http://www.yamahasportbike.com/forum...6&page=1&pp=10
Jos tämä ei ole kuvamanipulaatiota, on aika rohkeaa muotoilua. positiivinen plussa integroidusta katevilkusta... ei tartte innokkaimpienkaan tuunareitten pimpata vehkeitään tarvikekatevilkulla. Mielestäni komee, etuvalo hieman härski. Tosin tämä on vain minun mielipide... Ja mielipiteet ovat kuin persereikä, se on jokaisella.
Mitä muut ovat mieltä?
http://www.yamahasportbike.com/forum...6&page=1&pp=10ryhänen 2006
nyt se pitäs toimia suoraan linkkinä, ei tartte copy-pastettaa
Äijä
RYHÄNEN 2006
ELI TÄSTÄ LINKISTÄ
vanha photoshoppikuva![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Niinköhän tuo yllä oleva lainaus TÄSTÄ topicista viittaa juuri tuohon kuvaan... *(pr0gram @ Elo. 23 2005,21:11) kirjoitti
![]()
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Heh! Ei kai siinä Biken kuvassa sentään lukenut katteessa "yamamaha", niin kuin tuolla...
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Eihän tähän voi muuta sanoa kuin:![]()
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Ja tuosta vois sitten käydä yamamahan inssit kattomassa miten sitä seuraavaa ykköstä ei piirretätällanen mielipide mulla
V60
Ei voi muuta sanoa kuin, että EI SAATANA! jos se tuon näköisenä tulee. Mitä itse kyllä epäilen suuresti, kannattaa varmaan vilkuilla uuden R6 muotoja, sieltä se varmaan alkaa löytymään, mikäli se täksi vuodeksi sen suuremmin päivittyy.
Miten kauniin -04 mallin jälkeen esiteltäisiin sama pyörä fazerin etukatteella?
Ovat näköjään Yamahan viralliset kuvat vuotaneet jo nettiin. Ja tässä uusi R1
Eli eipä näytä muuttuneen kovinkaan paljoa.
Suzuki GSX-R750 -99
Jos ikinä kuolaisin muoviluotien perään niin nyt sen tekisin... Aika hemmetin makee väritys, ja muodot...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hieno pyörä!
Onks tuo muuttunut mitenkään..? Näyttäis samalta. Väri on aika hieno(TomH @ Elo. 31 2005,16:38) kirjoitti
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Mielestäni Yammu voisi tehdä noille varsivilkuille jotain. Minä en tykkää niistä. Tokihan ne voi vaihtaa minivilkuiksi... Silti oli tuossa photoshopatussa kuvassa vilkuissa muotoilun oikea suunta. Ei välttämättä ihan niin suuret kuitenkaan. Mitä tuohon väriin tulee, niin ymmärtääkseni musta-väri oli jo tänä vuonna muualla kuin sarvikuonojen maassa meillä Suomessa
2006 mallin R1:seen pitäisi tulla 3hv:ta lisää. Kuvassa oleva malli on R1 SP, jossa on Öhlinsit ja Marchesinin vanteet. Hinta tullee olemaan ihan muuta kuin vakio R1:sen.
Musta väri oli viime vuonna ainoastaan jenkeissä, mutta kuvassa oleva pyörä ei ole täysin musta, ainoastaan tankki ja takasatulan yläosa ovat mustia.
Tässä vielä hienompi, tosin vain R6:
http://photos.motorcycle-usa.com/839-43-h.jpg
Pitää vissiin siirtyä pienempään pyörään.
Lääääääh! Pitäsköhän tosiaan siirtyä pienempään?(Pasi K @ Syys. 01 2005,11:06) kirjoitti
![]()
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
tollasen kilpitelineen mä haluun(Pasi K @ Syys. 01 2005,11:06) kirjoitti
![]()
Don't hate the player, Hate the game
Pakko sanoa, että öö...miksi tuo kilpiteline on tuommonen penkinalusputkille tarkoitettu, mutta putki kuitenkin tuossa alhaalla? Tuota seikkaa lukuunottamatta hel*etin komea. Todella mustanpuhuva. Tiedä sitten, millainen keulasta.
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Kuvaa etuviistosta, ei paha!!!
http://photos.motorcycle-usa.com/839-45-h.jpg
Moottorista 130hv, kiertää korkeammalle kuin tämän vuotinen R6, luistokytkin, jne...
On kyllä muuten todella hieno, mutta tuo kilpiteline näyttää todella epämääräiseltä. Ovat näköjään vilkutkin lisänneet tuohon hässäkkään. Toivottavasti tulee Eurooppaan hieman erilaisena.
Suzuki GSX-R750 -99
Toivotaan että kaudelle 2007 saadaan r1:seen myös samoja piirteitä kuin tuossa r6:ssa on. Todella tyylikäs laite.
Vain litranen kone puuttuu..!!![]()
Tossa etuviistossakuvassa mulle tulee jostai syystä kawan12r mieleen..hmm..
mutjoo, mahtaa putki ruostua ku vesi sataa sisään..
Muuten kyllä aika pätevännäkönen, paitsi että kilpitelineelle laikkaa heti..![]()
Kilpitelineen ja vilkkujen lisäksi ton kutosen katteen linja takaa alhaalta eteen ylös ei oikeen sovi mun silmään. Ainakaan noiden kuvien perusteella. Tekee siitä jotenkin venemäisen. Jos noita kohtia ei huomioi niin ihan komeehan se on.
TL1000R
Komee mopotin... Eikö noista varsivilkuista oikeesti päästä vieläkään eroon. Pistää miettimään kawaa tai suitsaa (04 R6:sen tilalle). Kilpiteline on aivan rektaalialueelta... mutta sehän täytyy muutenkin perinteisesti muotoilla omakätisesti rälläkällä
ÄIJÄ
Etuviistosta katottuna todella tyylikkään näkönen kapistus tuota kilpitelinehässäkkää lukuunottamatta, tuo kutonen nimittäin..
Voisin laittaa vaihtoon oman -04 R6:n ja ottaa tilalle tuollasen mustan -06 R6:n. Ei haittaa tuo kilpiteline. Sehän menee vaihtoon joka tapauksessa, vaikka olisikin ollut samanlainen kuin oli omassa se alkuperäinen teline. Toivottavasti tulee myyntiin Euroopasssa tuo musta. Menee viimeistään 2007 vaihtoon oma ja nyt tuli R1:lle kilpailija![]()
"Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"