Tätä jo vähän pelkäsinkin. Nyt ne todella pilasi kympin perän...Ainakin toisilla foorumeilla tunnutaan uskovan et kuvat on oikeita.
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Mä tykkäsin![]()
Tuplaputket on mun mielestä hienot.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
hirveet "pillit"![]()
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
No nyt alkaa näyttämään hyvältä![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
Noi pillit kyllä näyttää melko onnettomilta, edestä ei näkyny lamppuja mutta en usko että mitään uutta ja ihmeellistä luvassa! Ja ainakin ohjausiskari kuvasta löytyy, lieneekö sitten vakiona...![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Ainaki tossa jutussa luki että öhlinssin ohjausiskari vakiona.(ValeRossi @ Elo. 31 2005,10:49) kirjoitti
Tuolla vielä kuvia eri suunnista...
Kawasaki ZX7R -01
![]()
On kyllä tosi aitoja kuvia...
1000
No enemmän mä olisin huolissaan noista valoista!![]()
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Joo niin olikin tekstissä juttua siintä.. Mut AIVAN hirveet noi etulamput jos tollasena tulee tuotantoon... Meni ihan ruokahalut näin ruokiksella!(jukepoksi @ Elo. 31 2005,10:50) kirjoitti
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Kjeh, nimenomaan... Niinku olis saanu kunnolla pataan toi luomus. Turvonnu "silmätkin" ihan umpeen...(Sepe @ Elo. 31 2005,11:02) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Kawasaki-Suzuki-yhteistyön hedelminä on näköjään äänenvaimentajien malli otettu Suzuki V-Stromista.![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Hyi saatana tota keulaa ja valoja!!!!![]()
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Ehkäpä ei kannata ottaa noita kovin tosissaan. Tuo ei _todellakaan_ näytä valmiilta pyörältä vaan lähinnä 6R:n ja 10R:n fotari risteytykseltä johon on ympätty kaikkea typerää. Esim. Miksi olisi poikittain asennettava ohjausiskari (ja vielä Öhlins)? Etu- ja takakate suoraan 6R:stä. Tankki suoraan -05 10R:stä...
You're not so fast as I think I am!
nythän eletään taas sitä aikaa vuodesta, ku photoshoppailijat vääntää kilvan noita ensvuoden malleja...![]()
www.alphaindigo.net
www.soulhealermusic.com
Juu, näin on ja suhtaudun itekin varauksella näihin vielä. Mut ulkomaiden foorumeilla ovat olleet aika varmoja et nää ois oikeita(ace73 @ Elo. 31 2005,13:36) kirjoitti
Näyttää tosiaan -05 6R:n ja vanhan kybän risteytykseltä, harvon vaan kukaan jaksaa värkätä näitä photoshoppeja kolmesta eri suunnasta.
Kawasaki ZX7R -01
jos ne jättää ton takapään tollaseks, niin oksu tuloo... Toivottavasti tämä on pahaa pilaa...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
eipähän mulle tule ainakaan mitään hinkua vaihtaa -04:sta -06:een...
edit:typo
www.alphaindigo.net
www.soulhealermusic.com
Onpa viheriäisellä iso pylly...
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Hah,hah.Ihan mukavaa muotoilua teidän teamiin.Uusi ulkonäkö saa melkein suupielet repeemään.Kaiken kruunaa toi rekkarivalo,hah.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Tietääkseni jo tämänvuotisissa kympeissä on vakiona Öhlinsin ohjausiskari ("katuversio" eli edessä poikittain). Paremmin tietävät voi tietty korjata, jos oon väärässä.(Speedy @ Elo. 31 2005,11:24) kirjoitti
Excellence is the result of caring more than others think is wise,
risking more than others think is safe,
dreaming more than others think is practical and
expecting more than others think is possible.
Vippaako mun silmissä vai mikä on? Mun mielestä takarengas on aika korkea profiilinen...190/60/17? Harvinainen koko, mutta onkohan Kawan miehet näin päättäneet...
Mut toi ulkonäkö. En mä osaa enää sanoa mitään järkevää näistä nykypyöristä. On se nyt hitto kun pitää tunkea ne pakarit perseen alle. Jos toi kuvasarja olis näytetty vaikka vuonna 1980, niin jengi olis sanonut, että onko toi Kawasaki vuosimallia 4225? Mut on se Trumppakin tunkemassa pakaria penkin alle uudessa pikku Daytonassa...
Ruma!Olen tyytyväinen omaani(-04).Rumat valot ja peräkin oli ruma.
Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
Joo, mitä enemmän noita kuvia kattelen niin sitä varmemmaksi tuun et ne on feikkejä...No se selviää parin viikon sisään.
Kawasaki ZX7R -01
Njet. Joissakin loppukesällä myydyissä oli, mutta ei tehdasvakiona vaan maahantuojan jälkiasentamana. Ilmeisesti kamppis jolla tyhjennettiin varastoa.(anna @ Elo. 31 2005,19:35) kirjoitti
nimim. kaksi kymppiä tänä kesänä ostanut...![]()
Tuurilla ja asenteella
Aikas magee! Tohon Akran putket tilalle ja uus kilpiteline, niin siinäpä meikän silmään käyvä peli!
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Toihan on kuin persevä perusnainen![]()
Ihan helvetin hieno! Noi etuvalot on tajuttoman siistit ja putketkin on siellä missä pitää.
Voiskohan olla 2 kattipönttöä päästöjen takia?
Pal tossa on paukkuja / painoa, eli tuleeko uudesta kympistä taas kingi
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Kyllä on silmillä taas totuttelemista.. Toivottavasti uus malli laskee vanhojen hintoja siihen malliin että sais sellasen hommattua![]()
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Kyllä ne vaan oli oikeita kuvia! Tuolla lisää juttua. Tuohan on sittenkin kirotun hyvän näköinen![]()
Kawasaki ZX7R -01