Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    MotOrg ry:n syyskokous pidetään Lauantaina 25.10.2008

Paikka: Basement 24-kokoustiloissa - Unioninkatu 24 Helsinki.

Aikataulu:

16:30 ovet avataan Motorg ry:n jäsenille. Jäsenet pääsevät vuoden 2008 jäsenkortilla sisään. Kortti mukaan !
    17:00-19:00 Motorg ry:n syyskokous
    19:00 - illanvietto jatkuu kokouspaikalla kaikille orgilaisille avoimena tilaisuutena mm saunomisen merkeissä - omat pyyhkeet mukaan! Illanvietto on samalla myös ratakauden päätösbileet ratailijoille.

Kokoukseen saapuvalla jäsenellä tulee olla mukaan vuoden 2008 MotOrg ry:n jäsenkortti. Kokoukseen ei voi ottaa avecia, joka ei kuulu yhdistykseen. Kokouksen jälkeen avecitkin ovat tervetulleita.

HUOM: Toivomme jäsenten ilmoittautuvan kokoukseen ry:n suljetussa foorumissa olevassa viestiketjussa, jotta osaamme ilmoittaa suuntaa-antavaa lukumäärää kokouspaikalle. Toki kokoukseen saa tulla ilman ilmoittautumistakin, mutta ilmoittautuminen helpottaa järjestäjien elämää huomattavasti.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    mites tuo tarjoilu puoli, tarkoitan siis nestemmäistä.
    onko siellä joku hana vai saako olla omat mukana?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Salmon @ Loka. 23 2008,20:40) kirjoitti
    Omat mukaan! Kyseessä ei ole siis ravintola vaan ihan sauna / Auditoriotila.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Loka. 23 2008,20:46) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Loka. 23 2008,20:40) kirjoitti
    Omat mukaan! Kyseessä ei ole siis ravintola vaan ihan sauna / Auditoriotila.
    Jep.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    mites sit ku mä oon ilmeiseti hävittäny mun kortin,ni en taida päästä kokukseen?yritän kyll viel ettii sitä...
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (piipu @ Loka. 24 2008,21:09) kirjoitti
    mites sit ku mä oon ilmeiseti hävittäny mun kortin,ni en taida päästä kokukseen?yritän kyll viel ettii sitä...
    Eiköhän sut vanhana hallituksen jäsenenä tunnisteta ovella. Jos kaitsu on niin kännissä ettei tiedä kuka oot, niin sil on kyl nimilistakin siin mistä tarkistaa
    Pyörätön motoristi...

mites sit ku mä oon ilmeiseti hävittäny mun kortin,ni en taida päästä kokukseen?yritän kyll viel ettii sitä... *
    Meikäläinen niitä kortteja varmaan ovella tarkistelee. Sut varmana tunnistan joten pääset sisään.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (suzukai @ Loka. 24 2008,21:15) kirjoitti
    Meikäläinen niitä kortteja varmaan ovella tarkistelee. Sut varmana tunnistan joten pääset sisään.
    ok...niinku jassu sanoki ni sull on onneks nimilistaki
    Mikä on romille raja... Joutuuko puhaltaan ovella?
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (wexi @ Loka. 24 2008,21:41) kirjoitti
    Sua ei päästetä sisään jos et oo sellasessa "uudenvuoden kunnossa"
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Loka. 24 2008,21:44) kirjoitti
    Lainaa (wexi @ Loka. 24 2008,21:41) kirjoitti
    Sua ei päästetä sisään jos et oo sellasessa "uudenvuoden kunnossa"
    Mut ehkä tunnistaa muusta

Näät huomenna!
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9

R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Keneltä on tavaraa hukassa syyskokouksen jäljiltä? Tiloista löytyi lippis, kaulaliina ja sormus. Kameran omistaja selvisi jo aamupäivällä. Pistähän privaa jos kaipailet. Luovutetaan tuntomerkkejä vastaan ;)

Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
    Multa on hukassa muutama pätkä filmiä sieltä täältä. Lisäksi reissussa katosivat omanarvontunto ja toinen kenkä.

Taas tietää miltä tuntuu häpeä. Kiitos Kaitsun boolista, antoi melkoiset salamakännit.

Anteeksi teille ja tervetuloa liskoille!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Lainaa (tumeetti @ Loka. 26 2008,19:45) kirjoitti
    Taas tietää miltä tuntuu häpeä. Kiitos Kaitsun boolista, antoi melkoiset salamakännit.
    Eilen jaksoit mussuttaa sebun kanssa kilpaa että booli on laimeata viinan suhteen ja se kaipaa lisää viinaa..

Se sormus on varmaan Lassen, siltä oli illan aikana ainakin sormus hukassa.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (suzukai @ Loka. 26 2008,19:49) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Loka. 26 2008,19:45) kirjoitti
    Eilen jaksoit mussuttaa sebun kanssa kilpaa että booli on laimeata viinan suhteen ja se kaipaa lisää viinaa..
    Sebu oli eka joka nukku ja tume eka ketä piti paimentaa

Kiitokset kaikille joo eilisestä, tumelle varsinkin vatsasta löytyvistä kynnenjäljistä / mustelmista.
    Pyörätön motoristi...

Booli oli hyvää ja samoin eväät. Kiitokset järjestäjille
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    Kiitokset järjestäjille ja eritoten "huoltosilakalle" erinomaisista einestarjoiluista.

Oli hauska näin ensikertalaisena osallistua ORG:n kokoukseen ja tavata uusia ja jo tavattuja tuttavuuksia.

Onnittelut myös uusille ja paikkansa pitäneille hallitusjäsenille *
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

-FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
    ZZR ja artsi veivät sanat suusta edellä.

Kiitokset myös ratapuolen tehokaksikolle hyvistä visioista tulevalle ja tuleville kausille, ja uudelle rinnakkaiskaksikolle potkua toimeen.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Kiitokset tarjoilusta myös minulta, oli mukava ajella kotiin kevyen aterian jälkeen ja hallitukselle voimia tulevalle kaudelle.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    piipu kiittää kans .sairaan hyvää pöperöö oli tarjolla.joutu lähtee aika aikasessa vaiheessa,flunssa mokoma verotti voimia.
    onneksi olkoon uusille ja vanhoille hallituksen jäsenille

nii ja booli oli kyll liian laimeeta mutta hyvää...
    Olipahan hauskaa. Kiitos että ette valinneet minua enää jatkamaan hallituksessa, ettehän?
    Boolit ja safkat maisui ja taidettiin piipahtaa jossain baareissakin vielä. Taas on maailma parempi paikka, kun parannettiin sitä oikeen kunnolla. Kiitos Holtsulle salmaripaukuista... eihän sitä omaa pulloa kukaan siellä baarissa huomannut, kait. Ja pitihän sitä sitten sunnuntaina vielä turkulaisten kanssa käydä "Sikalassa" tasottavilla ja silakkalounaalla, jotka oli vaihtuneet muikuiksi.
    Onnittelut uusille hallituslaisille.
    ©
    Kiitokset myös minulta kaikille paikallaolijoille

Mukava ilta oli taas, ja Tallinnassa sitten taas jatketaan. Eikös
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos ja kumarrus järjestäjille. Booli ja safka oli tosi hyvää. Samalla kiitokset luottamuksesta hallitukseen. Saas nähdä, mitä kaikkea "kivaa" sitä tuleva vuosi sit tuokaan tullessaan.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
    Olisi kiva tietää nykyisen hallituksen kokoonpano ja vastuu alueet, näin jäsenenä se olisi kiinnostavaa tietoa. sekä pääpiirteet ensivuoden puuhasteluista ja jos jotain uutta irtoo niin hyvä niin esim ratapäivien määrä ?
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Kokouksen pöytäkirja tulee varmasti tuonne suljetun osaston puolelle kunhan unelmasäleikkö eli Sumppa sen ehtii puhtaaksi kirjoittaa.

Jos jäsen olis tullut kokoukseen niin jäsen tietäis *

Ratapäiviä suunnitteilla 21.
    Hallituksesta astuivat syrjään Petri12R, Tommipommi ja Ace, tilalle valittiin Wexi, Jammuu ja Sikiviki.
    -nomen est omen-
    Lainaa (tr3 @ Loka. 27 2008,13:16) kirjoitti
    Olisi kiva tietää nykyisen hallituksen kokoonpano ja vastuu alueet, näin jäsenenä se olisi kiinnostavaa tietoa. sekä pääpiirteet ensivuoden puuhasteluista ja jos jotain uutta irtoo niin hyvä niin esim ratapäivien määrä ?
    Vastuualueet selvinnee vasta hallituksen järjestäytymiskokouksen yhteydessä.
    ©
    ei saa**na, tuli pari aika pahaa flashbackiä!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Lainaa (tumeetti @ Loka. 27 2008,19:39) kirjoitti
    ei saa**na, tuli pari aika pahaa flashbackiä! *
    No.. olikos sellasta fläspäkkiä, et olit jossain autotallin betonilattialta nelinkontin PoS:in pyyhe lanteilla
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Heh, löytypä kamerasta muutama hyvä kuva noilta kekkereiltä Joo tosiaan, myöhäset kiitokset kanssajuhlijoille ja eritoten järjestäjille! Joo ja booli oli vähän salakavalaa
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  30.  
    Joo kiitos taas... oli kiva nähdä wanhoja tuttuja. Vaikkakin visiitti oli lyhyt....
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen