Onko kukaan laittanut divariin ohjausiskaria. Jos on niin minkälaisen ja miten helppo oli asentaa? Kiinnostas moinen kapine hommata omaan pyörään, kun kunnolla kallellaan kiihdytettäessä ei meinaa pyörä pysyä tiellä tai mies pyörän päällä.
Ps. Onko kukaan nostanu putkia ylemmäs, kun ottavat maahan kiinni ihan normaalissa katu ajossakin. Tehoputkea ei kehtaa laittaa kiinni. kun lukee 25kw papereissa...
Kawasaki ZZR1400 -09
se divari ei ehkä parane ohjausiskarilla. osta mielummin hyvä takaiskari koska se alkuperäinen on yksi huonoimmista iskareista ikinä, eikä ikä ainakaan paranna sitä. siitä johtuu se että pyörä "niiaa" kurvissa ja lähtee heittelehtimään. ko. taksi oli mielestäni täysin ajokelvoton mutkatiellä vauhdin noustua yli 140km/h.
öhlinsiä tai wp:tä en ostaisi hinnan vuoksi, mutta wilbers, bitubo tai hagon voisi olla hintansa arvoinen.
ohjausvaimennin ei tosiaan auta siihen koska ohjauskulma on jo valmiiksi niin loiva, ettei pyörän pitäisi voblata.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Aivan totta, kyseisenlaisen vehkeen omistajana olen samaa mieltä siitä että se on melkoisen epämiellyttävä laite kanttailla kovissa vauhdeissa, samoin jos mutkassa on isompaa epätasaisuutta. Muutaman kerran alkanut huojumaan siihen malliin ettei sitä halua kovin montaa kertaa kokea.Kuten ei myöskään sitä rikkinäisen takapyöränlaakerin aiheuttamaa woblaustakaan(Cterror1 @ Syys. 02 2005,11:35) kirjoitti
Suht suoralla tiellä muuten ihan ok ja vakaa peli jos laakerit ehjät. Eipä sitä jousitusta taida olla alunperin mutkapätkille suunniteltukaan. Tästä syystä pyörä taitaakin vaihtua talven aikana toiseen.