Moro.
Kävin tuossa viime viikon perjantaina hakemassa pyörän Moto-Seinäjoelta. Olin sopinut kaupoista viikkoa aiemmin ja ilmoitin tulevani hakemaan pyörän perjantaiaamuna. Lähdimme aamulla, tosin hieman aiottua myöhemmin, kaverin pyörällä Tampereelta kohti Seinäjokea. Olimme paikalla hieman puolen päivän jälkeen.
Tiedustellasseni pyörää ilmeni, ettei se ollut vielä valmis tullin hitaudesta johtuen. Olin hieman kärttyinen ja tiedustelin, mikseivät olleet soittaneet ja ilmoittaneet asiasta. Pyörä kuitenkin luvattiin saman päivän aikana. "Jotta saisimme ajan kulumaan" minulle annettiin käyttöön 650 Daytona ja lisäksi meille tarjottiin mitä mainioin lounas eräässä Seinäjokelaisessa ravintolassa. Kun palasimme takaisin oli pyörässä kilvet ja se oli menossa alkuhuoltoon. Hoidimme paperihommat pois alta ja odottelimme hetken kunnes pyörä oli valmis luovutettavaksi. Lopuksi meille toivotettiin hyvää matkaa.
Bottom line: Vaikka hommat eivät sujuneet aivan toivotulla tavalla, tilanne paikattiin erittäin hienosti, ja vaikka koko reissuun kului aikaa huomattavasti aiottua enemmän, jäi saamastani palvelusta erittäin positiivinen kuva. Aion varmasti asioida jatkossakin kyseisessä liikkeessä!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
kuulostaa reilulta toiminnaltaminäkin olen ihan hyvää palvelua saanu kun olen asioinu motoseinäjoella ja aion varmaan talvella sinne viedä pyörän huollettavaksi
onkos motoseinäjoen huolloista kokemuksia?
Kawasaki Ninja ZX-10R
Itse olen huollattanut, penkittänyt ja säädättänyt pyöräni tuolla aina.
Homma toimii mainiosti. Huoltomiehet ovat fiksuja ja asiansa osaavia.
Ei mitään muuta kuin hyvää sanottavaa!!
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Joo, aina kun ovat selvinpäin(teme77 @ Syys. 06 2005,11:03) kirjoitti
![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-