
-92-93 (893 cc) se eka, mutta onko komein?
-94-95 (893 cc) hieman muutoksia mm. Foxy eyes lamput...
-96-97 (918 cc) isompi ja tehokkaampi kone
-98-99 (918 cc) enemmän tehoa ja näköä myös?
-00-01 (929 cc) iso kone, enemmän tehoa ja kulmikkaat muodot...
-02-03 (954 cc) taas lisää tehoa, ja kokoa, myös led takavalot....
-04-05 (998 cc) eka kiloBlade, putket penkin alla...
-06-?? (998 cc) onko hyvät värit ja putken tuplaulostulot??
Ääni menee ehdottomasti 954 mallille ja puna-mustalla värillä. Tuli sellainen tuossa viime viikolla juuri hankittua![]()
Onnittelut loistavan ja makeen pyörän ostosta, hyvä valinta(Tinze @ Marras. 01 2005,12:10) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Noihan on kaikki ihan samannäköisiä muoviluoteja...
Oikeasti, muovitetut kyykyt ei ikinä oikein ole istunut mun silmään. Kuitenkin ehkä nuo viimeiset 954:t on niitä vähiten rumia kaikista kyykyistä.
Kiittää ja kumartaa(-C9B5R4- @ Marras. 01 2005,16:30) kirjoitti
![]()
Kelpuuttaisin mikäli olisin Hondaan vaihtamassa,tuo käy mun silmään, on parhaimman näköinen.Ennen Bladea tulee kyllä toi VTR SP-1(jaket @ Syys. 12 2005,20:28) kirjoitti
E.Typot pois
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Kyllä se taitaa tuo 954 olla parhaan näköinen Blade. Harmi vaan, että Bladet ovat alusta alkaen olleet melko väsyneitä nuhapumppuja verrattuna kilpailijoihin.
Juu ehkä paperilla ja Biken testeissä, mutta kyllä se ajettavuus on iso asia ja enkä ole ainakaan radalla joutunut tilaa antamaan sen takia että jossain muussa pyörässä on paperilla 3 hv enemmän tehoa...(gikseri @ Marras. 05 2005,19:45) kirjoitti
Tätä kannattaa miettiä
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Nyt jos vastaisin niin taitaisi ääneni mennä -06:lle Blade:lle. On meinaan nätti, alkaa vetää vertoja jo uudelle Rykköselle.
** Hengitä vapaasti **
Oma aani menee tuolle -05 Bladelle *
CBR1000
" Harmi vaan, että Bladet ovat alusta alkaen olleet melko väsyneitä nuhapumppuja verrattuna kilpailijoihin."
näinhän se on, jos pyörässä on 150heppaa ja toisessa on 155, niin ei se 150 heppainen mene edes eteenpäin.
Kyllä ominaisuuksien tasaisuus on tärkeintä, ei se maksimiteho.
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
954, eli -02-03. Näyttää moottoripyörältä, ei mikään "babyface". Kuitenkin nykyaikaisen näköinen ja virtaviivainen. Vanhemmat on vähän enemmän möhkäleen näköisiä ja uusin ei ole niin persoonallinen. Värinä paras ko. pyörään on mielestäni sinimusta.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ensimmäinen fireblade malli oli kyllä jotain täysin muista pyöristä poikkeavaa,"it´s the bike that changed the world". siinä missä muut pyörät (zzr 1100,fzr 1000 ja gsxr 1100) painoivat kun elefantti ja ainoa sporttinen ominaisuus oli luja suoranopeus,fireblade oli täysin poikeava pyörä ominaisuuksiltaan,kevyt,ketterä,ja TEHOKAS. kuivapaino 185kg vastaan kilpailijoiden reilusti yli 200kg. mutta toki nykyään kaikki härpäkät painavat sen 5kg((jaket @ Marras. 11 2005,10:07) kirjoitti
) ja tehoa tolkuttomasti. mutta honda keski painon/tehon merkityksen ja muut seurasi perästä
taas kerran honda loisti
![]()
ps: tästä samasta aiheesta löytyy paaaaaaljon juttuja,selatkaa vanhoja mp-lehtiä.
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
"ireblade oli täysin poikeava pyörä ominaisuuksiltaan,kevyt,ketterä,ja TEHOKAS. kuivapaino 185kg vastaan kilpailijoiden reilusti yli 200kg. mutta toki nykyään kaikki härpäkät painavat sen 5kg( ) ja tehoa tolkuttomasti. mutta honda keski painon/tehon merkityksen ja muut seurasi perästä *taas kerran honda loisti *
ps: tästä samasta aiheesta löytyy paaaaaaljon juttuja,selatkaa vanhoja mp-lehtiä."
oon lukenut kaikki historiikit, ja Tadao Baba:n työnjälki on tuttua. Baban visiona oli olla kevein ja 'riittävän' tehokas. Olihan 92 jo gsx-r1100 ja fzr1000, joista 145-150 lupailtiin. honda pitäytyi tuossa kevein/sopivan tehokas ideassa 954:seen asti joka oli viimeinen Tadao Baban taidonnäyte. Sen jälkeen 1000rr:ää suunnittelemaan tuli joku matkapyöräsuunnittelija, joka teki 1000rr:stä 10kg painavamman ja tehokkaamman. Suunnitteluidea kevein ja riittävän tehokas hukattiin laakista. Myös monikäyttöominaisuudet, kuten satulan alainen iso tila hukattiin muotisuuntausten takia. Minimaalinen 954 mittari vaihtui talonkokoiseksi mittariksi. täydellisyyttä hipova yksinkertainen vaijerikytkin, vaihtui tunnottomaksi nestekytkimeksi.
954:sen omistajan on oudossa tilanteessa, ei ole mihin päivittää. jos haluaa sportin ja hondan ja on keveysfriikki, niin olet tien päässä.
JakeT.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
olen kanssasi samaa mieltä että 1000RR on mielestäni hieman epäonnistunut tuote verrattuna Tadaon luonnoksiin... mutta any way en ole vaihtamassa pyörää ainakaan tehokkaampaan,päinvastoin olen harkinnut siirtymistä enemmän tuonne sport-touring linjalle,mielessä pyörii vfr tai vastaava... ja myös nämä uudet vakutukset edesauttavat kovasti päätöksentekoa,ero vakuutuksessa kaskoineen on jopa yli 200€,sillä melkein pitää kahta pyörää
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)