Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Nyt olis ekat osat asennus valmiina... Tankin sisäpinnoite ei vielä ole kuivunut joten se saa odottaa, mutta sivukatteet, alakate ja etulokari menevät paikalleen huomenna... Kyllä sitä valoa tunnelin päässä sittenkin pilkottaa....
  2. #2
    Lainaa (JP_445 @ Touko. 25 2005,22:32) kirjoitti
    Nyt olis ekat osat asennus valmiina... Tankin sisäpinnoite ei vielä ole kuivunut joten se saa odottaa, mutta sivukatteet, alakate ja etulokari menevät paikalleen huomenna... Kyllä sitä valoa tunnelin päässä sittenkin pilkottaa....
    päätit sit laittaa kaiken uusiks?...
    zzr600-vm90
  3. #3
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    pics or it didn't happen
  4. #4
    Sigussa joitakin kuvia päivitettynä... Viimeistely vielä hieman kesken ja kuvat ei ole parhaita mahdollisia... Runkoaisan suoja prototyyppi ja se tulee vaihtumaan... Kiire oli vain saada kasaan ja siksi kaikki rempallaan...
  5. #5
    Aika pro meininkiä. Itse tyydyin tekemään pelkän perän omaa designia ja vaan epoksihartsilla ja kuitumatolla...mutta että oikeen hiilikudusta.... Onko sulla kuvia rojektin tämänhetkisestä tilanteesta?

    Tollasen sai veneenpaikkaussarjalla....


    sori, huonolaatunen kuva...
  6. #6
  7. #7
    Mitä osia tossa mopossa nyt on niitä hiilikuitusia?!
  8. #8
    Lainaa (realb @ Kesä. 03 2005,16:12) kirjoitti
    Mitä osia tossa mopossa nyt on niitä hiilikuitusia?!
    Oisko tankki, etu-,sivu- ja alakatteet sekä etulokari..?
    Ainakin omalla silmällä katottuna siltä näyttäis.
  9. #9
    Näyttää mun mielestä enemmän lasikuidulta... Ehkä olen väärässä.
  10. #10
    Pitääpä napsasta pari kuvaa noin auringon valossa jolloin hiilari erottuu paremmin. Ei se kummalliselta näytä varjoisassa valottomassa paikassa... Periaatteessa se on vain mustaa...
  11. #11
    UP

    Mites on projecti edennyt???

    Pitääkö toi hiilaripinta aina lakata vai voiko sen jotenkin "kiillottaa", vois laittaa kohta kuvia ekasta omasta hiilaritekeleestä. jos sais sen kameran ekajostain



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  12. #12
    Lainaa (kwak750 @ Elo. 01 2005,12:55) kirjoitti
    UP

    Mites on projecti edennyt???

    Pitääkö toi hiilaripinta aina lakata vai voiko sen jotenkin "kiillottaa", vois laittaa kohta kuvia ekasta omasta hiilaritekeleestä. jos sais sen kameran ekajostain
    Hiilari pinta kannattaa lakata aina. On paljon helpompi pitää puhtaana kun pinta on lakan alla.
    Projekti joutui kovaan käyttöön (päivittäiseen ajoon ja radalle).
  13. #13
    Jos painolla ei oo väliä, niin tarpeeksi paksun epoksipinnan voi kiillottaa hiomatahnalla. Mutta muottihan sen pinnan tekee...

    Vesku
  14. #14
    Lainaa (Pyöräkaista @ Elo. 03 2005,01:30) kirjoitti
    Jos painolla ei oo väliä, niin tarpeeksi paksun epoksipinnan voi kiillottaa hiomatahnalla. Mutta muottihan sen pinnan tekee...

    Vesku
    pinnalle taas..

    Hmm.. mitäs jos toi pinta ei oo mikään erikoisen paksu? Välillä jopa hiilikuitu tulee ihan pintaan.. voiko sen kiillottaa?

    Kiillottaminen olisi parempi, koska lakka alkaa lohkeilemaan aika helposti jos tulee osumaa ja muutenkin kun on kiillotettu niin sitä pystyisi fixaamaan helpommin.

    Mites pinta, tuleeko tolla kiilotuksella pinnasta yhtä kiiltävä kuin lakan kanssa?

    Posse väittää, että polyesteri + hiilikuitu + käsinlaminointi ei ole kestävää, niin kyllä ton akkukotelon kopan voi kääntää YLI 90 asteen kulmaan eikä murru tai katkea!



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  15. #15

    Tuommonen tuli polkupyörän lokarista, kun "lakkasin" sen epoksilla, hioin vesihiomapaperilla ja lopuksi hiomatahnalla. Alkuperäinen pinta oli "viturallaan", muotin pinta oli mitä oli, kun mallineen pinta ei kestänyt polyesteriä, olis pitäny tehdä muottiki epoksilla...

    Vesku
  16. #16
    Oho, todella siisti! Toi pintahan on todella hyvä, mulla on sen verran monimutkaset katteet, että tullu kaikkia pikku kuoppia ja ilmakuplia sekaan..

    Taidankin kiillottaa, mitä kiillotus ainetta käytit? Jos kävisi hakemassa jotain Autoglymin bodyshoppia vai mitä olikaan
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  17. #17
    Em muista mitä kiillotusainetta tuli käytettyä, epäilisin, että jotain ison B:n tuotetta tai "Frareklaa". Kaikki käy luulisin. Tosin kuituun asti, jos joutuu hiomaan ei enää mitään priimapintaa saa.

    Tuohon susukiin tein takajarrun nestesäiliölle suojan, originaalin tilalle. Senkin pinta meni vituiks, mää en osaa, pelastin tilanteen lakkaamalla "autolakalla". Tais olla polyuretaanilakkaa. Sekin meni vituiks, mutta ystäväni hiomatahna korjasi tilannetta. On pysynyt hyvin kiilto, vaikka kenkä tuohon hinkkaakin.



    Tein myös pohjapanssarin, mutta sen pinta onnistui. Tosin oli aika hyvin saanut kiven iskemiä, kun viimeksi tarkistin. Pohjapanssariin laitoin kevlariakin, ettei heti menis pas2.

    Melkein kilo lähti painoa noillakin kevennyksillä. Taas on ukolla varaa kasvattaa mahaa suorituskyvyn tippumatta.

    Vesku
  18.  
  19. #18
    noniin testasin kiillotusta jollain autoglymin B03 keskikarkealla vai mikä olikaan

    jumalauta! kunnon "deep shine" tulee.. en todellakaan ole lakkaamassa Eikä tuu pintaa YHTÄÄN roskaa eikä mitään..

    mitenköhän toi kiiltää kun vetää hienolla hiomatahnalla ja sitten vielä vahat niskaan.. noita virheitäkään ei niin huomaa katteissa kun kiiltää kunnolla

    ainut vaan kun hiilari tulee ihan pintaan jossain paikoissa niin se näkyy kohti suorassa valossa, ei muuten.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.