ei muuten näkyny mullakhan, mutta kun tosin hiiren kakkospainikkeella klikkas ja sitten "kopioi", avas vaikkapa wordin ja "liitä" niin johan tuli ruutu vihriäksi![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Mun hiiren oikealla näpyttimellä luki: näytä kuva, ja kun painoin sitä, niin kuvat ilmestyivät sivustolle.
Hiano väri.
Ps. täällä oppii kaikkea kivaa uutta kavereilta hiirenkäytöstäkin, kyllä on hyvät sivut.
Komia on, näyttäis äkkiä samanväriseltä kuin mullakin eli just oikealta![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tunti turpaan ei noille moponpotkijamulkuille riitä.
Ensin pitäs porata molempiin polviin reiät, joihin sen jälkeen ammutaan pop-niitit. Sitten riisutaan kaveri alasti ja vedellään A-4:sen reunalla jeppe täyteen paperiviiltoja, jonka jälkeen täytetään Stadikan hyppyallas veden sijasta lasivillalla ja tyrkätään kaveri kympistä sekaan. Kunhan kaveri on siellä pulikoinu tarpeeks, vois vielä läksiäisiks potkasta kuuman kolvin nenästä sisään. Loppuu mopojen potkimiset siihen paikkaan.
Hienoltahan se näyttää. Ei tohon tosiaan kannata mitään tarroja laittaa. Tehoa pitäs kyllä saada lisää![]()
-Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
sehän on kuin sirkiö väriltään. enimmäkseen. hieno. siis tuo vegeliuksen zx12r. pitäsköhän itekin poistaa kaikki tarrat, näyttää niin upialta. pientä paikkamaalausta tarvii tehä pieniin skraaduihin mitä kesän aikana tuli katteen reunoihin. toisaalta ei taida saada ehjänä sitä isoa zx12r tarraa sivukatteesta pois ja se maksaa alkuperäisenä ihan hunajata, oliko 200 euroa kappale vai 400 ekuako peräti, on muovilla kilohintaa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
pyörän murjomistakin pahempaa voi sattua. nimittäin renkaiden viiltely. ei tietoa oliko etunakki yritetty puhkaista vaiko saattaa sellaiseen kuntoon että sitten vasta sopivissa olosuhteissa lasahtaa..
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
(Italowestern @ Syys. 03 2005,13:11) kirjoitti
Tuolta vois löytyä mallia kelkkaan/standiin. Miten hyvin toi nyt sit estää kaatumisen, ja kuinka helppo käyttää muualla kuin tallissa, mutta kuitenkin.Bike-Grab
-BMW F 650 CS -03-
Tuollaisen ilkivallan harjoittajan voisi minun puolestani vaikka AMPUA![]()
" Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
"Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
Samaa mieltä. Itsekin koin tuon viimekesänä, vauriot ei ollu niin pahat kun on tällanen rautamöhkäle ja omavastuu suurempi kun vauriot nii minkäs teet. Vitutuskäyrä nousee jo kun muistelee asiaa(Henry @ Tammi. 16 2006,22:58) kirjoitti
![]()
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Tommonen teline on ihan käytännöllinen jos sen pulttais seinään kiinni...Oon nähny tollasen telineen kerrostalon seinään pultattuna kiinni, luulis ett sit on jo hiukan työläämpää kaataa pyörä.(PHM @ Tammi. 15 2006,16:20) kirjoitti
![]()
ZX-10R 2011, ratalelu KTM RC8R 2010
http://www.bikepics.com/members/vegelius/00zx12r/
Tuol muutama uus mutta edelleen huonoja....
Jeppistä
Fuck ....noi samat urpot potkii kylillä naisia ja näyteikkunoita, ne kovikset pitäis laittaa hoitolaan!!!!![]()