Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Pitäis kohta viedä pyörä ensimmäiseen huoltoon, siis oma eka huolto 36 tkm. Missä pk-seudulla jengi huollattaa Yammunsa? Ja missä hinta-laatu suhde on kohdallaan? Palvelusta puhumattakaan...
    Suzuki GSX-R 750 -04
    No eipä vastauksia tippunut... tilasin ajan H-D Centeriin. Kaksi viikkoa joutuu odotteleen. Ei paha.
    Suzuki GSX-R 750 -04
    Eikö kellään ole mitään kokemuksia?
    Mua kiinnostais kanssa. Kohta pitäis viedä oma Yamaha huoltoon...Ihan vaan kokemuksia ja fiiliksiä olis hyvä kuulla...
    Viime kesänä käytin tuola Arwidsonilla

30t huolto = öljy+suodattimen vaihto ja hinta oli 158.85€

Kerroppa mullekkin mitä tuo 36t huolto H-D centterissä maksaa kunhan laskun saat
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Mä tilasin ajan Tuusmotoriin...Katsotaan minkälaisia numeroita laskuun arvotaan. 36tkm huollolle ne lupas että 160€ lähdetään ylöspäin...
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Diversionin 1000 kilometrin ensi huollon hommasin Auto Bikestä. Ajan varasin viime viikon torstaina ja sain sen tämän viikon maanantaille. Aamulla vein pyörän huoltoon ja sain illalla takaisin. 135 eskoo maksoi ja homma pelasi hyvin.

Aamulla sain vielä henkilökunnalta kyydin takasin himaan (lähelle), *jotta kerkesin autolla duuniin..
    Auto-Bike rules * Kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia, niin palvelun kuin hintojenkin suhteen.
    Just over do it
    Lainaa (Foo-Man @ Touko. 05 2004,21:49) kirjoitti
    Auto-Bike rules * Kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia, niin palvelun kuin hintojenkin suhteen.
    Entäpä työnjälki? Onko pyörälle tehty muutakin kuin valohoito?
    Kuulostaa ihan hyvältä, jos hommatkin on tehty hyvin...
    Kohta pitäis viedä kutonen huoltoon. En ole vielä päättänyt minne...
    Työnjälki on ollut ihan kohdallaan, ei valittamista. Toisaalta olis tosi mielenkiintoista, jos esim TM järjestäis jonkinlaisen huoltovertailun moottoripyöräkorjaamoille. Samaan tyyliin kuin autokorjaamoille on tehty *
    Just over do it
    Mä olen palvelun laadun takia päättänyt käyttää JL-Bike:a ! Ruuhkaa ei ainakaan viimeksi ollu ja palvelu pelaa. Pikkuhommat jopa odottaessa.
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
    Lainaa (Foo-Man @ Touko. 08 2004,08:54) kirjoitti
    Työnjälki on ollut ihan kohdallaan, ei valittamista. Toisaalta olis tosi mielenkiintoista, jos esim TM järjestäis jonkinlaisen huoltovertailun moottoripyöräkorjaamoille. Samaan tyyliin kuin autokorjaamoille on tehty *
    Onhan ne jo parikin kertaa tehnyt tuollaisen testin. Nyt äkkiseltään en muuta muista kuin, että Sumeko tais kerätä molemmilla kerroilla täydet pisteet...
    Mä olen aina huollattanut Arwidsonilla. Todella hyvä ja asiantunteva paikka!!
    YZF-R1 -05
    Lainaa (Peksi600 @ Huhti. 27 2004,21:22) kirjoitti
    Viime kesänä käytin tuola Arwidsonilla

30t huolto = öljy+suodattimen vaihto ja hinta oli 158.85€

Kerroppa mullekkin mitä tuo 36t huolto H-D centterissä maksaa kunhan laskun saat
    Huoltolapulle tuli hintaa 134 eskoa. Ei paha. Ainut miinus oli, että aikataulu petti ja en saanu pyörää samana päivänä takas vaan vasta perjantaina... Siis toisin kuin oli luvattu.
    Suzuki GSX-R 750 -04
    Mä oon teettäny kaikki huollot Arwidsonin huollosssa ja AINA on kaikki pelannut tosi hyvin! Palvelu ja huollon taso on todella hyvä. Voin vilpittömästi suositella kaikille, enkä omaani muualla käytä.
    You can play with my money, you can play with my wife,
    but if you are going to play with my bike, you are playing with your life!
    TussMotor otti 195.90€... öljy+suodatin+tulpat
    Ja asiakaspalvelua voisi edes yrittää parantaa. Pakkohan se oli kokeilla kavereiden varoittelusta huolimatta. No seuraava huolto sitten taas Arwidsonilla. Pitää vaan varata ajoissa, kun sielä tuntuu jonot olevan vähän pidemmät...toisaalta palvelukin on parempaa *

FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Palvelu on Arwidsonilla tosi hyvää. Sinne on kuukauden jono, mutta kun ilmoitin, että pyörään pitäisi tehdä 1000 km ensihuolto, niin sain ajan samalle viikolle.
    Sanoivat, että ensihuolto on tärkeä vaikka se on pieni huolto, niin he tekevät sen jossain välissä. Ehdottomasti Arwidson, suosittelen.
    HD Centerissä 1000KM huolto 115ee!!!
    Arwidsonilla olisi maksanut yli 160ekiä

Palvelu pelasi erittäin hyvin ja olivat tehneet vähän "extrajuttujakin" samaan rahaan Bojot HD:lle!
    aina noit menee...noit menee aina.
    Kokeillaanpas nyt sitten Auto Bike:a tolle 42k huollolle.
    Hinta arvio oli jotain 170 ekiä
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Lainaa (Peksi600 @ Heinä. 20 2004,14:47) kirjoitti
    Kokeillaanpas nyt sitten Auto Bike:a tolle 42k huollolle.
    Hinta arvio oli jotain 170 ekiä
    No jooo...ei saa kyseinen firma mitään kunniamainintaa ainakaan meikäläiseltä. Ne ei suostunut edes TPS:ää säätämään, kun ei asiasta mitään tienneet. No toisaalta ihan ok, että eivät alkaneet säätelemään, kun eivät kerran osanneet. Täytyy ilmeisesti säätää ihan ite *
    159? ne veloitti öljyn vaihtosta, ketjujen kiristämisestä (laittoivat muuten nekin liian tiukalle ) yms. mutterin ruuvauksesta.

FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Tulipa käytettyjä FJR 10tkm huollossa Frank Nymanilla Espoossa. Hintaa tuli n. 180 euroa öljyt, suodatin ja pikkusäätöä. Tuntuu että jotain ovat säätäneet kun pyörä tuntuu paremmalta hitaassa ajossa, ei nytkytä enään, vai liekö tunne korvien välissä Etujarrusta oli poistunut ilmat sanomattakin ja muutenkin homma toimi ok. Valmistui myös ajallaan kuten myös edellinen 1000 km huolto.

Eikös kukaan muu ole käyttänyt Frankia? Hinta taitaa olla hiukan yläkanttiin mut toisaalta homma tuntuu toimivan ja palvelukin on mulle ainakin pelannut...
    Olen vähän ulkopaikkakuntalainen, mutta Turussa ne pyysivät 3,5hx55€=192,5€ 30tkm huollosta Catille ja osat/litkut päälle. Tuntuu aika ryöstöltä. Paikka on MP-Team!
    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
    Käytin myös pyöräni juuri Frankilla huollossa, ja olin todella tyytyväinen sekä huollon tasoon että varsinkin palveluun. Hinta ehkä aavistuksen kalliimpi, mutta lämpimästi voin suositella.
    (poistettu tili)
    Frankilla käyty, eipä valittamista. Ja palvelu on hyvää, ja hauskaa.
    Nyt oli kyllä vihon viimenen remontti, minkä Vantaan Auto-Bike mun pyörään teki.

Huolto kuitissa lukee ainostaa "54 tkm huolto" ja 420€ !! Ei minkään laista erittelyä osista taikka työtunneista?? On se nyt sitten hyvä alkaa arvailemaan mitä öljyä koneeseen on laitettu, jos sitä vaikka joutuisi itse joskus lisäämään. Onneksi ei oo tarvinu koskaan lisäillä, mutta kuitenkin...on tää nyt kummallista. Soitin sitten vielä huollon tehneelle kaverille ja yritin kysellä mitä tolla 420 eurolla oikein sain. Vastauksena oli "jotain mutterin kiristelyä, öljynvaihto, ilmanputsarin puhdistus ja venttiilinvälyksien tarkastaus. Ei juma***** on pojilla pikkusen homma hakusessa...
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Lainaa (Peksi600 @ Elo. 03 2004,19:50) kirjoitti
    No jooo...ei saa kyseinen firma mitään kunniamainintaa ainakaan meikäläiseltä. Ne ei suostunut edes TPS:ää säätämään, kun ei asiasta mitään tienneet. No toisaalta ihan ok, että eivät alkaneet säätelemään, kun eivät kerran osanneet.
    Tuota noin...

... nyt ja aivan liikaa tälle yölle, enkä muutenkaan tiedä asioista..

... mutta käsitykseni mukaan tuo TPS on THROTTLE POSITION SENSOR, ja se on vastus tai sitten vastusmittari: ei sitä voi säätää. Se joko toimii tai sitten ei toimi eikä sitäkään aina tiedä, ilmeisesti sitä ei viitsitä mitata... ...onko se kunnossa vai ei.

Onhan siihen FZ-6 korjaamokäsikirjassa raja-arvot, muttei sitä ilmeisesti koskaan mitata huollossa....

Viisaammat korjatkoon...
    Lainaa (Janecky79 @ Huhti. 26 2004,10:25) kirjoitti
    Missä pk-seudulla jengi huollattaa Yammunsa?
    Ei pienintäkään aavistusta...

... ostin prätkäni Yamaha Centeristä ja olen ollut mestan huoltopäällikköön tyytyväinen, äijä ollut aivan guru ja muutenkin kärsivällinen...

Köyhänä olen toistaiseksi ollut tyytyväinen laskuihin, lähes siedettävät, ei lähelläkään ilmaista.

Ystävällisin terveisin Antti
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 17 2004,13:10) kirjoitti
    Frankilla käyty, eipä valittamista. Ja palvelu on hyvää, ja hauskaa.
    Huolto toimii vaikka hinta onkin hiaman "kauniaisista"... tosin pyöränmyyntipuolesta ei positiivista sanottavaa...
    Käytin pyörää huollossa vakuutusyhtiön piikkiin kyseistä syystä ja pyysin myyntiä hoitavalta tyypiltä gikseriä koeajoon katteiden ym muun sälän vaihtamisen ajaksi, ja puhutaan siis muutamasta tunnista...

aikansa kierreltyään myyjän ainoa kommenti oli "kun se on juuri puunattu ja myyntikunnossa niin ei nyt millään pysty... juuri tuli pesusta niin sitte se olis taas ihan likainen"

En ollut uskoa korviani ja tilasin taksin kun en jaksanut kattoa kyseisen miehen naamaa...

Mutta takaisin aiheseen... huollon pojista ei todellakaan valittamista... aina on pidetty siitä kiinni mitä on luvattu, ainakin omalla kohdalla
    Yamaha FZ6-S -06

Kawasaki ZX-10R -06

Yamaha YZF 1000 R Thunderace -00

Suzuki GSF 600S Bandit -01

Suzuki GR650 -89
    Lainaa (koris66 @ Elo. 30 2005,01:22) kirjoitti
    ... mutta käsitykseni mukaan tuo TPS on THROTTLE POSITION SENSOR, ja se on vastus tai sitten vastusmittari: ei sitä voi säätää. Se joko toimii tai sitten ei toimi eikä sitäkään aina tiedä, ilmeisesti sitä ei viitsitä mitata... ...onko se kunnossa vai ei.

Onhan siihen FZ-6 korjaamokäsikirjassa raja-arvot, muttei sitä ilmeisesti koskaan mitata huollossa....

Viisaammat korjatkoon...
    Käsityksesi on aivan oikea ja kaikkea voi säätää kunhan osaa

Mä en tarkottanutkaan, että sen vastuksen arvoja aletaan mittaamaan, vaan että se anturin asento käännetään kohdalleen. Kysessä on noin 2 minuutin homma. nimim "tein itse, kun huollossa ei osanneet"
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Lainaa (Peksi600 @ Syys. 22 2005,19:18) kirjoitti
    Mä en tarkottanutkaan, että sen vastuksen arvoja aletaan mittaamaan, vaan että se anturin asento käännetään kohdalleen. Kysessä on noin 2 minuutin homma. nimim "tein itse, kun huollossa ei osanneet"
    Nyt taidamme puhua hieman eri asiasta. Toi FZ6(-S) tyyppivika eli TPS-ongelma on nimenomaan satunnainen vika: se välillä toimii ihan oikein ja välillä taas ei. Suuren osan ajasta motti toimii kuin unelma, sitten se saattaa esim. sammua kesken ajon. Virrat pois ja taas toimii vartin täydellisesti ja sitten sammuu. Se ei siis parane säädöllä tuo tyyppivika, joka koskee lähinnä -04 mallia.

Toi mun aikaisempi vastaus oli vähän puppua, nykyisin käyttäisin vertausta tietokoneen vaikkapa äänikortista, joka suurimman osan ajasta toimisi oikein, mutta välillä (lämpö? ilmankosteus? kuun asento?) ei sitten toimisikaan yhtään. Mittaus silloin kun se toimii ei auttaisi, ja vika esiintyy harvoin...

Joo, nyt huomasin sun puhuneen 42 tonnin huollosta, eli ei taida olla tuo sun vehjes FZ6(-S), ja sikäli mun alkuperäinen viesti oli jälleen kerran <span style='color:green'>a i v a n</span> ohi aiheen. Sorry! Tätä on sattunut aiemminkin: (luetun) ymmärryshäikkää...
  30.  
    Olen viemässä Catin 40tkm huoltoon ja hinnaksi ilman osia arvioivat vähän yli 500€ - on kuulemma isompi huolto. Paikka on Yamaha Center Vantaan Tuupakassa. Onko kellään kokemuksia paikasta?? Kallista on
    Kaunotar ja Kulkuri

Honda VFR800
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen