Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    No niin, tulipa Honda haettuna. Ihan hauska pikkupyörä, mutta kestäisi kyllä mielestäni piikkiä paria pienemmän takarattaan...

Rinnakkaistuotu kun on, manuaali vain saksaksi/italiaksi/miekälieksi...ei olis netissä eng/su paikkaa tiedossa jollakin? Tai ylimääräistä nurkissä? Googlella en löytänyt.

Manuaali on muutenkin pirun hyvä * Säädettävästä penkistä, pleksistä ja stongasta sanotaan vain "käänny Honda-huollon puoleen"!!! Täytyy oikein itse katsoa, ei voi olla niin vaikeata. Stongasta en heti keksinyt, miten se säädetään, vaan en ole katsonutkaan nin tarkkaan.

Edit: no se satula olikin varsin helppo ja fiksu systeemi. Sakemannisivulta sain apua pleksiin, mutta se se kyllä kovin kummoinen tsydeemi ole, aika heppoinen. Tuli nyt laskettua sitäkin satulan lisäksi, ehkä oisi pitänyt ensin laskea vaan satulaa. Huomenna koeajoa, jos kelit sallii...ja tuskin sallii... *

Sitä stongasysteemiä en vieläkään ymmärrä. Osaako joku?

No niin, tosi kivalta tuntuu * nyt Mutta se stongan säätö...ei kyllä itse keksi. Onko jollakulla tietoa?
    Lainaa (Macc @ Elo. 14 2005,01:55) kirjoitti
    No niin, tosi kivalta tuntuu nyt Mutta se stongan säätö...ei kyllä itse keksi. Onko jollakulla tietoa?
    Eiköhän se vaan ole ne neljä pulttia auki ja sitten se stonga liikkuu silleen miten polkupyörässäkin liikkuu ylös-alas... En ole siihen säätöön koskenut enkä aio koskeakkaan...
    Täältä löytyy. Minkäkielisiä en tiedä.

http://ursa.irk.ru/manual/
    Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
    Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
    Lainaa (skoge @ Elo. 15 2005,13:03) kirjoitti
    Täältä löytyy. Minkäkielisiä en tiedä.

http://ursa.irk.ru/manual/
    Ei näyttänyt CBF600S:stä olevan
    Lainaa (CBF600S @ Elo. 15 2005,12:51) kirjoitti
    Eiköhän se vaan ole ne neljä pulttia auki ja sitten se stonga liikkuu silleen miten polkupyörässäkin liikkuu ylös-alas... En ole siihen säätöön koskenut enkä aio koskeakkaan...
    Tai pikemminkin eteen-taakse siis...minäpä voisin kokeilla huomenissa, jos menee metsään niin ei voi mitään. Kaikkea pitää kokeilla paitsi sukulaisia ja kansantanhuja.
    Mä kokeilin nostaa ja laskea pleksiä ja satulaa ja kyllä molemmat on tehtaan jäljiltä ainakin mulle parhaalla korkeudella. 180cm julli kun olen.
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
    Lainaa (kokkopa1 @ Elo. 16 2005,13:33) kirjoitti
    Mä kokeilin nostaa ja laskea pleksiä ja satulaa ja kyllä molemmat on tehtaan jäljiltä ainakin mulle parhaalla korkeudella. 180cm julli kun olen.
    Tuo pleksi ei ole niin yksiselitteinen juttu, riippunee kypärästäkin. Aika meluisa ylä-asennossa, joka on "tehtaan jäljiltä"-asento. Satula nyt alimmassa, aivan loistava tällaiselle pätkälle

Vielä en ehtinyt stongaa avata, vaan kyllä sekin siitä...

Engl/suomi-manuaali vielä hakusessa. Jos siinä nyt mitään järkevää on. Onko sanaakaan sisäänajosta?
    Lainaa (Macc @ Elo. 14 2005,01:55) kirjoitti
    No niin, tosi kivalta tuntuu * nyt Mutta se stongan säätö...ei kyllä itse keksi. Onko jollakulla tietoa?
    Tällä sivulla on jotain kohdassa..

Adjustable Handlebar Mounts

http://www.motorbike-search-engine.c...da_cbf600.html
    Lainaa (Macc @ Elo. 16 2005,19:28) kirjoitti
    Engl/suomi-manuaali vielä hakusessa. Jos siinä nyt mitään järkevää on. Onko sanaakaan sisäänajosta?
    Noudatin itse omistajan manuaalissa suositeltua 500 km nättiä ajoa. Tosin en revittele vieläkään punaiselle, ei kuulu tyyliin.
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
    Lainaa (Hondaaa @ Elo. 17 2005,16:11) kirjoitti
    Tällä sivulla on jotain kohdassa..

Adjustable Handlebar Mounts

http://www.motorbike-search-engine.c...da_cbf600.html
    Kiitos, eli ainoastaan tuo lisää tilaa tuon mukaan. Eli eipä kannata vaivautua, kiitos.

Oli kyllä muuten niin siirappisen ylipursuavaa kehumista tuo sivu, että teksti oli varmaan pyydetty valmiina suoraan Hondan mainosyksiköstä...!
    Lainaa (Kikka6 @ Elo. 17 2005,16:24) kirjoitti
    Noudatin itse omistajan manuaalissa suositeltua 500 km nättiä ajoa. Tosin en revittele vieläkään punaiselle, ei kuulu tyyliin.
    Mä ajoin ekaan huoltoon asti nätisti... Sen jälkeen aina punarajalle kun mahdollista
    Tänään tuli 980km täyteen, Ma huolto..sitten voi kokeilla punarajaan asti...
    Oltiin eilen 6tkm huollossa, kumma kyllä huollon setä sano pyörääni kuunnellessa, että ei käy ihan tahdissa ja päättivät sitten säätää kaasareita.. Meni onneksi takuun piikkiin. Onko muilla ollu vastaavaa? Muuten pyörä on toiminut moitteetta ja ajaminen on ollut pelkkää nautintoa
    Ilmeisesti tyhjäkäynnillä kuuluva pieni "jurnuttava" ääni (kytkimestä) kuuluu mallin ominaisuuksiin, eikä siitä tartte huolestua...
    Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06

Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
    Lainaa (staalo @ Syys. 01 2005,15:23) kirjoitti
    Oltiin eilen 6tkm huollossa, kumma kyllä huollon setä sano pyörääni kuunnellessa, että ei käy ihan tahdissa ja päättivät sitten säätää kaasareita.. Meni onneksi takuun piikkiin. Onko muilla ollu vastaavaa? Muuten pyörä on toiminut moitteetta ja ajaminen on ollut pelkkää nautintoa *
    Ilmeisesti tyhjäkäynnillä kuuluva pieni "jurnuttava" ääni (kytkimestä) kuuluu mallin ominaisuuksiin, eikä siitä tartte huolestua...
    Kytkinhomma lienee "hondismia"...

Mä taas ihmettelen, kun tonnin huollon jälkeen pyörän jousituksesta hävisi pehmeys! What the heck? Vaimo sen ensin sanoi, "ei ole niin mukava enää".

Täytyy katsoa ilmanpaineet. Sääsin jo takaiskariakin, ei silti vielä hyvä.

Outoa...minkähän hoidon tarvitsisin...
    Lainaa (Macc @ Syys. 01 2005,21:07) kirjoitti
    Mä taas ihmettelen, kun tonnin huollon jälkeen pyörän jousituksesta hävisi pehmeys! What the heck? Vaimo sen ensin sanoi, "ei ole niin mukava enää".

Täytyy katsoa ilmanpaineet. Sääsin jo takaiskariakin, ei silti vielä hyvä.

Ketjut liika kireellä?
    Lainaa (CBF600S @ Syys. 02 2005,12:34) kirjoitti
    Lainaa (Macc @ Syys. 01 2005,21:07) kirjoitti
    Mä taas ihmettelen, kun tonnin huollon jälkeen pyörän jousituksesta hävisi pehmeys! What the heck? Vaimo sen ensin sanoi, "ei ole niin *mukava enää".

Täytyy katsoa ilmanpaineet. Sääsin jo takaiskariakin, ei silti vielä hyvä. *

Ketjut liika kireellä?
    Joo, todennäköisesti ketjujen kireys vaikuttaa. Olen huomannut että ketjujen säätäminen on tässä laitteessa tarkkaa puuhaa, ketjujen kireys tulee tarkistaa vielä kuormallakin, eli eukko ja mahdolliset muut matkatavarat kyytiin ja tarkistus vielä kerran.
    Kukin ajaa varojensa mukaan... Honda CBF600s 2005, XRV 750 ja Lynx Adventure 2010
    ...eli siis helposti liian kireällä?

Sääsin sitä iskariakin, vaikuttaahan sekin mutkan kautta ketjun kireyteen, right? Katsotaan.
    Lainaa (staalo @ Syys. 01 2005,15:23) kirjoitti
    Oltiin eilen 6tkm huollossa, kumma kyllä huollon setä sano pyörääni kuunnellessa, että ei käy ihan tahdissa ja päättivät sitten säätää kaasareita..

Mikä ihmeen 6000 km huolto? Minun huoltokirjassa on vain 1000 km ja 12000 km huollot!

TTU
    >Oltiin eilen 6tkm huollossa, kumma kyllä huollon setä sano pyörääni >kuunnellessa, että ei käy ihan tahdissa ja päättivät sitten säätää >kaasareita..

Mikä ihmeen 6000 km huolto? Minun huoltokirjassa on vain 1000 km ja 12000 km huollot!

TTU
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Mullakin on 6000:n huolto...heh.
  21.  
    Joka 6tkm välein on tossa cbf:ssä.. Joutuukohan vielä kolmanteen huoltoon viemään tänä kesänä, kun tuli tossa viikonlpunakin posoteltua taas tonni mittariin... Ainakin jos säät sallii *
    Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06

Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka