Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 37:sta
    Tälläinen asia häirinnyt minua nyt sitten pidemmän aikaa (kokeilin haulla mutta vastaavaa aihetta ei löytynnyt).

Eli löytyykö tältä foorumilta sellaisia jotka ovat vaihtaneet katupyöränsä Supermotoon/valkokilpienduroon tai toisinpäin.
    Itse jos saisin päättää ottaisin smoton toiseksi pyöräksi mutta eipä ole tulot niin hyvät että siihen mahdollisuus olisi.

Kertokaa mielipiteet/kokemukset puolesta ja vastaan.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Painin tässä just tuon ongelman kanssa.. Mieli halajaa smotoa, ja päivä päivältä alkaa tuntua enemmän siltä että vois kyykky vaihtua smotoon. Taloudellisen tilanteen mukaan vois sitten hankkia radalle 600cc kyykyn, jos vielä tekee mieli kun smotoiluun pääsee kunnolla sisälle..

Harmillista on, ettei tuttavapiirissä pahemmin löydy noita vekottimia.. Mopolla kikkailu on aina mukavampaa porukassa..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Earthend @ Syys. 11 2005,15:54) kirjoitti
    Painin tässä just tuon ongelman kanssa.. Mieli halajaa smotoa, ja päivä päivältä alkaa tuntua enemmän siltä että vois kyykky vaihtua smotoon. Taloudellisen tilanteen mukaan vois sitten hankkia radalle 600cc kyykyn, jos vielä tekee mieli kun smotoiluun pääsee kunnolla sisälle..

Harmillista on, ettei tuttavapiirissä pahemmin löydy noita vekottimia.. Mopolla kikkailu on aina mukavampaa porukassa..
    Juuri tuon takia haen valaistusta tältä foorumilta.
    Omat syyt kuumeeseen listaan tähän

1.Nopeurajoitukset eivät yksinkertaisesti ole tehty kyykyille (ajokortti pakollinen työssä).
    2. Metsääkin sopivasti ympärillä.
    3.Työn takia ajan todella vähän kadulla.
    4.Kadulle kuitenkin joskus päästävä
    5.Keuliminen on kivaa
    6.Tuolla pyörällä voisi harrastaa sekä maasto että katuajoa.
    7.Kyykkyjä joka toisellä jätkälla ja ei porukka enää muuta tee kun vertailee kyrpää hevosvoiomilla ja jollain masterbike testeillä
    8.Vakuutusmaksut
    9. Vaihtelu virkistää.
    10. HINTA!!

Toki Smotot on hieman mopon oloisia ja näköisiä
    Mutta! JOS vaihdan niin kuin moni teistä on esim kyllästynnyt laitteeseen muutaman tuhannen kilsan jälkeen ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    no siinä oli 10 syytä puolesta. Performance Bike luetteli 7 syytä vastaan.

Muistankohan ne oikein..

1. teho. Supermoto on kertakaikkiaan liian tehoton. Maantie on tuskaa ja suorat liian pitkiä.
    2. huollon tarve. 1000km huoltovälit
    3. epäluotettavuus, huolimatta tiukoista huoltoväleistä, motti poikii ennemmin tai myöhemmin.
    4.epämukavuus, satula on kapea ja mukava kuin teräs tangat.
    5.monikäyttöisyyden puute. Ei voi kyytsätä yms.
    6.tank range. Bensatankki ei riitä mihinkään.
    7.hinta. Kunnon supermoto maksaa samanverran kuin moni iso pyörä. esim ison banditin saa hyvä moton hinnalla.

Mutta onhan niissä puolensa. Toisaalta jos haluat hiekkatie ominaisuuksia, niin motorengastusta ei tarvitse. Hommaa enska, se on ihan hyvä kadullakin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Itse olen pikkuhiljaa kallistumassa DRZ400SM:ään juuri tuon huoltovälin ja hinnan vuoksi..

Kyllästymisestä en tiedä, mutta ei vaihtopäätös varmaankaan tarkoita että sillä pitää ajaa koko loppuelämä Vaihtelu virkistää aina, ja eri pyörätyyppejä on terveellistä kokeilla.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Itse olen kallistumassa KTM LC4:n suuntaan koska ei se 5000km huoltoväli nyt niin kauhean tappava ole sillä sen verran tulee suurinpiirtein kilsoja kaudessa jos ei nyt mitään reissua ala heittämään
    5000km on ihan normaali huoltoväli.. Noissa kisavehkeistä muunnetuissa peleissä saa öljyt vaihtaa ja venat tarkistaa muutaman sadan kilsan välein
    Teillähän on molemmilla kalliit katupyörät... Vaihtakaa ne halvempiin ja sitten moto lisäksi. Vaikkapa joku 2-kilpinen kusiainen katupyöräksi ja joku käytetty moto, niin kummassakaan ei tarvi välttämättä kaskoa ja ei voi vakuutusmaksujen suuruuttakaan valitella.

Näin helppoa se on. Kysykää vaan jos on jotain muitakin ongelmia, niin ratkaisen samalla nekin.
    Supermotoista en voi sanoa mitään,kun ei ole kokemuksia(samannäkösiä vehkeitä pyörii 50cc koneella) mutta enduroa voin suositella. Suiza dr 650:ssa on huoltoväli 6000,tankki 20 l, nopeus riittää moottoritiellekin(tosin ajo on * ) voit ajella samoja teitä kun katuvehkeilläkin, mut voit myös poiketa aika surkeillakin teillä rypemässä. Mielestäni ykspyttysen äänet ja vibrat tuo kivan fiiliksen ja * . samaa mieltä on ollut jokanen,kun on testannut tohtoria. Naama on ollu leveessä hymyssä koelenkin jälkeen ja tiliotetta on alettu katselemaan sillä silmällä. No, kai toi superikin ihan kiva vehje on jos ei paljon metässä ajele. *
    Jos ei jatkuva remppaaminen ja öljyjen vaihtelu kiinnosta ja haluaa ajaa motolla joskus pidempää matkaakin, niin tuommonen MZ baghira on ihan hyvä vaihtoehto. Siinä on jammun pomminvarma 660-kone ja WP:tä ja marzokkia alustassa...

Tossa kuvassa on mun vanha jonkun verran rakenneltu pyörä. Vakiona se on aika hirveän näköinen vessa...
    Keskustelu ajautuu hieman aiheesta.. Noista pyörämallin valinnoista on jo muita threadeja..
    Niin oikastaan nyt sitten takaisin vertailuun jos sellaista nyt järkevästi pystyy tekemään.
    Wannabemodet iskee!! Okei, meni varmaan väärään paikkaan... Meinasin kyllä laittaa sen eka tuonne toiseen threadiin, mutta sinne ei pystynyt liittämään kuvaa jostain syystä
    LC4:ssä 5000km huotovälit - ei ole ongelma minulle. Bandiitin vaihdoin Dukeen enkä hetkeäkään ole katunut - japsipyörät ovat kestävämpiä, mutta tuollakin on pärjätty.

En ole koskaan nähnyt suoran tien ajamista minun juttuna moottoripyörällä - ellei aja helvetin kovaa. Kortin säilymisen kannalta vaihdoin supermotoon ja ajamisen ilo on moninkertaistunut.

+ Keveys
    + Mutkaominaisuudet
    + Kikkailu on helppoa
    + Jos kaatuu - ei ajokausi lopu siihen
    + Kaupungissa ehdoton
    + Voi ajaa huoletta rotvallin yli / oikaista liikenneympyrän kukka-asetelman yli (hyi-hyi) tai poistua vaikka ojan kautta ruuhkista.

- Moottoritiellä / moottoriliikennetiellä tuo on paska laite.
    - Pieni huippunopeus, jos mieli tekee pari kertaa kesässä tempaista yli 200 mittariin, niin tuolla se ei onnistu.

Heinäkuun alussa viimevuonna sain mopon liikkeestä, nyt on 13000 km nakkikioskipyöritystä takana (kolme kertaa olen pienen matkan moottoritiellä ajanut)

Ensi vuonna tarkoitus olisi vaihtaa "kunnon supermotoon" = kevyempi & tehokkaampi. (piilomainontaa, Duke II myytävänä)
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Lainaa (jaket @ Syys. 11 2005,16:16) kirjoitti
    1. teho. Supermoto on kertakaikkiaan liian tehoton. Maantie on tuskaa ja suorat liian pitkiä.
    2. huollon tarve. 1000km huoltovälit
    3. epäluotettavuus, huolimatta tiukoista huoltoväleistä, motti poikii ennemmin tai myöhemmin.
    4.epämukavuus, satula on kapea ja mukava kuin teräs tangat.
    5.monikäyttöisyyden puute. Ei voi kyytsätä yms.
    6.tank range. Bensatankki ei riitä mihinkään.
    7.hinta. Kunnon supermoto maksaa samanverran kuin moni iso pyörä. esim ison banditin saa hyvä moton hinnalla.

Mutta onhan niissä puolensa. Toisaalta jos haluat hiekkatie ominaisuuksia, niin motorengastusta ei tarvitse. Hommaa enska, se on ihan hyvä kadullakin.
    hahah.. epämukavuus, tank range, monikäyttöisyyden puute, huollontarve, epäluotettavuus.

mitä saatanan goldwing ominaisuuksia jossain motossa pitäisi olla, ne on huligaani vehkeitä, eikä mitään v*tun matkasohvia.

ja motoilla vedellää kaupungissa, joten noi suorat ei oo ongelma, pitäisi kattoo vähän ympäristöäkin mihin tarkotukseen hommaa vehjettä.

Eli noista allekirjottaisin vain hinnan, muut on goldwing kamaa ja tehon puute tarkoittaa väärää ympäristöä

Mikäs lehti se olikaan joka vertas niitä "uusia" -04 1000cc? Siinä oli haukuttu jossakin niistä 4 pyörästä MATKATAVAROIDEN TILAA tai jotain???

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    No, jos rakentaa itse superin, niin voi valita hiukan ominaisuuksissa, kuten esim. tankin tilavuus, jättää Dr750;een alkuperäisen, niin pääsee tosi pitkälle. Ja satunnaista reissaamista varten on esim. TOURATECILLA pikakiinnitteinen tuulilasinpalanen.
    noista itserakennetuista motoista on oma näkemys se, että vertasin omaa dominaattoria kaverin supermoto lc4:seen. Se pieni eturengas ei auta juuri mitään. Kun ei ne kuitenkaan kulje niin paljon, että hyrrävoimat olisi ongelma, joten 21" enska etuvanne on ihan ok, valitsemalla sopivat renkaat saa ihan riittävät ominaisuudet mikroautoradallekkin ja 21 on parempi hiekkatiellä. Keulaputkia voi pudottaa, niin saa nopeemmaksi ohjausta, oikeastaan etujarru se enskan ongelma on. Itse päivittäisin etujarrulevyn supermotoluokkaan, mutta pitäisin 21:sen eturenkaan. Ajelin dominaattorilla ahvenistollakin, eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Painavia noista tulee kun enskasta rakentaa, mutta on siinäkin puolensa, kun on vanha raskas kone, joka kestää ja on edes 3000km huoltoväli.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Olen aika varma että supermotolla loppuis ajaminen aika nopeasti kun ei kiinosta keulimiset sun muut paskan temppuilut yhtään
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (jaket @ Syys. 11 2005,22:25) kirjoitti
    Kun ei ne kuitenkaan kulje niin paljon, että hyrrävoimat olisi ongelma, joten 21" enska etuvanne on ihan ok, valitsemalla sopivat renkaat saa ihan riittävät ominaisuudet mikroautoradallekkin ja 21 on parempi hiekkatiellä. Keulaputkia voi pudottaa, niin saa nopeemmaksi ohjausta, oikeastaan etujarru se enskan ongelma on. Itse päivittäisin etujarrulevyn supermotoluokkaan, mutta pitäisin 21:sen eturenkaan. Ajelin dominaattorilla ahvenistollakin, eikä siinä ole mitään ongelmaa.
    Menee vähän OT, mutta nakkien takiahan noihin motoihin just vaihdetaan ne leveämmät 17" vanteet. Vai saako nykyään johonkin 21" ja 1.5" leveeseen vanteeseen kunnon ratakumeja tai taakse johonkin 2.5" leveeseen vanteeseen?

