkö ei ole suurin valintakriteeri, vaan ominaisuudet.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jaa? Multa vaan aikoinaan kaverit kyseli, että miten hitossa sä saat tuota ronntosaurusta tuotua noin lujaa mutkapätkällä. Kyllä se taipuu sekin, vaatii vaan aika jämäköitä ja määrätietoisia otteita ja oikean rengastuksen.(makemich @ Syys. 14 2005,21:57) kirjoitti
Noh, vetelihän Mikkolakin Audi S1:llä hirveitä aikoja vaikka sanoi jälkeenpäin että oli ihan hirvee auto ajaa, tuskan hiki otsassa koko ajan. Pointti oli se että toiset pyörät istuu mutkiin kuin itsestään, toiset vaatii sitten niitä määrätietoisia otteita ja kokemusta. Minäkin ihan amatöörinä havaitsin tämän eron V-Max:n ja XJR:n välillä heti lyhyenkin koeajon aikana. Tekijämies nyt menee kovaa millä vaan...(kaasunalle @ Syys. 15 2005,12:19) kirjoitti
Power is nothing without mojo!
Kyl se näin on... Ihan selkeä ero jopa 2004 ja 2005 tonnisissa Gixxereissäkin. Eli uudempi on paljon helpompi viedä mutkiin, vaikka vanhakin on pirun hyvä. Huomaa ihan selvästi kun ajaa niillä peräkkäin.(makemich @ Syys. 15 2005,12:39) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyl sillä toistaseks on porukan mukana kestäny, mut totuuden nimissä: Välillä on kyl pelottanukkin aika perkeleesti! *(kaasunalle @ Syys. 15 2005,12:19) kirjoitti
![]()
Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!
-Timo Rautiainen-
Vävyllä on jonkunverran viritetty vmax ja täytyy todeta että siinä on eläimellistä alkuvoimaa.
nahkurin orsilla tavataan....
Jos vaihtaa vakiota leveämmän stongan niin kankeus katoaa aika reilusti. Ittellä oli aikanaan vm-86 täystehonen jota oli vielä esteettisesti muunneltu aika munakkaaseen suuntaan.
Tehoa ja vääntöä on kyllä riittämiin, sen ikäisessä pyörässä 121hv ja 140nm renkaalta oli aika vakuuttavan tuntusta.
Lippasin sen toisaalta satasen vauhdista, rungon ominaisuudet ei vastannut suorituskykyä josta johtui aika voimakas woblaus. Eikä siinä kerennyt kissaa sanoa kun kynnettiin asfalttia.
Uudemmat versiot on ilmeisesti korjaantunut tuon asian tiimoilta.
Omasta mielestä pyörä jota PITÄÄ kunnioittaa jollain tavalla. RÄYHÄ!![]()
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Vmaxi on huimasti vaikuttavamman näkönen, mutta samalla ikäkin näkyy siitä, XJR on vähän jotenkin ajattomampi. No, makuasia kai. Saa siittä maxista aika nätinkin. Kustomointiin paree aihio, ehkä. Molempiinhan saa kittejä koneisiin...
Maxin paino kai sen tekee että vaikka on tehoa vähän enemmän niin kulku ei paljoa kummempi, mutkassa ovat tosiaan sanoneet että helpommalla pääsee tietä pitkin näkymättömiin XJR:llä.
Jos on tottunut XJR:n vääntöön, voi alkuun tuntua Fatserikin aika mitättömältä, kun se virkoaa tosissaan vasta sitten kun XJR:llä on lakannut kierrättämästä. Fatseri tuntuukin pienemmältä, että joku voi tykätä, joku pitää pienenäkin.
Tarttis tehdä fyysisesti eri kokoisia joka mallista niin ois kivampi...XJR nroa 58 tai...![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Perheen toisena pyöränä on Vmax eikä ole mies koskaan valittanut että jäisi jälkeen super-hyper-sportti-pyörille mutkapätkillä. Henkkoht mielipiteeni on että se on miehestä kiinni jos ei maxi kulje *Ja tälläkin hetkellä pienen modaamisen alla tulevaa kesää silmälläpitäen on taivahan tosi että rakenteluun parempi aihio kuin ruokakunnan toinen eli XX.
Mutta nämä nyt on niitä makuasioita niinkuin koirakin totes vehkeitään nuoleskellessa jne jne....
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."