Ei tietoa kuinka pahasti toiselle kaverille kävi, mutta näitä sarjassamme ihmeellisiä onnettomuuksia. Vahinko ei tule kello kaulassa ja monesti yllättävästä suunnasta![]()
.
Linkki ~1.6 mb
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Saatto muuten sitä toistakin kaveria sattua munaskuihin![]()
![]()
![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Ja tyypillisesti miehekkäät ajoasut päällä: yläruumis paljaana ja toisella oikein t-paita suojana.
Vastaavaa asiaa ihmettelin kesällä Ylöjärven FMX-kisojen hyppytouhuissa.
No eikös sen tempun nimi ole Suicide burnout, mitä se taaempi kaveri teki...
Tarkemmin kun katto, niin aika tyylikkäästi se keuli jonkun matkaa...![]()
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Mun mielestä vähän järetöntä muutenkin seisoa pyörän edessä kun polttaa kumia.. Paljon tyylikkäämpääkin pyörän päältä hoidettuna.
Toivottavasti ei kuitenkaan käynyt vakavammin ja toivottavasti tapaus opetti jotain.
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
paidaton kaveri näytti sille että "v***u! nyt vedän jotain käkeen", ennen kuin huomas ettei voi kun kohde makaa mopon alla.![]()
Ei voi sattua kun ei tule verta.
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa
Selibatia ei ole perinnöllistä.
Et vain osaa![]()
Desmo Jugend
Siinä ei kyllä toinen kaveri ehtiny kissaa sanoa.![]()
Tais olla oikein harjoiteltu temppu - oli sen verran ammatimaisen näköistä puuhaa.![]()
Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
Pitäskö noihin mopoihin liimata tarrat, että "ossaamattomissa käsissä suattaa olla hengen päälle käypä"....
Tai "Kaasun liiallinen käyttö saattaa johtaa hallinnan menetykseen"...
No toivottavasti ei käynyt pahasti, mutta muuten![]()
<p>2002-2014</p>
Ainahan se kikkailessa joskus osuu leukaan. Enemmän pisti silmään, etten itse ainakaan viitsisi palloilla puolen metrin päässä kun kaveri vääntää paskarinkiä. Kuten tuossakin huomaa, niin suattaapi ampua vahingossa vihaisesti etiäppäin. *![]()
Huono tie, parempi mieli
mopo karkas käsistä......![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..