Täytyykin ens vuodeks laittaa jotku kunnon rata slicksit kadulle, laite on muutenkin niin outlaw, että ei tunnu missään Prkl kun menin polttamaan ihan bränikän diablon, piti ajaa sillä vielä ens vuosikin

Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 11 2005,22:27) kirjoitti
    Olen aika varma että supermotolla loppuis ajaminen aika nopeasti kun ei kiinosta keulimiset sun muut paskan temppuilut yhtään
    Kiinostaako paskan mutkatiellä ajo, tai paskan rata-ajo - entä paskan öinen kaupunkikruisailu ? Mikä moottoripyörä-paska sinua erityisesti kiinnostaa ?

Eiköhän kaikki valitse lelunsa käytön mukaan..
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 11 2005,22:27) kirjoitti
    Ite en keuli, enkä temppuile, mitä nyt vähän välillä perä on sladissa, silti SM:llä jaksanut pärtsäillä koko kesän. Tosi hauska vehe esim. Porkkalantiellä ja vastaavilla mutkapätkillä. Keuliminen ja paskatemput kyllä kiinnostaa, mutta ku ei osaa, onko sulla sama vika? *

Vesku
    itellä tullu nyt tänä kesänä 7000km 400cc supermotolla missä on suzukin dr-z400e:tä tuttu motti eli melkein sama kuin suzukin motossa vain noin 10hp pirteämpänä eli vastaa varmaan putken ja kaasarin vaihtoa suzukin peliin.

kilometrejä on kertynyt radalla varmaan 6 päivänä, sit tietenkin matkat radalle eli tampereelta hämeenlinnaan ja alastarolle pikkuteitä pitkin ja välillä jopa isompaa, sit nakkikioskin ympäri ajoa sekä yksi v-loppu reissu missä tuli 700km pikkuteitä vedettyä.

kokemusta muista pyöristä ei ole kuin piikkisestä huskvarnasta. jotenka katupyöriin en voi verrata kunnolla mutta omasta mielestä plussia ja miinuksia vois olla:

+todella mukava ja helppo ajaa kaupungissa
    +kohtuullisen pieni bensankulutus
    +radalla helppo ja hauska ajaa
    +pysyy kortti paremmin taskussa kun ei pääse kun 160
    +pari kertaa kaaduttu pikku vauhdeista eikä ole tullut mitään vaurioita
    +8kw merkintä rekisteri otteessa sopii 18v kuskille hyvin
    +pienemmät vakuutus maksut kun on piän kone ja ei tarvitse täyskaskoa
    +etu- ja takarenkaan "nostot" onnistuvat helposti
    +mutkateillä mukava peli
    +voi poiketa hiekallakin
    +enska vanteet ja muut rojut asentamalla toimii pusikossa ja jopa crossi radalla
    +mukavat pörinät
    -6litraa+varatankki ei edes tuon 4litran matkakulutuksella anna kovin pitkää toimintasädettä eli essot tulee katottua tarkasti
    -perse tuppaa puutumaan mutta sitäkin saa ehkäistyä kun vaihtelee vähän ajoasentoa
    -yli 120km/h vauhdeissa tuuli rupeaa tuivertamaan ja kone huutamaan sen verran ettei niitä vauhteja matkaamiseen viitsi käyttää
    -normaaleilla asfalttiradoilla kuten ahvenistot ja muut vähä paukkut loppuu suorilla
    -satasen vauhdeissa ohitukset pitää suunnitella vähän tarkemmin kuin jollain yli 100hp pelillä
    -tavaraa ei saa hirveästi mukaan kun pitää reppuun sulloa kaikki mitä tarvitsee

huoltoa tuo ei nyt niin hirveästi tarvitse pääasiassa samoja perus juttuja kuin katupyörissäkin eli ketjuja ja vastaavia, öljyt olen vaihtanut 3000km välein vaikka kirjassa sanotaan että 6000km. venttiileistä sanotaan että tarkasta 24.000km kohdalla.

hyvin on kestänyt ei ole kuin kerran jättänyt tielle kun bensa loppu
    Lainaa kirjoitti
    10. HINTA!
    Itse taas huomannut melkein toisinpäin, eli hyvä moto kyllä maksaa aikasta paljon. Ja käytettyjen pyynnit tosi korkeita, niitä ei ole niin paljoa liikkeellä. Jotan Hornetteja tai vastaavia nakufillareita paljon myynnissä, saa aika edullisesti.

Tosiaan toi Suizan pikkumoto kohtuu hintanen, mutta taas sitten tosi säyseä.

Itse kanssa painiskelen sen kanssa että mihin ton ison pyörän vaihtaisi. Jos joku tahtoo tehdä vaihtokauppaa Smoto -> SV1000 niin viestiä vain.
    Ite oon kattellu tollaista 250 2-t ktm, en tiiä jotekin vaan 2-t:ssä on sitä jotain, vaatteet haisee, saa lutrata öljyn kanssa, koskaan ei tiedä pääseekö perille vai leipooko kiinni .

Mut oikeesti, olis todella monikäyttöinen tommone SM/ enduro,
    toiset vanteet ja piikkigummit ni avot, sillä ajais milloin ja missä vaan.

Mitä tolle xx sit tekis, en tiiä, maailmanympäri kait?
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
    Itse ihastuin "motoon" totaalisesti, jonka seurauksena bleidi lähti myyntiin ja duke2 tulossa Eihän tuo duke mikään oikea moto ole, mutta eiköhän tuo menettele kaupunki oloissa
    -HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (mika69 @ Heinä. 20 2006,19:51) kirjoitti
    Ite oon kattellu tollaista 250 2-t ktm, en tiiä jotekin vaan 2-t:ssä on sitä jotain, vaatteet haisee, saa lutrata öljyn kanssa, koskaan ei tiedä pääseekö perille vai leipooko kiinni *.

Mut oikeesti, olis todella monikäyttöinen tommone SM/ enduro,
    toiset vanteet ja piikkigummit ni avot, sillä ajais milloin ja missä vaan.

Mitä tolle xx sit tekis, en tiiä, maailmanympäri kait?
    Sais sen 300 exc:nkin motovanteille... ei ihan meikälle sopis ainooks pyöräks tosin.

Niin aiheeseen, ite vaihdoin perus katurissan (FZS600) perus katumotoon (DRZ) enkä oo katunut. No okei joskus maantiellä toivois vähän enempi mukavuutta mut taas toisaalta mulla on suoria ja tylsiä teitä varten pakettiauto. Jolla voi sitä kamaakin sit kuskata.

Mopon vaihdon myötä vuotuiset ajosuoritukset pieneni kilometrien perusteella puoleen, mutta huvin perusteella ne on ehkä kymmenkertaistuneet. Ei oo tarvinnu koskaan itkeä kun asvaltti muuttuukin yhtäkkiä soratieksi (no ei fasullakaan tarvinnu) tai vastaan tulee joku sorakuoppa jonka kohdalla fasukuskina ajattelin "olis kiva jos olis joku jolla tuollakin vois ajaa". No nyt on.

Ne paskat gold wing -ajot kun on nykyisin niin pakkopullaa niin tulee suunniteltua ajoreititkin vähän paremmin. Vanhalla mopolla tuli ajettua jotain pakko-ajojakin, tällä mä vaan pidän hauskaa.

Onneks on paku, sillä voi kuskata pyörän hyvien ajopaikkojen viereen.

Tourinkiakin oon harrastanut jonkin verran, tosin viimekskin meni 150km matkaan (suorinta tietä) joku 4-5h aikaa kun menin mahdollisimman mutkaisia ja pieniä teitä pitkin. Helvetin hauskaa, sitähän sen moottoripyöräilyn ollakin pitää.

Ja talveks voi laittaa piikkirenkaat...
    Duke alla minullakin - ei siis oikea moto...

Hankin pelin työmatkoja varten, kun saa aamuin illoin ajella läpi ruuhkaisen kaupungin. Paras pyörä mitä ikinä olen omistanut.

