Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 51:sta
  1. #1
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 1300 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.



    ©
  2. #2
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #3
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Eikö tuolla XX:lläkin ikää jo ala olemaan (vaikkakin tietysti joitain teknisiä muutoksia on tullut vuosien varrella mukaan)
    Olisivat nyt kawan ZZR:n tai 12R:n ottaneet myös mukaan.
    <br />
  4. #4
    Lainaa (Samiv @ Syys. 14 2005,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Eikö tuolla XX:lläkin ikää jo ala olemaan (vaikkakin tietysti joitain teknisiä muutoksia on tullut vuosien varrella mukaan)
    Olisivat nyt kawan ZZR:n tai 12R:n ottaneet myös mukaan.
    12R ei ole matkapyörä, ja ilmeisesti ZZR ei ole sitten nopea...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  5. #5
    Busasta: "Kuusi vuotta vanhan mallin ikä näky eniten etujarruissa. Teho ja varsinkin tuntuma on heikko."

    XX:stä: "Korkea malli-ikä näkyy eniten jousituksessa. Etujousitus on pehmeä jo yksinkin ajettaessa."
    ©
  6. #6
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Makuasia.

    Busassa on eniten poweria koko kierrosalueella, kuluttaa vähiten ja jarrut on tähän asti riittänyt mainiosti. Tuskinpa Busan ostaja on sitä esim. ainoastaan radalle ajatellut; siihen löytyy varmasti parempia laitteita.

    Omassa käytössäni busa on ollut lähes täydellinen; 200 km:n jälkeen perse ja kaasukäsi hiukan puutuu...lieneekö vika kuskin anatomiassa vai pyörässä...ehkä vaatii totuttelua.

    Toisaalta, tuo testi on meikälle ainakin yks vitun hailee...
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  7. #7
    Lainaa (mursu @ Syys. 14 2005,15:22) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Makuasia.

    Busassa on eniten poweria koko kierrosalueella, kuluttaa vähiten ja jarrut on tähän asti riittänyt mainiosti. Tuskinpa Busan ostaja on sitä esim. ainoastaan radalle ajatellut; siihen löytyy varmasti parempia laitteita.

    Omassa käytössäni busa on ollut lähes täydellinen; 200 km:n jälkeen perse ja kaasukäsi hiukan puutuu...lieneekö vika kuskin anatomiassa vai pyörässä...ehkä vaatii totuttelua.

    Toisaalta, tuo testi on meikälle ainakin yks vitun hailee...
    Moottorihan siinä on hyvä, ei siitä mihinkään pääse! Mutta ikä alkaa näkymään joissain muissa ominaisuuksissa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    Juu, Busa on ollut vuosia se nopein, niin täytyy muille antaa tasoitusta.. Toisaalta ei se taida olla oikein mainio matkapeli, ainakin minulla on ollut miellyttävämpiä pyöriä matkatarkoituksiin. Aivan sama mitä "testit" kertoo, itse pitää kokeilla laitteita...

    Virtasalmella olivat kokeilemassa pelejä samaan aikaan kun kamun kanssa olin siellä ja radalla päästiin samaa kyytiä kuin niillä muilla kipoillakin, joten ei se Busa nyt ihan hidaskaan ole

    Uutta saisi tulla kyllä Suikkaan ja Honuun, tässä luokassakin...
  9. #9
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,15:28) kirjoitti
    Lainaa (mursu @ Syys. 14 2005,15:22) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Makuasia.

    Busassa on eniten poweria koko kierrosalueella, kuluttaa vähiten ja jarrut on tähän asti riittänyt mainiosti. Tuskinpa Busan ostaja on sitä esim. ainoastaan radalle ajatellut; siihen löytyy varmasti parempia laitteita.

    Omassa käytössäni busa on ollut lähes täydellinen; 200 km:n jälkeen perse ja kaasukäsi hiukan puutuu...lieneekö vika kuskin anatomiassa vai pyörässä...ehkä vaatii totuttelua.

    Toisaalta, tuo testi on meikälle ainakin yks vitun hailee...
    Moottorihan siinä on hyvä, ei siitä mihinkään pääse! Mutta ikä alkaa näkymään joissain muissa ominaisuuksissa.
    Juu, tarkoitinkin sitä lähinnä, että millaisia ominaisuuksia pyörältä kukin kaipaa...

    Makuasia taas kerran.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  10. #10
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,15:17) kirjoitti
    Busasta: "Kuusi vuotta vanhan mallin ikä näky eniten etujarruissa. Teho ja varsinkin tuntuma on heikko."
    Kai se noin on, jos TM sanoo.
    Maallikosta tuntuu äärimmäisen hassulta, että kuusi vuotta sitten etujarrut olivat NIIIIN huonoja, että sen ikäisten jarrujen teho on tänä päivänä HEIKKO..!?!

    Itse, edelleenkin tyhmänä sivullisena, ajattelisin esimerkiksi niin, että Busan jarrut ovat edelleenkin todella hyvät ja nykymopojen jarrut jo sitten mahtavan hyvät.

    Kummallista, niin kummallista on sanankäyttö nykymediassa...
    * Arctic Ranger *
  11. #11
    Lainaa (rico @ Syys. 14 2005,15:40) kirjoitti
    Maallikosta tuntuu äärimmäisen hassulta, että kuusi vuotta sitten etujarrut olivat NIIIIN huonoja, että sen ikäisten jarrujen teho on tänä päivänä HEIKKO..!?!

    Itse, edelleenkin tyhmänä sivullisena, ajattelisin esimerkiksi niin, että Busan jarrut ovat edelleenkin todella hyvät ja nykymopojen jarrut jo sitten mahtavan hyvät.

    Kummallista, niin kummallista on sanankäyttö nykymediassa...
    Jarrutusmatka jäi 100:sen vauhdista 6 metriä BMW:tä ja 3 m Hondaa pidemmäksi.
    ©
  12. #12
    Bemarihan on uusi tälle kaudelle, joten täytyyhän teknisen etumatkan jossain näkyä...

    Täytyypä lukea aviisi, ennekuin postailee lisää.

    Ei ole muuten Teknari tullut vielä kotio, jollei nyt ole odottamassa, -kele!
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  13. #13
    no jo olisi maailmankirjat sekaisin jos mikä tahansa bmw merkkinen laite ei olisi teknarin mielestä maailman paras ja toimittajat kusisi hunajaa pemarista kirjoittaessaan. onneksi tässä maailmassa voi sentään vielä johonkin luottaa, teknariin.... ja pitäähän sen pemariksen olla sitten paras kun tm niin sanoo, pitäähän... * yleensä mikä muissa ajoneuvoissa on puute/vika on tm:n pemariarvostelussa hyöty tahi vähintäänkin ymmärrettävä ominaisuus.... ihanaa kun voi jättää omat mielipiteet ja aivot narikkaan ja mennä tm toimittajan kyytiin *
  14. #14
    Lainaa (NOBULL @ Syys. 14 2005,16:33) kirjoitti
    no jo olisi maailmankirjat sekaisin jos mikä tahansa bmw merkkinen laite ei olisi teknarin mielestä maailman paras ja toimittajat kusisi hunajaa pemarista kirjoittaessaan. onneksi tässä maailmassa voi sentään vielä johonkin luottaa, teknariin.... ja pitäähän sen pemariksen olla sitten paras kun tm niin sanoo, pitäähän... * yleensä mikä muissa ajoneuvoissa on puute/vika on tm:n pemariarvostelussa hyöty tahi vähintäänkin ymmärrettävä ominaisuus.... ihanaa kun voi jättää omat mielipiteet ja aivot narikkaan ja mennä tm toimittajan kyytiin *
    Kuinkahan mahtaa olla peräkontin ja takapenkkiläisen jalkatilojen laita? Kaipa tässäkin TM jatkaa suosimallaan linjalla.
    Desmo Jugend
  15. #15
    no onneksi toi tm ei oo ainut lehti missä bemari on hakannu xx:n ja busan...
  16. #16
    Lainaa (jhayrin1 @ Syys. 14 2005,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Samiv @ Syys. 14 2005,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Syys. 14 2005,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 14 2005,14:16) kirjoitti
    Tekniikan Maailman nopeat matkapyörät vertailun lopputulos:

    BMW K1200 S **** Yleisarvosana 8,5
    HONDA CBR 1100 XX *** Yleisarvosana 8,0
    SUZUKI GSX 100 R Hayabusa *** Yleisarvosana 7,8

    Valitettavasti tekijänoikeudellisista © syistä koko vertailua ei voi tänne postata.
    Busassa alkaa ikä näkyä, tuo on huomattu jo monessa testissä..
    Eikö tuolla XX:lläkin ikää jo ala olemaan (vaikkakin tietysti joitain teknisiä muutoksia on tullut vuosien varrella mukaan)
    Olisivat nyt kawan ZZR:n tai 12R:n ottaneet myös mukaan.
    12R ei ole matkapyörä, ja ilmeisesti ZZR ei ole sitten nopea...
    Itseasiassa TM:ssa luki: "Vertailuryhmään olisi ehdottomasti kuulunut myös Kawasakin ZX-12R, mutta sitä ei testiin saatu."
    "We need a plan - Let's play dead"
  17. #17
    Lainaa (Samiv @ Syys. 14 2005,15:02) kirjoitti
    Eikö tuolla XX:lläkin ikää jo ala olemaan (vaikkakin tietysti joitain teknisiä muutoksia on tullut vuosien varrella mukaan)
    Onhan se jo vanha vaikka vuosien varrella onkin tehty aina pieniä uudistuksia. Markkinoille taisi tulla muistaakseni -97. Uudesta tupla-X:stä on juoruttu jo ties kuinka monta vuotta, mutta vielä sellaista ei ole nähty jokavuotisista varmoista huhuista huolimatta.

    Se uusi tupla-X on motoristeille vähän niin kuin joulu lapsille: molempia odotetaan kovasti ja ne tulevat joka vuosi.



  18. #18
    Lainaa (PhPstr @ Syys. 14 2005,17:46) kirjoitti
    Itseasiassa TM:ssa luki: "Vertailuryhmään olisi ehdottomasti kuulunut myös Kawasakin ZX-12R, mutta sitä ei testiin saatu."
    Jos noin kiropittivat, niin menee kyllä arvostus koko testiä kohtaan. ZX-12R EI OLE MATKAPYÖRÄ, vaikka sillä voi kyllä matkailla, ja nopeastikin, mutta kyllä kunnon matkapyörässä pitää olla mahdollisuus käyttää sivulaukkuja, ja ainakaan minä en ole vielä yhtään sellaista tellinkiä bongannut, jolla isoon-Ninjaan saisi sivulaukut. Noihin muihin ne saa, ja siksi täyttävät ehdot. Kyllä ZZR-1200 olisi ollut luonteva malli Kawalta, mutta koko joukon vanhimpaan perustekniikkaan perustuvana sen menestys olisi jääntt varmaan köyhäksi. No, ei hätää, eilisessä topicissahan me jo nähtiin, että apua on tulossa!!!
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  19. #19
    Joo, ja Jammun FJR olisi ollut hyvä ottaa mukaan. Niinkuin moni muukin iso matkapyörä.
    Mutta hei, otsikossa luki että NOPEAT matkapyörät
    Miten ihmiset voivat olla niin tyhmiä ...
  20. #20

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Olen odottanut pitkään ja hartaasti sellaista Kawaa, joka olisi korvannut ZZR 1100:n. Ei 10r tietystikään ollut sitä, mutta ei kyllä ollut tuo epäonnistunut malli ZZR 1200:kaan. Me vanhat konkarit odotettiin URHEILULLISTA matkapyörää, joka olisi niin ominaisuuksiltaan kuin ulkonäöltäänkin täyttänyt tunneskaalamme. Jos on uskomista noihin uusiin kuviin, mitä näin täällä, niin löydettiin jotain. Jotain, joka on edes lähelle sitä, mitä kaipasin. Ja mustana tottakai .
  21. #21
    Itse tässä ihmettelen noita testaajia ja erityisesti BMW:n menestystä. Bike lehden testissä toinen BMW:n versio sai erityisesti pisteitä aerodynamiikasta

    Välillä nuo arvostelukriteerit, joista monet ovat tulkinnan varaisia, pistävät arveluttamaan.

    Testeistä pitäisi kai paremminkin hakea ne asiat, jotka ovat itselle tärkeitä ja vertailla niitä.

    PUOLUEETON TESTI !

    MITEN SELLAINEN VOIDAAN TOTEUTTAA, KUN IHMISELLÄ ON ENNAKKOASENTEITA, ODOTUKSIA JA MIELIPITEITÄ

    Mikä siis on puolueeton (ihminen) testaaja ?

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  22. #22
    Lainaa (fjr cowboy @ Syys. 14 2005,20:23) kirjoitti
    Mikä siis on puolueeton (ihminen) testaaja ?
    Jokainen ihan itse. Noita testejä voi pitää suuntaa antavina, mutta vasta oma perse kertoo totuuden kun pääsee lastaamaan sen pyörän päälle. Ihmiset ovat erilaisia ja se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
  23. #23
    Lainaa (kawajack @ Syys. 14 2005,18:28) kirjoitti
    Lainaa (PhPstr @ Syys. 14 2005,17:46) kirjoitti
    Itseasiassa TM:ssa luki: "Vertailuryhmään olisi ehdottomasti kuulunut myös Kawasakin ZX-12R, mutta sitä ei testiin saatu."
    Jos noin kiropittivat, niin menee kyllä arvostus koko testiä kohtaan. ZX-12R EI OLE MATKAPYÖRÄ, vaikka sillä voi kyllä matkailla, ja nopeastikin, mutta kyllä kunnon matkapyörässä pitää olla mahdollisuus käyttää sivulaukkuja, ja ainakaan minä en ole vielä yhtään sellaista tellinkiä bongannut, jolla isoon-Ninjaan saisi sivulaukut.
    Ollos hyvä:

    http://www.corbin.com/kawasaki/zx12bags.shtml
  24. #24
    noh. täytyy kyllä sen verran todeta,että ei noi busan jarrut kyllä mitenkään tehottomilta tuntunut kun moista kokeilin viikko sitten.painoa on toki enemmän kuin uusissa kilosissa,mutta olen kyllä sitä mieltä,että jarrut riittää kyllä sen pysäyttämään.kuinkas TM voi suomen maassa sanoa,että jarrut ei riitä 300 km/h nopeuksissa? hyvänen aika sentään.eihän suomessa saa ajaa maksimissaan kuin 120 km/h. no joo.uusi on aina parempaa,eihän sitä voi kieltää ja jarrutkin kehittyy.mutta kymmenen vuoden päästä on aloittelijankin turvallisempaa aloittaa harrastus jollakin rauhallisemmalla pyörällä,esim k5 gixxerillä,tahi 10r:llä.koska uuden moottoripyöräilijän ei soisi aloittavansa uraa näillä 250 hevosvoimaisilla ohjuksilla.näinhän se kehitys rullaa.samoja juttuja voi lukea kun exup jalmareita on testailtu vuonna kivi ja kypärä,että EI ALOITTELIJOILLE.
  25. #25
    Lainaa (fjr cowboy @ Syys. 14 2005,20:23) kirjoitti
    Itse tässä ihmettelen noita testaajia ja erityisesti BMW:n menestystä. Bike lehden testissä toinen BMW:n versio sai erityisesti pisteitä aerodynamiikasta
    Samaa ihmettelin kun tuon Biken numeron erehdyin lukemaan. Bemarihan sai jotain tyyliin 9 pistettä aerodynamiikasta ja Busa 7 tai 6. Myös jarruissa tehtiin piste-eroa Bemarin hyväksi melkoisesti. Jotenkin tuntuu, että oikein vääntämällä väännettiin BMW voittajaksi.
    Suzuki GSX-R750 -99
  26. #26
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TomH @ Syys. 14 2005,21:47) kirjoitti
    Myös jarruissa tehtiin piste-eroa Bemarin hyväksi melkoisesti. Jotenkin tuntuu, että oikein vääntämällä väännettiin BMW voittajaksi.
    Noita jarruja on varmaan aika paha ihan samalla viivalla verrata, bemussakun mun mielestä on ABS:t vakiona...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #27
    Tuli vaan mieleen, että ois se Bemarille tehtaanakin aika noloo, jos ei tuliterä konstruktio pärjäis testeissä monta vuotta vanhoille japsikonstruktioille varsinkin jos se on tehty kilpailemaan samoista asiakkaista...

    ps. vaikkaan kun XX, Busa ja Zetori päivitetään, ei bemari enää pahemmin testeissä juhli. Eli arki palaa...



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  28. #28
    Lainaa (Jassu @ Syys. 14 2005,21:51) kirjoitti
    Lainaa (TomH @ Syys. 14 2005,21:47) kirjoitti
    Myös jarruissa tehtiin piste-eroa Bemarin hyväksi melkoisesti. Jotenkin tuntuu, että oikein vääntämällä väännettiin BMW voittajaksi.
    Noita jarruja on varmaan aika paha ihan samalla viivalla verrata, bemussakun mun mielestä on ABS:t vakiona...
    Ihan oikasti. BMW:ssä on servotehostetut integraali-ABS't. Noit aon aika paha pestä perinteisillä....
    <p>2002-2014</p>
  29. #29
    Tuntuu vähän närästävän Bemarin voitto vai?

    En ole testiä lukenut, enkä edes ajanut noista pyöristä kuin Bemarilla ja XX:llä.

    Eihän se Bemarikaan toki mikään virheettömän tuntuinen ole, etenkään kun esimerkiksi arvioidaan ruiskun toimintaa pienillä kierroksilla, mutta jousitus ja jarrut on kyllä ehdottomasti huippuluokkaa samoin kuin matkustusmukavuus.

    Laukut on kyllä liian pienet matkapyörään ja kone ei todellakaan käy mitenkään "Hondamaisen" pehmeästi.

    Ovat tuolla eräillä Bmw-henkisillä internet-saiteilla välillä innostuneet niin ehdottomasti ko. laitetta kehumaan, että oikein hävettää, kun ei se nyt ihan niin hyvä ole, että jollekin Busalle pärjäisi kulussa ja GSXR-tonniselle radalla.

    FJR olisi kyllä sopinut tuohon testiryhmään varsin hyvin.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  30.  
  31. #30
    Busan jarruissa on kyllä parantamisen varaa: tuntuma on vakioletkuilla melko huono, teräspunoksilla ilmeisesti parempi. Ja palojen vaihto auttoi jonkin verran. Itse olen ajanut nyt Bussilla pari vuotta eli tuntumaa jarruihin on.

    Bemulla kävin ajamassa vain tunnin lenkin mutta esim jarrut on siinä paremmat: tuntuma ja teho. Ja makuasioista ainakin minun käteeni Bemari " tuntui käyvän paremmin" eli oli helpompi ajaa mutkatiellä vähän kovempaa. Mutta se oli vain minun kokoiselle, mittaiselle, tuntui, jne
    En silti ole vaihtamassa bemuun.

    Pitää näköjään huomenna etsiä lehti ja katsoa mitä siinä sanotaan pyörien eroiksi
    haemis
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen