Minulla ei ole vielä pyörää
50 cc ja alle
51-125 cc
126-250 cc
251-500 cc
501-650 cc
651-750 cc
751-1.000 cc
1001-1300 cc
1301 ja yli 52
Vakioaihe. Syystä tai toisesta tätä ei tainnut vielä olla vuodelle 2007. Eli kerropa kuutiosi ja jos mahdollista, syy miksi päädyit moiseen.
Itsellä edelleen kilokyykky. Syynä arkiajon vaivattomuus ja enemmän kuin riittävä suorituskyky radalla.
sama paska kun viime kesänä...syy, ei ole massia millä vaihtaa...
-Yamaha YZF600R Thundercat-
N äköjään vain kahdenkokosia pyöriä orggilaisilla!!!![]()
<p>gubbe</p>
En tuo muutosta minäkään...(peepee @ Heinä. 05 2007,21:22) kirjoitti
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
Sananl. 31:6
...660cc, kun halavalla sai....![]()
"Nälkä ei lähe, se vaan siirtyy..."
"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään..."
Joka kesä osun eri laatikkoon...nyt ois 798...
1130cc vastaiskuna, vähän niinku![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Samaa kokoa kun viime suvena vajaa 1300.![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Alla 600 cc. Riittänee edelleen toisen vuoden motoristille. Alhaalle kyllä kaipais enemmän vetoa lähinnä käytettävyyttä ajatellen. Ongelmana päivityksen suhteen raha![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
1250 cc. Vääntöä piisaa, ihan vaan siksi![]()
Suzuki Bandit 1250SA (RIP)
BMW K1200R Sport
126 meni kai tota vanhaa sussuu nii paljo jo o porattuoli pakko laittaa vaik karva alle 1300 tallis mut ei iha korttii ni enemmä sit tol pikkusel viel ajetaa
![]()
halpa vakuutus ja ylläpito 1299cc.![]()
hayabusa vm 2000
SM6.SB 2010
SM4.SB 2011
350,650,750 ja 900 ovat tämän hetken kuutiovaihtoehdot kotona.
V-tyyliä 650 kuution edestä. Lukemani perusteella piti olla ihan hyvä aloituspyöräksi ja sitä se on ollukin.
Suzuki SV650S -05
"Ristuksen motoristit!"
MotOrg ry:n 500. jäsen vm 2007.
Vstromi - halu ajaa huonoimmillakin teillä kuin päällystetyillä. Toisekseen selkä ei ole enää ollut kipeä cbr -- xx -kauden jälkeen kun tuolla ajelee
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
998cc. Syynä yksinkertaisesti se, että tuollainen mylly on pyörässä kiinni(ja hyvä niin).
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Tonninen
![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
1470cc, syy tommoseen on se että pyörä on hienon värinen![]()
Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
906, halluisin 750S:n muttei kukaan myy![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
600cc, loppuu kuljettajasta ominaisuudet paljon ennen mopoa![]()
2012 Aprilia Shiver 750
2021 Beta RR 250 racing
Niinkuin allekirjoituksesta näkee, pikku hiljaa on sieltä piikistä tultu tänne asti. Isokuutoinen matkapyörä on mukava, vääntöä riittää niin ei tartte pahasti kepittää.
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Katteitten alta löytyy 636 kuutiota. Syy hankintaan ainakin ulkonäkö ja se 37cc tuoma lisäpotku verrattuna 600cc pyöriin.
Kawasaki ZX-6R -06
hyvin riittää 600 vielä 17 vuodenkin jälkeen, suomalaiset vaan on niin kuutiohullua kansaa(cmas @ Heinä. 05 2007,21:40) kirjoitti
![]()
<p>gubbe</p>
0,001298 kuutiometriä.
Sellaisen ovat tehtaalla ruuvanneet kiinni runkoon.
Kopukka
Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...