Kevyt ja helppo ajaa. Vanhempi mies saa istua selkä suorana maisemia katsellen. Liikennetilanteet näkee helposti kun istuu 'vähän' korkeammalla. Parissa pahassa ruuhkassa oon vedelly kanttikivien ja istutusten yli vaihtoehtoisille reiteille, helppoa ja mukavaa. Ehdottomasti tärkein asia omaa käyttöäni ajatellen on se että tanko on sen verran ylempänä kuin kyykyssä ettei splitatessa osu peileihin (vihreässä aallossa läpi kaupungin liikenteestä riippumatta)

Kuutisen tonnia takana ja jotain huonoakin tietty on. Pitemmillä reissuilla taukoja pidettävä riittävästi ja tankata saa.

Hyvää tai huonoa, ihan maun mukaan, on se että saa/joutuu ajelemaan soolona. Makuasia siis ja makuasioista voi kiistellä - tosiasioista ei.

Tyytyväinen olen, vaikka derbeihin välillä kai sekoitetaankin
    --Sitä saa mitä tilaa--
    Lainaa (alfred @ Heinä. 21 2006,07:36) kirjoitti
    Hankin pelin työmatkoja varten, kun saa aamuin illoin ajella läpi ruuhkaisen kaupungin. Paras pyörä mitä ikinä olen omistanut.

Kevyt ja helppo ajaa. Vanhempi mies saa istua selkä suorana maisemia katsellen. Liikennetilanteet näkee helposti kun istuu 'vähän' korkeammalla. Parissa pahassa ruuhkassa oon vedelly kanttikivien ja istutusten yli vaihtoehtoisille reiteille, helppoa ja mukavaa. Ehdottomasti tärkein asia omaa käyttöäni ajatellen on se että tanko on sen verran ylempänä kuin kyykyssä ettei splitatessa osu peileihin (vihreässä aallossa läpi kaupungin liikenteestä riippumatta)
    No nyt on moto oikeessa käytössä! Kanttikivien, ojien ja kukka-istutuksien läpi jne. mistä vaan!

Se on heti fantsua kun se laite on "himassaan", eli taajamassa! Keula ja peräkin oikein hyppii ilosta taajama-alueella! Tosin konetietä voi koklata keulia perille asti, meneekö ne sillon mukavemmin? En oo ikinä stedannut..

Itse ajoin kyykyllä 3kk sitten alko vituttaa --> darra --> motoksi ja sama laite kohta 2v! Enkä varmaan ikinä oo myymässä, ei tästä voi enään prätkäily muuttua paremmaks tai vapaammaks! + rakentelu vielä tekee entistä siistimmäks koko homman!

Lainaa (Earthend @ Syys. 11 2005,15:54) kirjoitti
    Heh.. tuli sitten ostettua ensin tuo ratapyörä. Josko budjetti mukautuu riittävästi, niin ens kaudelle vois kattella smotoa ihan tosissaan
  30.  
    Oma lusikka soppaan. Vaihdoin SM:oon (640 LC4) juurikin siitä syystä, ettei Veturia ei ole suunniteltu Pk. seudulle (Veturille tarttee mutkaiset kiskot). Veturista ei jäänyt pahaa sanottavaa, täytti oman paikkansa ja aikansa tallista. SM on vienyt kyllä tämän miehen sydämen, siis sen harrastepuolen siitä. Kerran olen päässyt jo radalla päristelemään ja kyllä hymyilytti. Nautinnot ihan toista luokkaa kuin katupyörissä ja ajamisenilo alkaa heti moottorin käynnistyttyä (makuja on monia). Ai niin eikä itketä heti jos vähän "kolhii", tai niin kuin itse tein kämmäten pehmeelle pari kertaa reippaasta kävelyvauhdista (tutustumista uuteen "oriin"). Muutama naarmu siellä ja täällä lisää vain sitä "katu-uskottavuutta", tai jotain. Suosittelen lämpimästi motoa sitä harkitseville jne.

Mitä vertailuun tulee niin 0-100km/h SM on kilpailukykyinen monelle katupyörällekkin.

Suzuki SV1000F
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen