Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tiedustelisin millaisia kahvan lämmittimiä olette asennelleet mopoihinne ja mikä malli pelaa vielä kahden vuoden päästäkin?
    Alkuperäiset ovat hinnan puolesta pois suljettu.(~300e)
    Tylsiin talvi-iltoihin jotain tekemistä....
    T7 2022
  2. #2
    Itselläni taitaa olla Daytona tjsp merkkiä olevat lämppärikahvat, aikaisempi omistaja laittanut tiedä sit kuinka kauan olleet mulla tän kauden, kyllä ne syksyllä oli mukavat pitemmällä reissulla.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  3. #3
    laitoin tollaset yleis lämppärit käy pyörään ja kelkkoihin makso koko paketti hieman yli 30 ekee.kahvan kumit pois ja liimasin vastukset paikoileen sit kumit päälle takas. virran ryöstin etu parkilta eipä tule sitä ongelmaa että jäis päälle ja tyhjäis akun,kaasukahvan johtoon pitää jättää löysää hiemman reilumasti että ei kanita missään tilanteessa.on kyllä toimineet hyvin ei mitään ongelmia ja toimii kyllä varmaan tästä eteen päinkin,lämpöäkin riittää vaikka oli pakkasaamujakin kun vielä töissä pyörällä kävin
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. #4
    Kävin yhdessä Louisin liikkeessä ja tarjouksessa oli Saito merkkinen sarja tuppeineen kaikkineen kolmella tehoalueella 16,95€, ei paha. Pari sarjaa ostin, toinen kaverin Trumppaan ja toinen kai tallissa makaavaan K 75 S:ään...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  5. #5
    Mulla hajos Saitosta katkaisija ensimmäisellä kaudella. Ainoastaan Start-asento toimii enää. Eli ne asennot, jotka katkovat virtaa ovat nyt mykkiä ja ainoastaan suorakytkentä pelaa. Tulevat aika pirun kuumiksi.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  6. #6
    kiitoksia vastauksista!
    Ostin sitten sellaiset perus kahvanlämmittimet tai oikeastaan vastukset jotka tulevat tuppien alle , maksoi 34e.
    Tuo virran otto parkkipolttimolta oli hyvä idea, niin akku ei tyhjene jos jää lämmittimet päälle.
    Laitan vielä erillisen sulakkeen varmuuden vuoksi.
    T7 2022
  7. #7
    Lainaa (Budder @ Marras. 15 2005,10:38) kirjoitti
    Tuo virran otto parkkipolttimolta oli hyvä idea, niin akku ei tyhjene jos jää lämmittimet päälle.
    Laitan vielä erillisen sulakkeen varmuuden vuoksi.
    Kunnolla tehtynä väliin pannaan tietysti rele ja sen ohjausvirta sitten vaikka parkilta, jos ei virtalukolta sitä sopivasti saa...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8.  
  9. #8
    Minä hain elementit paikallisesta kaupasta ja askartelin täysi/puolitehopurkin vanhasta kunnon 555-piiristä ja pienestä määrästä muuta elektroniikkaa. Virrat suoraan akulta, releen ja sulakkeen (!!!) kautta tietysti; releelle taas ohjaus satulan alta löytyneestä ohjauspurkista.

    Syksyn vilpoisilla tuli todettua että kaksiportainen on turhan hankala; tehoa on jatkuvasti liikaa, tai sitten liian vähän. Pitänee tässä jossain välissä askarrella joku nelipykäläinen ohjaus tuohon, alkaen jostain 30% tehosta, siitä sitten tasavälein ylöspäin. Pitäisi koko roskan mahtua tikkuaskin kokoiseen rasiaankin, nykyinen on suunnilleen kahden tikkuaskin kokoinen (ja sisällä yksi h-lvetin iso kytkin ja yksi peukalonkynnen kokoinen levy jolla on kaikki elektroniikka...)